فال روزانه و واقعی امروز شما چیست؟ | سرنوشت و طالع روزانه شما چیست؟

1

1402/12/20

08:07


فال روزانه و واقعی امروز شما چیست؟ | سرنوشت و طالع روزانه شما چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز بحث بر سر مسائلی مانند سیاست، مذهب، فلسفه و یا مسائل اجتماعی می تواند به یک جنگ اساسی و تمام عیار تبدیل شود. با این حال با خیال راحت نظراتتان را بیان کنید. الان از آن وقت هایی نیست که بخواهید کوتاه بیایید و به شما توصیه می شود اگر نمی خواهید حقتان خورده شده یا نظرتان زیر سوال برده شود سکوت نکنید؛ گاهی جنگیدن لازم و ضروری است! شما میل شدیدی به خدمت به دیگران احساس می کنید و این نیاز ممکن است شما را به سوی انجام فعالیت های گروهی که ممکن است شامل کارهای خیریه نیز بشوند بکشاند. یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

در حال حاضر شما انرژی فیزیکی فوق العاده زیادی را در درون خود احساس می کنید. مواظب باشید این انرژی بسیار زیاد را به صورت دعوا و جر و بحث با دیگران و به ویژه آنهایی که دوستشان دارید تخلیه نکنید! شاید در تلاش برای کنترل خودتان و رفتارهایتان احساس کنید که انگار یک نفر دارد شما را خفه می کند و دلتان بخواهد به سریع ترین شکل ممکن از این وضعیت فرار کنید. فرار از مشکلات معمولا روش خوبی نیست، اما می توانید دویدن را جایگزین آن کنید. کمی دویدن باعث خواهد شد انرژی اضافه تان و همچنین احساسات منفی که شما را در بر گرفته اند را تخلیه کنید! خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

همه چیز دارد خیلی خوب و بدون هیچ مشکل خاصی پیش می رود تا این که به یکباره یک مسیر فرعی فوق العاده سر راهتان قرار می گیرد که ممکن است خطرات و موانعی را برایتان به همراه داشته باشد. انتخاب با خودتان است، می توانید بیخیال این راه فرعی شده و مسیر سر راست و مطمئن قبلیتان را ادامه دهید و بیخیال فرصت های خوبی که این راه جدید می تواند برایتان به همراه داشته باشد شوید و محدودیت را بپذرید. یا این که خودتان را برای مواجهه با هر مشکل و مانعی آماده کرده و از این فرصت های هیجان انگیز استفاده کنید. چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما نسبت به همنوعان و به ویژه اطرافیان خود احساس مسئولیت بسیار شدیدی دارید را احساس می کنید که روی تمام کارها و اقدام هایتان تأثیر می گذارد. شمادر حال حاضر می توانید الگوی بسیار خوبی برای جوانترهای خانواده و یا کارمندان تازه وارد در محل کارتان باشید و آنها بی آن که حتی خودشان متوجه باشند سعی در دنبال کردن شما و تبعیت از رفتارهایتان دارد؛ پس مواظب رفتارهایتان باشید و سعی کنید الگوی مناسبی برای آنها باشید. در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز انگار یک انرژی منفی اطرافتان را فرا گرفته است که اگر بخواهید به همین صورت و در برابر هر موقعیتی که پیش می آید به لجبازی هایتان ادامه بدهید فقط بدتر و بدتر خواهد شد. موفقیت امروز شما و اطرافیانتان تا حدود زیادی به تواناییتان در کنار گذاشتن عادت ها و تصورات قبلیتان و پذیرفتن آنچه جدید و متفاوت است بستگی خواهد داشت. شما باید سعی کنید زاویه ی دیدتان را تغییر دهید. در غیر این صورت و چنانچه اصرار داشته باشید همان روش های تکراری قدیمیتان را ادامه دهید تنها با موانع و مشکلات بیشتر مواجه خواهید بود. برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش  زمان مناسبی است.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

