تکمیل نیمی از ظرفیت هتلهای مشهد پیش از نوروز 1403

منبع: همگردی

1

1402/12/24

18:09


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تکمیل نیمی از ظرفیت هتلهای مشهد پیش از نوروز 1403 صورت پذیرفت.

محمود مادرشاهیان درباره میزان اشغال واحدهای اقامتی مشهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز تعطیلات نوروز آغاز نشده، ظرفیت اشغال هتلهای مشهد به حدود 50 درصد رسیده است و ورود زائران به مشهد از هفته آینده آغاز خواهد شد.

تکمیل نیمی از ظرفیت هتلهای مشهد پیش از نوروز 1403

وی درباره میزان رزرو واحدهای اقامتی مشهد در نوروز بیان کرد: رزرو هتلهای مشهد برای هفته اول نوروز به حدود 65 درصد رسیده و پیش بینی می شود تا روزهای آینده این میزان به حدود 90 درصد برای روزهای ابتدایی نوروز افزایش یابد اما رزرو هتلهای مشهد در هفته دوم حدود 45 درصد خواهد بود.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی درباره میزان نظارت ها بر واحدهای اقامتی گفت: تمام هتلهای مشهد از ابتدای اسفند برای آماده سازی نوروز به صورت کامل یک دوره بازدید شده اند و یک دوره دیگر نیز تا پایان سال بازرسی خواهند شد.

مادرشاهیان ادامه داد: در مجموع، هر هتل در اسفند و قبل از شروع سال جدید دو بار بازرسی می شود تا شرایط از هر لحاظ برای پذیرایی از میهمانان و زائران آماده باشد. در حوزه بازرسی از هتلهای مشهد که زیرمجموعه جامعه هتلداران قرار دارد، تیم 30 نفره بازرسان تخصصی بیش از 520 بازرسی در اسفند انجام داده است.

وی درباره استقبال زائران از تخفیف 30 درصدی هتلهای مشهد برای اقامتهای 10 روزه بیان کرد: اطلاعات کامل هتلهای مشهد برای استفاده مسافران از این طرح و استفاده از تخفیفهای مربوط به 10 شب اقامت در هتلهای مشهد در سایت جامعه هتلداران به آدرس WWW.EHKH.IR قرار دارد. این طرح با استقبال خوبی از سوی زائران و مسافران روبرو شده است.

او درباره افزایش نرخ هتلهای مشهد در نوروز گفت: هتلهای مشهد شب عید هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت و با نرخ نامه سال 1402 به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

تکمیل نیمی از ظرفیت هتلهای مشهد پیش از نوروز 1403

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو