بیوگرافی رحمان جعفری بازیکن تیم تراکتور متولد بابل

بیوگرافی رحمان جعفری بازیکن تیم تراکتور متولد بابل


منبع: تالاب

1

1402/12/26

11:27


رحمان جعفری یک بازیکن فوتبال اهل ایران اسـت کـه در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال […]

بیوگرافی رحمان جعفری بازیکن تیم تراکتور متولد بابل

رحمان جعفری یک بازیکن فوتبال اهل ایران اسـت کـه در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. او متولد ۲۲ اسفند ۱۳۷۵ در بابل اسـت و قبل از تراکتور برای نساجی، پدیده و شمس آذر بازی کرده اسـت. او همچنین در تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران دعوت شده اسـت.

 

بیوگرافی رحمان جعفری

بیوگرافی رحمان جعفری

رحمان جعفری درخانواده‌اي فوتبالی بزرگ شده اسـت. پدر او، محمد جعفری، سابقهٔ بازی در تیم‌هاي‌ نساجی و بابل را دارد. برادر او، مهدی جعفری، نیز بازیکن فوتبال اسـت کـه در حال حاضر برای تیم دسته دومی گل گهر سیرجان بازی می کند. 

 

تحصیلات رحمان جعفری

تحصیلات رحمان جعفری

رحمان جعفری تحصیلات رسمی خودرا تا دیپلم ادامه داده اسـت. او علاقه‌مند بـه خواندن کتاب‌هاي‌ ادبی و تاریخی اسـت ودر سال ۱۳۷۶ رمان شکر تلخ را منتشر کرده اسـت. این رمان داستان زندگی او در محلهٔ عودلاجان تهران اسـت کـه با فقر، بی‌عدالتی و سختی‌هاي‌ زیادی روبه‌رو بوده اسـت.

 

رحمان جعفری فوتبال را چگونه آغاز کرد

رحمان جعفری فوتبال را چگونه آغاز کرد

رحمان جعفری فوتبال حرفه‌اي خودرا سال ۱۳۹۱ در ۱۶ سالگی با بازی در آکادمی نساجی مازندران شروع کرد و سال ۱۳۹۵ هم بـه تیم اصلی اضافه شد و تا سال ۱۳۹۹ برای این تیم بازی کرد. پس از مقام دومی لیگ آزادگان، با این تیم جواز صعود بـه لیگ برتر را کسب کرد.

 

فعالیت های فوتبالی رحمان جعفری

فعالیت های فوتبالی رحمان جعفری

سال ۱۳۹۹ در ۲۴ سالگی جهت کسب فضای فوتبالی جدید بـه تیم پدیده مشهد ملحق شد و سال ۱۴۰۱ پس از سقوط این تیم بـه دسته اول تصمیم بـه جدایی گرفت. سال ۱۴۰۱ بـه تیم دسته اولی شمس آذر قزوین منتقل شد و فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ پس از قهرمانی در لیگ آزادگان با این تیم بـه لیگ برتر صعود کرد1. نیم فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در ۲۷ سالگی با قراردادی ۲/۵ ساله بـه تیم تراکتورسازی تبریز بـه سرمربیگری پاکو خمز پیوست.

 

به شهرت رسیدن رحمان جعفری در فوتبال

به شهرت رسیدن رحمان جعفری در فوتبال

رحمان جعفری بازیکنی اسـت کـه در چند سال اخیر با عملکرد خوب و گل‌هاي‌ زیادی کـه در لیگ آزادگان و لیگ برتر زده اسـت، بـه شهرت رسیده اسـت. او در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ با ۲۹ گل، آقای گل لیگ آزادگان شد و باعث صعود شمس آذر قزوین بـه لیگ برتر شد. او همچنین در نیم فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ با تراکتور بـه فینال جام حذفی رسید و گل اول تیمش را در بازی نهایی بـه پرسپولیس زد. او از بازیکنان مورد علاقه مربی اسپانیایی تراکتور، پاکو خمز، اسـت و از او بـه عنوان یکی از بهترین مهاجمان ایران یاد میکند.

 

رحمان جعفری در چه تیم هایی بازی کرد

رحمان جعفری در چه تیم هایی بازی کرد

رحمان جعفری در طول کاریِ فوتبالی خود برای چهار تیم مختلف بازی کرده اسـت. این تیم‌ها عبارتند از:

  • نساجی مازندران «۲۰۱۶-۲۰۲۰»
  • پدیده مشهد «۲۰۲۰-۲۰۲۲»
  • شمس آذر قزوین «۲۰۲۲-۲۰۲۴»
  • تراکتور تبریز «۲۰۲۴-تا کنون»

او همچنین در تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران دعوت شده اسـت، اما هنوز برای تیم ملی بزرگسالان بازی نکرده اسـت.