چه با خوشحالی و از روی میل و چه با اکراه و از روی اجبار، امروز شما مجبور خواهید بود در اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند نقش فعالی را ایفا کنید. شما تمام مدت مانند یکی از هنرپیشه های نقش اصلی خواهید بود که نتیجه ی نهایی همه چیز می تواند به او بستگی داشته باشد. هر گاه ندانستید که باید چه کار کنید چشم هایتان را بسته، یک نفس عمیق بکشید و جواب مسئله را با رجوع به قلبتان پیدا کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران شما را در این شرایط مورد کمک و حمایت خود قرار دهند چون به احتمال زیاد خودشان کارهای دیگری برای انجام دادن دارند. بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

♎ فال روزانه متولدین مهر

زمان برنامه ریزی و حساب و کتاب به پایان رسیده و الان دیگر وقت آن است که با تمام قدرت در جهت عملی کردن این برنامه ها وارد عمل شوید. اگر هنوز خودتان را برای این نبرد با موانع و دست یابی به اهدافتان آماده نکرده اید بهتر است دست جنبانده و زره خود را به تن کنید چون چه بخواهید و چه نخواهید زمان مبارزه فرا رسیده است و چه بهتر که آماده باشید. هر چقدر سعی کنید رویارویی با آنچه اجتناب ناپذیر است را به تعویق بیندازید تنها کار را برای خودتان سخت تر خواهید کرد. با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز نگرانی برای مسائل شخصیتان را کنار گذاشته و کمی به آنچه در دنیای اطرافتان می گذرد بپردازید. شما در شرایط فعلی باید به جای آن که فقط خودتان و نیازهایتان را در نظر بگیرید به فکر کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنید باشید. به پیدا کردن راه حلی برای دفاع از عقاید و باورهای خود فکر کنید و سعی داشته باشید همراهانی برای خود پیدا کنید. اگر گروهی از دوستانتان افکار و عقاید مشترکی با شما دارند می توانید با آنها دیدار کرده و در مورد این موضوع بحث کنید. دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما امروز احساس می کنید که در مسیر رسیدن به هدفی که برای زندگی خود تعیین کرده اید نیستید و همین موضوع هم باعث بروز احساس بیقراری و بلاتکلیفی شدیدی در وجود شما شده است. شاید ناگهان به این نتیجه رسیده باشید که شما در زندگی رسالتی بسیار بزرگتر و مهمتر از این کارهای به گمان خودتان بی اهمیتی که دارید انجام می دهید به عهده دارید. شاید تا حدود زیادی حق با شما باشد! از این فرصت استفاده کرده و به اهداف بلند مدت خود فکر کرده و آنها را مورد بررسی و در صورت نیاز تغییر قرار دهید. رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

♑ فال روزانه متولدین دی

موج شدیدی از قدرت و انرژی دارد به سراغتان می آید و شما باید مواظب باشید که چطور از آن استفاده می کنید. اگر از این انرژی به درستی استفاده کنید خواهید توانست با تکیه بر آن از پس هر مانع و مشکلی که بر سر راهتان قرار می گیرد غلبه کنید. امروز باید خیلی بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشد و از خودتان در برابر حوادث و آسیب های مختلف به ویژه در هنگام رانندگی محافظت کنید. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده بودید بگذرید. این اصلا دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز سطح انرژی شما یک حالت دوقطبی پیدا کرده است و یک لحظه سست و تنبل می شوید و لحظه ای دیگر آماده اید تا در مسابقات دوی سرعت اول شوید! سعی کنید خودتان را با فعالیت هایی سرگرم کنید که باعث می شوند در این حالات متغیر شما تعادل ایجاد شود. لازم نیست حتما به دلیل بروز ان احساسات و حالات متغیر خود پی ببرید. همین که وجود آنها را تشخیص داده و بر اساس موقعیتی که دارید رفتار و برنامه ریزی کنید کافی خواهد بود. تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

بد نیست امروز صبح به محض این که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای حضور در یک میدان جنگ آماده کنید. یک نبرد تمام و کمال به راه افتاده و این طور به نظر می رسد که تمام حاضران در این میدان شما را نشانه گرفته اند! در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید انجام دهید جلوگیری از پیش آمدن هرگونه سوء تفاهم چه برای خودتان و چه برای دیگران خواهد بود. سعی کنید پیش از اظهارنظر در رابطه با هر موضوعی از این که تمام جوانب آن را به خوبی درک کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید. مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود،همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

منبع: تصویر زندگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو