تریلر بازی The Alters منتشر شد

منبع: فیگار

1

1402/12/17

17:57


تریلر جدیدی از بازی The Alters که افراد زیادی انتظارش را می‌کشیدند، در جریان شوکیس Xbox Partner Preview منتشر و به نمایش گذاشته شد.

تریلر بازی The Alters منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی The Alters که افراد زیادی انتظارش را می‌کشیدند، در جریان شوکیس Xbox Partner Preview منتشر و به نمایش گذاشته شد.

بازی The Alters با الهام از عنوان This War of Mine، بازیکنان را وارد نبردی برای بقا خواهد کرد. این بازی داستان فردی به نام «جان» را روایت می‌کند که پس از فرود تصادفی در یک سیاره متروک، باید در یک پایگاه سیار و پیشرفته پناه بگیرد تا خود را نجات دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی The Alters

خوشبختانه با کشف Rapidium، یک ماده اسرارآمیز و خاص در این دنیای خطرناک، سرنوشت او تغییر می‌کند. تعامل با Quantum Computer به «جان» این امکان را می‌دهد تا تصمیمات گذشته خود را دستکاری کرده و نسخه‌های جایگزینی از خود به نام Alters تولید کند که پتانسیل تغییر همه چیز را دارند.

Alters برای «جان» تعدادی متحد ضروری هستند که مجموعه مهارت‌های متنوعی دارند. می‌توان از آن‌ها برای تعمیر پایگاه، حفظ زندگی، ساخت ابزارهای ضروری و استخراج منابع گرانبها بهره برد. با این حال، آن‌ها چیزی فراتر از ربات‌های وظیفه‌ شناس هستند که هر کدام به عنوان یک موجود دارای احساسات، اهداف و حتی کمی شک وجودی خاص، عمل می‌کنند.

در حالی که این امر به طور بالقوه راه را برای هرج و مرج باز می‌کند، اما هدف جمعی آن‌ها همچنان پابرجا است. زنده ماندن، فرار کردن و همه این کارها را شما باید به تنهایی انجام دهید.

بازی The Alters اواخر سال میلادی جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود. همچنین، این بازی در زمان انتشار برای سرویس‌های اشتراکی PC Game Pass و Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Alters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو