معرفی سریال جنگل آسفالت + بازیگران و خلاصه داستان

معرفی سریال جنگل آسفالت + بازیگران و خلاصه داستان


منبع: فیگار

1

1402/12/18

11:56


در معرفی سریال جنگل آسفالت به این موضوع خواهیم پرداخت که اثر جدید «نوید محمدزاده» چگونه به موضوعاتی مانند روابط انسانی، خانواده و جامعه می‌پردازد.

معرفی سریال جنگل آسفالت + بازیگران و خلاصه داستان

در معرفی سریال جنگل آسفالت به این موضوع خواهیم پرداخت که اثر جدید «نوید محمدزاده» چگونه به موضوعاتی مانند روابط انسانی، خانواده و جامعه می‌پردازد.

سریال جنگل آسفالت به کارگردانی «پژمان تیمورتاش» و تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» ساخته شده و «مهدی اسدزاده» و «پژمان تیمورتاش» نویسندگان این سریال هستند. این سریال، از سوم فروردین ماه 1403 از ساعت 8:00 صبح، اختصاصی از طریق پلتفرم نماوا پخش می‌شود. در جنگل آسفالت، «نوید محمدزاده» و «فرشته حسینی» به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی سریال جنگل آسفالت

«پژمان تیمورتاش»، کارگردان این مجموعه، یک نویسنده، بازیگر و فیلمساز ایرانی است که پیش‌تر فیلم سینمایی مفت‌آباد را به عنوان نخستین تجربه سینمایی خود ساخته و همچنین رمان قبل از مردن چشم‌هایت را ببند را نوشت. وی همچنین در فیلم گلدن تایم بازی کرده و نویسندگی فیلم شهربانو را بر عهده داشته است.

«اسماعیل عفیفه»، یکی از تهیه‌کنندگان سریال، تجربه‌ی گسترده‌ای در تولید سریال‌های موفق تلویزیونی دارد. وی تاکنون در تهیه‌کنندگی سریال‌هایی همچون همسایه‌ها، پس از باران، میوه ممنوعه، مأمور بدرقه و در مسیر زاینده‌رود سهم داشته است. همچنین سریال جیران نیز با تهیه‌کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

معرفی سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال جنگل آسفالت

 

سریال جنگل آسفالت که اشاره به یک فیلم نوآر آمریکایی با همین نام به کارگردانی «جان هیوستون» که در دهه 50 میلادی روایت می‌شود را دارد، قرار است روز جمعه سوم فروردین منتشر شود.

خلاصه داستان سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال جنگل آسفالت

داستان سریال جنگل آسفالت درباره زندگی «هنگامه»، یک دختر 25 ساله را به تصویر می‌کشد که با یک بحران بزرگ مواجه می‌شود. برادر کوچک‌تر او، در آستانه قصاصی برای یک نزاع در گذشته قرار دارد و «هنگامه» تلاش می‌کند تا بتواند مبلغ موردنظر اولیای دم را جمع‌آوری کرده و برادرش را از این خطر نجات دهد.

بازیگران سریال جنگل آسفالت + بیوگرافی

معرفی سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال جنگل آسفالت

این مجموعه تلویزیونی، با حضور گروهی از بازیگران مشهور و محبوب سینما و تلویزیون ایران، تجربه‌ای جذاب و دیدنی را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. به جز «نوید محمدزاده»، «فرشته حسینی» نیز در این سریال حضور دارد که در واقع دومین همکاری این زوج پس از سریال غورباقه «هومن سیدی» است.

همچنین، از دیگر بازیگران سریال جنگل آسفالت ، می‌توان به «امیر جعفری»، «ریما رامین‌فر»، «مریلا زارعی»، «آزاده صمدی»، «علیرضا جعفری»، «نازنین فراهانی»، «یسنا میرطهماسب»، «آزاده صمدی»، «دیبا زاهدی»، «مجید آقاکریمی»، «معین شاه‌چراغی»، «امین میری»، «عرفان ابراهیمی»، «مرجان اتفاقیان»، «نادر پورمیهن»، «حسین فلاح»، «محسن بهرامی»، «حدیث نظری»، «محمدرضا فتحی» و «مسعود کرامتی» نیز اشاره کرد.

نوید محمدزاده

معرفی سریال جنگل آسفالت

«نوید محمدزاده» در تاریخ 17 فروردین 1365 در تهران متولد شد و اصالتاً اهل شهرستان مهران است. او در ابتدا می‌خواست فوتبالیست شود؛ اما پس از دیدن یک فیلم، تصمیم گرفت مسیر زندگی‌اش را به سمت بازیگری تغییر دهد.

«نوید محمدزاده» فوق‌دیپلم رشته عمران را دریافت کرده و در حال حاضر متاهل است. از سال 1382، پس از دریافت دیپلم، به آموزشگاه بازیگری در کرج رفت. او طرفدار قدیمی تیم استقلال است و این علاقه را همواره به شکل واضحی نشان می‌دهد.

به مدت یکسال، شایعاتی درباره ارتباط او و «فرشته حسینی»، به دلیل یکسان بودن لباس‌های آن‌ها وجود داشت. در نهایت، در تاریخ 4 اردیبهشت 1400، این بازیگر با انتشار ویدئویی از ازدواج خود با «فرشته حسینی» خبر داد و در تاریخ 29 تیر ماه، عکسی با حلقه ازدواج خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی

معرفی سریال جنگل آسفالت

معرفی سریال جنگل آسفالت

«فرشته حسینی»، بازیگر ایرانی و افغانستانی‌تبار، در تاریخ 6 اردیبهشت 1376 متولد شده است. او از 9 سالگی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در نمایش‌های تئاتر آغاز کرد. حضور او در فیلم رفتن (1395)، نخستین تجربه‌اش در عرصه سینما بود. او در سال 1400، برای بازی در فیلم دسته دختران، افتخار دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

امیر جعفری

معرفی سریال جنگل آسفالت

«امیر جعفری»، بازیگر ایرانی، در تاریخ 10 شهریور 1353 به دنیا آمده است. او بازیگری را تحت نظر «حمید سمندریان» آموخته و نقش سینمایی او با فیلم‌های نان، عشق و موتور 1000 و قارچ سمی در سال 1380 آغاز شد.

در سال بعد، برای حضور در مجموعه تلویزیونی بدون شرح، نامزد جایزه بازیگر کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد. «امیر جعفری» همچنین برای بازی در فیلم‌های مکس و قاعده تصادف و همچنین در مجموعه‌های میوه ممنوعه، زیر هشت و یاغی نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد از جشن حافظ شده است.

تیزر جنگل آسفالت

سوالات متداول

سریال جنگل آسفالت چند قسمت دارد؟

هنوز تعداد قسمت‌های این سریال مشخص نیست؛ اما احتمالاً در قالب 20 قسمت پخش شود.

سریال جنگل آسفالت چه زمانی از نماوا پخش می‌شود؟

این سریال، از جمعه 3 فروردین ساعت 8:00 صبح به‌صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو