علت فوت و درگذشت مصطفی احمدیان فیلمبردار

منبع: نم نمک

1

1402/12/21

20:38


در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مصطفی احمدیان و فوت مصطفی احمدیان و بیماری مصطفی احمدیان و بیوگرافی مصطفی احمدیان و اخبار مصطفی احمدیان و حواشی مصطفی احمدیان و مصطفی احمدیان کیست و مصطفی احمدیان کجاست و چه خبر از مصطفی احمدیان و مصطفی احمدیان اهل کجاست و مصطفی احمدیان در بیمارستان و علت مرگ مصطفی احمدیان و درگذشت مصطفی احمدیان در نم نمک.

علت فوت و درگذشت مصطفی احمدیان فیلمبردار

مصطفی احمدیان فیلمبردار سینما و تلویزیون درگذشت

مصطفی احمدیان فیلمبردار سینما و تلویزیون 19 اسفند ماه 1402 بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

علت فوت و درگذشت مصطفی احمدیان فیلمبردار

علت فوت و درگذشت مصطفی احمدیان فیلمبردار

فرزند مصطفی احمدیان در گفت و گویی با ایسنا با اعلام خبر درگذشت این فیلمبردار ، اضافه کرد که پدرش روز گذشته بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت و مراسم تشییع او فردا دوشنبه 21 اسفند ماه حدود ساعت 10 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

به گفته ونداد احمدیان فرزند این فیلمبردار ، مصطفی احمدیان مدتها به بیماری سرطان مبتلا بود که آن را شکست داد و شب گذشته بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

مصطفی احمدیان دو سالی در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت نداشت و آخرین کار او مربوط به سریال "آسانسور" برمی گشت که از تلویزیون پخش نشد.

از مهم ترین آثار تلویزیونی مصطفی احمدیان می توان به فعالیت در سریال "همسایه ها" ، سریال "روزهای زندگی" و سریال "گاو صندوق" اشاره کرد.

مصطفی احمدیان کار حرفه ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1367 در سریال بخش "چهار جراحی" به کارگردانی مسعود فروتن به عنوان مدیر فیلم برداری فعالیت داشته است.

او مجموع 23 اثری که در کارنامه دارد ، در 18 اثر در تلویزیون با نام های سریال "همسایه ها" ، "سریال خط" ، سریال "راه شب" ، سریال "زمین انسان ها" ، سریال "عملیات 125" ، سریال "گاو صندوق" ، سریال بیداری ، سریال "پرستار" ، سریال "زیرزمین" ، سریال "طلسم شدگان" ، سریال "روزهای زندگی" ، سریال "روزی عقابی" ، سریال "شرکت" ، سریال "وکلای جوان" ، سریال "خودرو تهران 11" ، سریال "مهر و ماه" و سریال "بخش چهار جراحی"  و در 5 فیلم در سینما با نام های فیلم "شاباش" ، فیلم "صدای پای من" ، فیلم "پروانه ای در مه" ، فیلم "پیک نیک در میدان جنگ" و فیلم "زخم زیتون" فعالیت داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو