بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس


منبع: شبونه

2

1402/12/26

12:01


بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها فیلم سینمایی افراطی ها امشب پخش خواهد شد این فیلم توسط جهانگیر جهانگیری کارگردانی شده و محصول سال 1388 میباشد بازیگران این فیلم عبارتند از: اکبر عبدی بازیگر نقش تقی فتحعلی اویسی بازیگر نقش سلیمان (داوود) رضا شفیعی‌جم بازیگر نقش هوشنگ ارژنگ امیرفضلی بازیگر نقش فری علی اوسیوند بازیگر نقش …

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها

فیلم سینمایی افراطی ها امشب پخش خواهد شد این فیلم توسط جهانگیر جهانگیری کارگردانی شده و محصول سال 1388 میباشد بازیگران این فیلم عبارتند از:

  • اکبر عبدی بازیگر نقش تقی
  • فتحعلی اویسی بازیگر نقش سلیمان (داوود)
  • رضا شفیعی‌جم بازیگر نقش هوشنگ
  • ارژنگ امیرفضلی بازیگر نقش فری
  • علی اوسیوند بازیگر نقش حشمت
  • حدیث فولادوند بازیگر نقش سمیرا
  • مریم امیرجلالی بازیگر نقش صفیه
  • شاهرخ نورمحمدی بازیگر نقش ناصر
  • یوسف صیادی بازیگر نقش اسی

معرفی فیلم

این فیلم درباره سه زندانی بوده که تصمیم دارند از زندان فرار کنند که اتفاقات طنزی برای انها رخ میدهد داستان درباره سه شخصیت به نام های تقی، فری، هوشنگ و حشمت بوده که میخواهند از زندان فرار کنند.

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

افراطی ها رسما از فیلمی کپی برداری شده که خود بسیار سطح پایین و نازل بوده و تنها شانس این را داشته که به فروش چشمگیری دست پیدا کند . اصولا در سینمای ایران و حتی سینمای جهان برداشت و اقتباس دارای اهمیت ویژه ای است و در بسیاری از آثار فاخر هم شاهد بوده ایم که فیلمنامه کار بر اساس برداشت از یک کتاب و یا اقتباس از یک فیلم بوده است . اما افراطی ها اقتباس خود را رسما از فیلمی به عمل آورده که خود جزو بدترین های سینمای ایران بوده است و خوب ندیده مشخص میشود که کلیت فیلم چه شده و چه بلبشو و شیر تو شیری از آب در آمده است ! سراسر فیلم فقط پر است از رقص و آواز و شوخی های زشت و لودگی های فراوان !

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی اکبر عبدی بازیگر نقش تقی

اکبر عبدی (زاده ۴ شهریور ۱۳۳۹، تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌باشد. وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهره‌های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی متولد ۲۱ دی ماه ۱۳۲۴ در روستای فردو قم است. او در بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردانی و خوانندگی مهارت دارد. آقای اویسی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما در سال ۱۳۵۳ از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکاست.

در برخی از رسانه‌ها خانم زهره صفوی را به عنوان همسر آقای اویسی معرفی کرده اند، ولی این خبر تکذیب شده است. همچنین خانم زهرا اویسی فرزند زهره صفوی هیچ نسبتی با فتحعلی اویسی ندارد. آقای اویسی دو فرزند با نام‌های علیرضا و کتایون اویسی دارد که هر دو در هنر دست دارند. کتایون متولد سال ۱۳۶۷ در شهر قم و بازیگر است

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی رضا شفیعی‌جم بازیگر نقش هوشنگ

رضا شفیعی‌ جم در سال ۱۳۵۰ از پدری تهرانی ومادری کرمانشاهی در تهران متولد شد او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و از سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد و به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز خوش درخشید(dot) مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او «بامشاد» در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است.

بیوگرافی بازیگران فیلم افراطی ها با نقش +دانلود و عکس

بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی در سال ۴۹ و در شهر تهران متولد شد. هرچند او در زمینه‌های نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت داشته ولی بیشتر او را به عنوان بازیگر و آن هم در کارهای طنز می‌شناسند. او فرزند مرحوم حسین امیرفضلی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون کشور است. حضور پدر در این راه، پای او را نیز به دنیای هنر بازیگری و کارگردانی باز کرد. ارژنگ امیرفضلی در جایی راجع به شباهت خود به پدرش گفته که از لحاظ روحیات فردی پا جای پای پدرش گذاشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو