مهدی طارمی الان کجاست و در کدام تیم است +عکس جدید

منبع: شبونه

1

1402/12/18

19:45


مهدی طارمی الان کجاست و در کدام تیم است مهدی طارمی در حال حاضر در تیم پورتور در لیگ پرتغال است اما سال بعد به تیم اینترمیلان در لیگ ایتالیا خواهد رفت مهدی طارمی اولین وفتبالیست تاریخ ایران است که در تیم اینترمیلان بازی میکند. تنها فوتبالیستی که در لیگ ایتالیا بازی کرده است رحمان …

مهدی طارمی الان کجاست و در کدام تیم است +عکس جدید

مهدی طارمی الان کجاست و در کدام تیم است

مهدی طارمی در حال حاضر در تیم پورتور در لیگ پرتغال است اما سال بعد به تیم اینترمیلان در لیگ ایتالیا خواهد رفت مهدی طارمی اولین وفتبالیست تاریخ ایران است که در تیم اینترمیلان بازی میکند.

تنها فوتبالیستی که در لیگ ایتالیا بازی کرده است رحمان رضایی بوده است.

مهدی طارمی الان کجاست و در کدام تیم است +عکس جدید

فابریزیو رومانو، مشهورترین خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال شب گذشته از قرار تست پزشکی اینتر برای مهدی طارمی خبر داد. این خبرنگار امروز در جدیدترین خبر در این زمینه تاکید کرد که طارمی در پایان هفته جاری به ایتالیا سفر می کند و در تست های پزشکی این باشگاه بزرگ شرکت می کند.

اسپورت مدیاست می نویسد که انتقال ستاره تیم ملی ایران به اینتر در تابستان قطعی است و این بازیکن دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت خواهد کرد و مدت قراردادش 2 ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است.

مهدی طارمی را باید بازیکن اینتر بدانیم. مهاجم ایرانی پورتو بر سر تمامی جزئیات با نراتزوری به توافق رسیده و او قرار است در فصل آینده لباس این تیم را بر تن کند تا به سومین بازیکن ایرانی تبدیل شود که در سری آ ایتالیا به میدان می‌رود.

دیگر خبرنگار ایتالیایی یعنی نیکولو اسکیرا در جدیدترین توییت خود از جزئیات تفاهم‌نامه میان طرفین خبر داد. طبق اعلام خبرنگار روزنامه گاتزتا، اینتر و طارمی بر سر قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد به تفاهم رسیده‌اند.
علاوه‌بر این، طارمی بابت حضور در اینتر، سالیانه دستمزدی 3 و نیم میلیون یورویی یعنی بیش از 200 میلیارد تومان را در سال دریافت می‌کند که مبلغ بسیار بالایی برای یک بازیکن ایرانی محسوب می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو