نتفلیکس سریال Avatar: The Last Airbender را برای فصل دوم و سوم تمدید کرد

منبع: فیگار

2

1402/12/17

19:28


شبکه «نتفلیکس» اعلام کرده است که سریال Avatar The Last Airbender برای دو فصل دیگر تمدید شده و ادامه آن فعلاً در دست ساخت است.

نتفلیکس سریال Avatar: The Last Airbender را برای فصل دوم و سوم تمدید کرد

شبکه «نتفلیکس» اعلام کرده است که سریال Avatar The Last Airbender برای دو فصل دیگر تمدید شده و ادامه آن فعلاً در دست ساخت است.

پخش سریال آواتار آخرین بادافزار در «نتفلیکس» با استقبال طرفداران واکنش‌های متفاوتی را دریافت کرد؛ اما شبکه «نتفلیکس» تصمیم گرفته است که برای راحتی طرفداران، سریال را برای دو فصل دیگر تمدید کند و به این ترتیب داستان «آنگ» و سریال در فصل سوم به پایان خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تمدید شدن Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم توسط نتفلیکس

در حال حاضر، فصل دوم و سوم سریال آواتار: آخرین بادافزار تولید خواهد شد. «آلبرت کیم» که سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال‌های Nikita و Sleepy Hollow را دارد، در تیم ساخت سریال آواتار: آخرین بادافزار تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده است و برای ساخت دو فصل دیگر باز خواهد گشت.

در این سریال، بازیگرانی همچون «گوردون کورمیر» (در نقش «آنگ»)، «کیاوینتیو» (در نقش «کاتارا»)، «ایان اوسلی» (در نقش «سوکا»)، «دالاس لیو» (در نقش شاهزاده «زوکو»)، «دنیل دای کیم» (در نقش ارباب آتش «اوزای»)، «پل سان هیونگ لی»، «لیم کی سیو»، «کن لئونگ»، «الیزابت یو»، «ماریا ژانگ»، «تاملین تومیتا»، «ایوان چپمن» و «کیسی کمپ-هورینک» حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا می‌کنند. داستان دنیای سریال آواتار: آخرین بادافزار به چهار قبیله اصلی آب، خاک، آتش و باد تقسیم شده است.

سریال Avatar The Last Airbender

سریال Avatar The Last Airbender بر اساس سریال انیمیشنی با همین نام که در سال‌های 2005 تا 2008 پخش شد، ساخته شده است. داستان سریال در جهانی که توسط چهار قبیله آب، خاک، آتش و باد اداره می‌شود، رخ می‌دهد. «آواتار»، کسی است که قادر به کنترل چهار عنصر و مسئول حفظ تعادل و صلح در جهان است. سریال به ماجراهای «آنگ»، «آواتار» جدید، در سفری برای تسخیر قدرت‌های خود و مقابله با تهدیدهای جدید می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم توسط نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو