چند مدل از رنگ مو های خاص برای عید 1403

چند مدل از رنگ مو های خاص برای عید 1403


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/21

17:52


پالت رنگ موی عید 1403 ترکیبی از ظرافت و سادگی است که ظاهر مو را طبیعی، سالم و درخشان نشان می‌دهد.مادر این مطلب از ساعد نیوز چند مدل از رنگ موهای ترند را به اشتراک گذاشتیم.

پیشنهاد جذاب برای رنگ موی عید 1403 بر اساس ترند جهانی


وقتی رنگ موی عید 1403 و رنگ‌‌موی ترند 2024 را بررسی می‌کنیم متوجه یک پیوستگی جالب بین آن‌ها می‌شویم. لوکس و آرام بودن مشخصه‌هایی است که در تمام این رنگ‌ها دیده می‌شود. البته این مشخصه فقط محدود به رنگ مو نمی‌شود و در تمام ترندهای مختلف مد و فشن سال 1403 دیده می‌شود. پالت رنگ موی عید 1403 ترکیبی از ظرافت و سادگی است که ظاهر مو را طبیعی، سالم و درخشان نشان می‌دهد.

رنگ موی بلوند کرمی


ین رنگ موی عید 1403 از دیگر بلوندها طلایی‌تر و گرم‌تر است و اگر آن را با بلوند‌های سرد و یخی ترکیب کنید ظاهری عالی به شما می‌دهد. اگر این رنگ روی پایه‌های بلوند تیره تا قهوه‌ای خاکستری روشن اجرا شود بهترین نتیجه را به شما می‌دهد. آرایشگران حرفه‌ای برای اجرای رنگ موی بلوند کرمی 2 یا 3 رنگ بلوند مختلف را با هم ترکیب کرده و موها را رنگ می‌کنند. سپس با هایلایت بلوند کرمی ظاهری درخشان و جذاب به موها می‌دهند.

رنگ موی خرمایی


خرمایی همان رنگ موی عید 1403 است که ظاهر شما را لوکس و پرانرژی نشان می‌دهد. این رنگ مو ظاهری درخشان و منحصربه‌فرد به شما می‌دهد و در میان تمام رنگ‌های روشن، پاستلی و بلوند می‌تواند شما را یک سر و گردن از دیگران بالاتر بیاورد. رنگ موی خرمایی از آن رنگ‌های است که با مواد طبیعی هم می‌توانید به آن برسید. پس اگر از افرادی هستید که همیشه به دنبال طرز تهیه رنگ موی خانگی بی‌ضرر می‌گردند، می‌توانید با خیالی آسوده این رنگ را با مواد طبیعی روی موهایتان داشته باشید.

قهوه‌ای بلوطی


رنگ موی قهوه‌ای بلوطی یکی دیگر از رنگ موهای ترند 1403 است که مورد توجه افراد علاقمند به رنگ موهای تیره قرار گرفته است. اگر شما دوست دارید که رنگ موی تیره داشته باشید اما خرمایی و مشکی هم مورد علاقه‌تان نیست، این رنگ را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ موی قهوه‌ای بلوطی غنی‌تر و عمیق‌تر از رنگ‌های طلایی است و سایه‌ای زیبا روی چهره‌ی شما ایجاد می‌کند. همچنین باعث بهتر و زیباتر دیده شدن چهره‌تان می‌شود.

مسی


در سال جدید دوباره شاهد ترند شدن رنگ موی مسی هستیم که در سال 1402 هم مورد توجه قرار گرفته بود. زیبایی و شادابی این رنگ به شما انرژی خوبی می‌دهد و ترکیب آن با بلوطی معرکه می‌شود. پس اگر به دنبال یک هایلایت گرم و تیره می‌گردید، ترکیب مسی و قهوه‌ای بلوطی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فقط به خاطر داشته باشید که اگر قصد رنگ کردن مو در دوران پریود را دارید ممکن است رنگ مسی به خوبی روی موهای شما باز نشود. پس بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

بلوند خرمایی


این رنگ موی عید 1403 کمی خاص است. بلوند خرمایی از ترکیب بلوند کرم مات و خرمایی کمرنگ به دست می‌آید که ظاهر شما را طبیعی جلوه می‌دهد. سایه‌های ظریفی دارد و بدون هایلایت‌های قوی و مشخص، رنگ موهای شما را کاملا طبیعی نشان می‌دهد.

قرمز زنحبیلی


رنگ موی قرمز زنجبیلی یا جینجر بعد از سال‌ها دوباره قرار است در سال 1403 ترند شود و چه چیزی بهتر از این! یک رنگ نارنجی گرم و لوکس که ته مایه‌ی قرمز زنجبیلی دارد و بسیار خیره کننده است. نگهداری این رنگ روی موها بسیار ساده است و برای هر بار تمدید و درخشان کردن فقط به یک رنگساژ نیاز دارد. شما می‌توانید درجه‌ی روشن یا تیره بودن این رنگ را بر اساس سلیقه‌تان تغییر دهید و آن را به رنگ موی محبوبتان در سال جدید تبدیل کنید

کاراملی


این رنگ موی عید 1403 هم مثل رنگ‌های مسی و قرمز زنجبیلی از دسته رنگ‌های گرم است و سایه‌ی طلایی مایل به قرمز دارد. در توصیف این رنگ مو می‌توان گفت که گرمای کلاسیک و طراوت مدرن را با خود به همراه دارد. ظاهر شما با این رنگ مو واقعا خاص و زیبا می‌شود. نکته‌ی جالب درباره‌ی رنگ نسکافه‌ای این است که به راحتی با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود.


مدل رنگ مو 1403


در ادامه این مطلب چند مدل از رنگ مو های خواص و ترند و فانتز را به اشتراک گذاشتیم :

رنگ مو

لایت

رنگ مو

رنگ فانتزی

رنگ مو

رنگ مو

رنگ مو

لایت

رنگ و لایت

رنگ

لایت

رنگ و لایت

رنگ

رنگ فانتزی

رنگ

سخن آخر


این چند رنگ موی عید 1403 که قرار است در بهار حسابی ترند شوند همه از دسته‌ی رنگ‌های گرم هستند که میزان گرمای آن‌ها با شدت قرمزی‌شان کم و زیاد می‌شود. تمام این رنگ‌ها از دسته رنگ‌هایی هستند که به صورت طبیعی در طیف رنگ‌های طبیعی موی انسان وجود دارد و استفاده از آن‌ها ظاهری گرم، آرام و لوکس به شما می‌بخشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو