بیوگرافی ژوان ژسوس فوتبالیست و همسرش و فرزندان +عکس

منبع: شبونه

4

1402/12/26

13:26


بیوگرافی ژوان ژسوس ژوان ژسوس با نام اصلی ژوان گیلرمه نونز ژسوس فوتبالیست اهل برزیل بوده که در حال حاضر در پست مدافع برای باشگاه ناپولی در لیگ ایتالیا بازی میکند. او 110 بازی برای اینترمیلان و و 104 بازی برای آ اس رم را در کارنامه اش دارد. ژوان ژسوس برای تیم ملی برزیل …

بیوگرافی ژوان ژسوس فوتبالیست و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی ژوان ژسوس

ژوان ژسوس با نام اصلی ژوان گیلرمه نونز ژسوس فوتبالیست اهل برزیل بوده که در حال حاضر در پست مدافع برای باشگاه ناپولی در لیگ ایتالیا بازی میکند.

او 110 بازی برای اینترمیلان و و 104 بازی برای آ اس رم را در کارنامه اش دارد.

ژوان ژسوس برای تیم ملی برزیل زیر 20 سال و زیر 23 سال بازی کرده و 4 بار لباس تیم ملی بزرگ سالان برزیل را بر تن کرده است.

بیوگرافی ژوان ژسوس فوتبالیست و همسرش و فرزندان +عکس

سوابق

ژوان ژسوس در سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲ برای تیم اینترناسیونال برزیل بازی کرد در سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶ ۱۱۰ بار برای اینترمیلان بازی کرده کرده و از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۰ برای تیم آ اث رم به میدان رفته است او در سال 2020 به تیم ناپولی پیوست.

حواشی

ناپولی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بارسلونا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. به گزارش ورزش سه، بارسلونا در ورزشگاه مونتجوئیک درحالی‌که بازی رفت با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسیده بود، موفق شد در بازی برگشت با گل‌های فرمین لوپز، روبرت لواندوفسکی و ژوائو کانسلو با نتیجه ۳-۱ برنده شود.

ژوان ژسوس، مدافع ۳۲ ساله ناپولی، با تمجید از بازیکنان جوان بارسلونا گفت: “لامینه یامال در ۱۶ سالگی مقابل ما خیلی خوب بازی کرد. همینطور کوبارسی در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمده، او یک سال از دخترم کوچکتر است و این ترسناک است. دیدن چنین بازیکنان جوانی که در این سطح بازی می‌کنند، شگفت‌انگیز است. “

نظرات


تصویری


ویدئو