 

رحمان جعفری چگونه به تیم تراکتور رفت

رحمان جعفری چگونه به تیم تراکتور رفت

رحمان جعفری درسال ۲۰۲۴ با عقد قراردادی ۲.۵ ساله بـه تیم تراکتور تبریز پیوست. او قبلاً یکی از گزینه‌هاي‌ حضور در سپاهان بود، اما مدیران باشگاه تراکتور در راستای تقاضای مربی اسپانیایی خود، پاکو خمس، مذاکرات خودرا با او آغاز کردند و توانستند وی را بـه خدمت بگیرند. 

 

افتخارات رحمان جعفری

افتخارات رحمان جعفری

رحمان جعفری بازیکنی اسـت کـه در چند سال اخیر با عملکرد خوب و گل‌هاي‌ زیادی کـه در لیگ آزادگان و لیگ برتر زده اسـت، بـه شهرت رسیده اسـت. او افتخارات زیر را کسب کرده اسـت:

  • قهرمانی لیگ آزادگان با شمس آذر قزوین در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱
  • آقای گل لیگ آزادگان با ۲۹ گل در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱
  • نایب قهرمانی لیگ آزادگان با نساجی مازندران در فصل ۱۳۹۷ – ۱۳۹۶
  • نایب قهرمانی جام حذفی با تراکتور تبریز در فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲
  • دعوت بـه تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران درسال ۱۳۹۸

 

شغل دیگر رحمان جعفری

شغل دیگر رحمان جعفری

رحمان جعفری علاوه بر فوتبال، شغل دیگری ندارد. او فقط بـه عنوان یک بازیکن فوتبال و یک نویسنده فعالیت میکند. او درسال ۱۳۷۶ رمان شکر تلخ را منتشر کرده اسـت کـه داستان زندگی او در محلهٔ عودلاجان تهران اسـت. او همچنین در برخی از مجلات و روزنامه‌هاي‌ ورزشی مقالاتی را نوشته اسـت. او از این کـه بتواند با نوشتن احساسات و تجارب خودرا بـه اشتراک بگذارد، لذت می برد.

 

حواشی زندگی رحمان جعفری

حواشی زندگی رحمان جعفری

او در فضای مجازی از طرف خود نقل و قول‌هایي راجع بـه پرسپولیس انجام داده بود کـه بعدا از صحت ان‌ها خبر داد.

 

علایق رحمان جعفری

علایق رحمان جعفری

رحمان جعفری علاوه بر فوتبال، بـه نوشتن نیز علاقه دارد. او همچنین بـه موسیقی، سفر و تماشای فیلم‌هاي‌ سینمایی علاقه دارد. او در گفت‌وگو‌هاي‌ خود گفته اسـت کـه از خوانندگان مورد علاقه‌اش می توان بـه محسن چاوشی، محمد علیزاده و شهرام ناظری اشاره کرد.

 

او نیز از سفرهایی کـه بـه کشور های مختلف دنیا انجام داده اسـت، عکس‌هایي را در شبکه‌هاي‌ اجتماعی خود بـه اشتراک گذاشته اسـت. او همچنین علاقه‌مند بـه تماشای فیلم‌هاي‌ سینمایی اسـت و گفته اسـت کـه از فیلم‌هایي مانند شاهکار، آواتار و جنگ ستارگان لذت میبرد.

 

ازدواج  رحمان جعفری

ازدواج  رحمان جعفری

رحمان جعفری درسال ۱۳۹۵ با دختر عموی خود، زهرا، ازدواج کرد و اکنون دارای یک دختر بـه نام ریحانه اسـت. او در گفت‌وگو‌هاي‌ خود گفته اسـت کـه خانواده برای او اولویت اول اسـت و از حمایت ان‌ها برای فوتبال خود سپاسگزار اسـت.

 

در پایان

رحمان جعفری در حال حاضر بازیکن فوتبال تیم تراکتور تبریز اسـت ودر پست مهاجم برای این تیم بـه میدان می رود. او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۴ از تیم شمس آذر قزوین بـه تراکتور پیوست و تا کنون ۲ بازی و ۱ گل برای این تیم داشته اسـت. او همچنین بـه عنوان یک نویسنده فعالیت می کند ودر سال ۱۳۷۶ رمان شکر تلخ را منتشر کرده اسـت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو