فیلم ضرب و شتم دستفروش توسط شهرداری گرگان اسفند 1402

منبع: شبونه

1

1402/12/21

11:59


فیلم ضرب و شتم و کتک زدن دستفروش توسط شهرداری گرگان اسفند 1402 که واکنش های زیادی را به همراه داشته است. در ویدیو دیده میشود که چندین نفر به یک پسر جوان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار میدهد که کاربران فضای مجازی مدعی هستند این شخص دستفروش است که …

فیلم ضرب و شتم دستفروش توسط شهرداری گرگان اسفند 1402

فیلم ضرب و شتم و کتک زدن دستفروش توسط شهرداری گرگان اسفند 1402 که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

در ویدیو دیده میشود که چندین نفر به یک پسر جوان حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار میدهد که کاربران فضای مجازی مدعی هستند این شخص دستفروش است که توسط ماموران شهرداری و سد معبر مورد حمله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که در سالهای گذشته بحث سد معبر یکی از بحث های مهم معضلات شهری بوده که بیشتر در ایام نزدیک به عید نوروز افزایش پیدا میکند.

سال گذشته درگیری ماموران سد معبر شهرداری با یک دستفروش منجر به مرگ یکی از ماموران شهرداری شد.

یکی از اهالی گرگان میگوید تاکنون در نقاط مختلف شهر شاهد برخورد نامناسب مأموران شهرداری و مقاومت دست‌فروشان در مقابله با آن‌ها و افزایش بیش‌ازپیش دست‌فروشی در گرگان بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه مأموران شهرداری تاکنون نتوانسته‌اند با عاملان سد معبر در مرکز استان مقابله کنند، ادامه می‌دهد: مأموران شهرداری در حالی بیشترین فشار را به طبقات ضعیف، دست‌فروشان که غالباً با زنان سرپرست خانوار یا پیرمردان دور گرد هستند، وارد می‌آورند که بیشترین سد معبر از سوی مغازه‌داران صورت می‌گیرد.

نظرات


تصویری


ویدئو