جواد خیابانی الان کجاست و چه میکند؟ +شغل دوم

منبع: شبونه

1

1402/12/17

11:37


جواد خیابانی الان کجاست و چه میکند؟ جواد خیابانی در حال حاضر بازنشسته شده است و میگوید میخواهد به دنبال استراحت و تحقیق برود و بیشتر کتاب بخواند و فیلم ببینید. در برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما امروز جواد خیابانی از دنیای ورزش خداحافظی کرد و گفت که به زودی بازنشسته خواهد شد. …

جواد خیابانی الان کجاست و چه میکند؟ +شغل دوم

جواد خیابانی الان کجاست و چه میکند؟

جواد خیابانی در حال حاضر بازنشسته شده است و میگوید میخواهد به دنبال استراحت و تحقیق برود و بیشتر کتاب بخواند و فیلم ببینید.

در برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما امروز جواد خیابانی از دنیای ورزش خداحافظی کرد و گفت که به زودی بازنشسته خواهد شد. جواد خیابانی روی آنتن زنده شبکه سوم گفت: برای مراحل بازنشستگی دیروز به اداره بازنشستگی سازمان صداوسیما مراجعه کردم.

شغل دوم

خیابانی علاوه بر کار گزارشگری و تهیه کنندگی چند برنامه ورزشی و اجتماعی، یک دفتر تبلیغاتی با عنوان کانون آگهی و تبلیغاتی دارد

ظاهرا زمانی که خیابانی در سازمان صدا و سیما حضور ندارد می توانید او را در دفتر تبلیغاتی اش در سعادت آباد پیدا کنید

همچنین یکی از سهامداران و نماینده شرکت جیووا که مدتی تامین کننده لباس های تیم ملی ایران را برعهده داشت می باشد که از همان ماجرا با سرمربی وقت تیم ملی «کارلوس کی روش» وارد اختلاف شد.

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در کرج، گزارشگر است فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است وی اصالتا اهل تبریز و تورک زبان ولی ساکن کرج است .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو