راه مسدود شده خلخال به پونل تا پایان فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد

منبع: همگردی

1

1402/12/27

13:37


ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، راه مسدود شده خلخال به پونل تا پایان فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد.

سید جواد یحیی زاده در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در استان گیلان که با بارش نخستین برف بر روی خودروها مسدود شده تا پایان فروردین سال آینده همچنان مسدود است و عملیات بازگشایی تا پایان فروردین سال 1403 در این مسیر امکان پذیر نخواهد بود.

راه مسدود شده خلخال به پونل تا پایان فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد

رئیس ستاد خدمات سفر خلخال علت این امر را حفظ ایمنی لازم برای مسافرین و پیشگیری از هر گونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و ریزش آن بر روی خودروهای عبوری اعلام کرد.

یحیی زاده اظهار داشت: تا زمان بازگشایی راه خلخال به پونل که پس از گذر کامل از ماه فروردین سال آتی امکان پذیر خواهد شد، تنها راه دسترسی خلخال به استان گیلان راه موجود خلخال به اسالم است.

فرماندار خلخال گفت: در راستای ارتقای ایمنی راه خلخال به اسالم در ایام تعطیلات نوروز سطح این مسیر ارتباطی در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال بطور کامل خط کشی و با نصب علائم ایمنی و راهنمایی در این جاده امکان تردد ایمن مسافرین جاده فراهم شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر خلخال تصریح کرد: هرگونه ترک خلخال از سوی مدیران دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی فرمانداری و صدور مجوز لازم انجام شود ضمن اینکه هیچ مدیری حق خاموش کردن تلفن همراه و خروج از محل خدمت خود را بدون هماهنگی فرمانداری نخواهد داشت.

فرماندار خلخال خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته تفرجگاه و چشمه ازناو با همکاری شهرداری خلخال دهیاری خوجین و همچنین اداره میراث فرهنگی، دانشکده علوم پزشکی، آب و فاضلاب و اداره عبادت محیط زیست به طور کامل از وجود زباله ها و هر گونه آلایندگی پاکسازی شد و این تفرجگاه آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

راه مسدود شده خلخال به پونل تا پایان فروردین 1403 بازگشایی نخواهد شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو