بیوگرافی شادی کرم رودی ؛ زندگی شخصی و عکس های اینستاگرام شادی کرم رودی

بیوگرافی شادی کرم رودی ؛ زندگی شخصی و عکس های اینستاگرام شادی کرم رودی


منبع: تاپ ناز

2

1402/12/23

16:50


شادی کرم رودی بازیگر محبوب و نسبتا معروف ایرانی است که با بازی در فیلم دارکوب بسیار دیده شد. ما نیز امروز در سایت ادبی و هنری تاپ ناز قصد …

شادی کرم رودی بازیگر محبوب و نسبتا معروف ایرانی است که با بازی در فیلم دارکوب بسیار دیده شد. ما نیز امروز در سایت ادبی و هنری تاپ ناز قصد داریم نگاهی بر زندگی این هنرمند ایرانی داشته باشیم. پس در ادامه با ما باشید.

کلاس بازیگری

ورودش به عرصه هنری با گذراندن دوره های بازیگری در موسسه «کارنامه» شروع کرد

او زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی ، رضا بهبودی ، امیر پوریا ، صابر ابر ، سعید آرمند و خانوم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

بازی جلوی دوربین

نخستین فیلم او ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بود که در سال 92 ساخته شد و در فیلم یک شهروند معمولی و دارکوب نیز ایفای نقش کرده است.

او بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر استادانی مانند پیام دهکردی، امیر پوریا، رضا بهبودی، سعید آرمند، صابر ابر و آناهیتا اقبال نژاد آموخت.

شادی کرم رودی به دلیل بازی در فیلم کوتاه بچه آدم در سال 97 جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره سایه و بهترین بازیگر جشنواره نهال را از آن خود کرده است.

شادی کرم رودی

اولین بازی جدی و جایزه مهم

خانوم کرم رودی در سال ۹۷ برای فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» جایزه بهترین بازیگر زن دوازدهمین دوره جشنواره سایه و بهترین بازیگر جشنواره نهال را از آن خود کرد.

موسیقی

خانم کرم رودی دانش آموخته رشته موسیقی است و در کنار بازیگری به موسیقی نیز پرداخته و اکنون در قامت معلم به دیگران نیز موسیقی یاد می دهد.

ازدواج شادی کرم رودی و همسرش

او در سال 97 با آرین وزیر دفتری که فیلمساز ازدواج کرد، او هم کارگردان است و هم نویسنده، که فیلم کوتاه بچه آدم بود را نیز نویسندگی کرده است.

همچنین بخوانید : بیوگرافی مهتاب شیروانی

شادی کرم رودی

بیوگرافی همسر شادی کرم رودی آرین وزیر دفتری

آرین وزیر دفتری زاده 11 تیر سال 1367 در تهران است و فیلمساز و نویسنده است.

او لیسانس طراحی صنعتی و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر دارد. هنوز نه و مثل بچه آدم از مهمترین آثار او هستند.

او با فیلم مثل بچه آدم در جشنواره کن بخش سینه‌ فونداسیون 2018 حضور داشت

فراغت

اوقات فراغتم فیلم می بینم ، کتاب می خوانم ، پیانو می زنم و سفر می رم ، عاشق سفرم و هر موقع بتوانم سفر می کنم ، فوتبال و دیدن فیلم و سریال هم جزو تفریحاتم است

هر نقشی را قبول نمی کنم

همه نقش هایی که تا الان بازیگری کردم با یکدیگر متفاوت هستند و خیلی دوست دارم این رویه را حفظ کنم نقش چالش زا را دوست دارم تا توانایی و عیار کارم مشخص شود ، تا به نقشی اعتقاد هم نداشته باشی بازی نمی کنم.

کارگردانی

خانم کرم رودی که تجربه ساخت دو فیلم کوتاه هم دارد می گوید بازیگری و کارگردانی دو مسیر متفاوت و موازی هستند که هرکدام ارزش خودشان را برای من دارند سعی می کنم با برنامه ریزی مناسب به هر دو مورد برسم و کارم را به نحو احسن انجام بدهم

» همچنین بخوانید : بیوگرافی الناز شاکردوست و بیوگرافی ریحانه پارسا

عکس های اینستاگامی شادی کرم رودی Shadi Karamroodi

شادی کرم رودی

بیوگرافی و عکس های شادی کرم رودی و همسرش

شادی کرم رودی

عکس شادی کرم رودی بازیگر زن ایرانی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

شادی کرم رودی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو