عکس حمید صفت بدون ریش را ببینید باور نمی کنید

منبع: شبونه

1

1402/12/23

14:42


عکس حمید صفت بدون ریش حمید صفت خواننده رپ را همیشه با ریش و محاسن بلند دیده ایم و شاید خیلی ها بخواهند عکس بدون ریش این خواننده را ببینند. حمید صفت سالها در عرصه خوانندگی فعالیت حرفه ای داشته است و مهمترین اتفاق در زندگی اش قتل ناپدری اش بود که باعث شد مدتی …

عکس حمید صفت بدون ریش را ببینید باور نمی کنید

عکس حمید صفت بدون ریش

حمید صفت خواننده رپ را همیشه با ریش و محاسن بلند دیده ایم و شاید خیلی ها بخواهند عکس بدون ریش این خواننده را ببینند.

عکس حمید صفت بدون ریش را ببینید باور نمی کنید

حمید صفت سالها در عرصه خوانندگی فعالیت حرفه ای داشته است و مهمترین اتفاق در زندگی اش قتل ناپدری اش بود که باعث شد مدتی در زندان به سر ببرد برادران ناتنی او تن به رضایت نمیدادند و خواستار قصاص او بودند تا اینکه با پا درمیانی برخی از بازیگران و هنرمندان رضای اولیای دم گرفته شد و از زندان آزاد گردید او این روزها در حال بازی در سریال هفت سر آژدها میباشد.

عکس حمید صفت بدون ریش را ببینید باور نمی کنید

حمید صفت یا حمیدرضا امیری صفت متولد هجدهم مردادماه سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد پدر و مادرش در دوران کودکی او از هم جدا شدند و مادرش مجدداً ازدواج کرد حمیدرضا امیری صفت خواننده رپ معروف به حمید صفت در سریال ماه رمضانی «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده و در سکانسی از این سریال موسیقی رپ می‌خواند.

هیأت پزشکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و در جلسه تحقیق از حمید صفت دفاعیات وی را شنیدند. با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر این که اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد و حمیدصفت پای میز محاکمه ایستاد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو