تو تست هوش بگو زامبی کدوم یکی از آدماس؟ | باهوشا جواب میدن

تو تست هوش بگو زامبی کدوم یکی از آدماس؟ | باهوشا جواب میدن


1

1402/12/28

11:19


تو تست هوش بگو زامبی کدوم یکی از آدماس؟ | باهوشا جواب میدن

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش سنین مختلف متفاوت و در سطوح مختلفی وجود دارد. تست هوش انواع و اقسام مختلفی دارد. انجام یک تست هوش معتبر یکی از اولین راه‌های سنجش میزان بهره هوشی یا همان آی کیو یا هوش هیجانی است. انواع تست هوش در سایت بازار بورس برای سرگرمی ایجاد می شود. برای تست هوش خود با ما همراه باشید.

.

.

.

.

.

تست هوش

تو این تست هوش بگو کدوم یکی از این خانوما راحت نیست؟

تست هوش

چنین "استادان" هنر خود وجود دارند که احساسات را با چنان حرفه ای پنهان می کنند که حتی یک فرد با تجربه هرگز احساسات پنهان را حدس نمی زند.

یک فرد ممکن است در نگاه اول کاملا آرام به نظر برسد، در حالی که در درون او در هرج و مرج کامل خواهد بود. با این حال، تجربیات داخلی قابل مشاهده نخواهد بود. اطرافیان شما با چنین شخصی ارتباط برقرار می کنند، بدون اینکه حتی گمان کنند که آنها با اقیانوسی از احساسات ارتباط برقرار می کنند.

ژست ها چیزی هستند که می توانند ما را از بین ببرند، اما ما همچنین باید بتوانیم آنها را بخوانیم. ژستیکاسیون قاعدتاً مبنایی ندارد و غیر ارادی انجام می شود. و فقط فردی با تحصیلات روانی قادر به شمارش این حرکات خواهد بود.

حتی افرادی که دارای ویژگی هایی مانند اعتماد به نفس و خودکفایی هستند، گاهی اوقات می توانند عدم اطمینان بیرونی و درونی را نشان دهند. همه مردم در هنگام تصمیم گیری تمایل به تردید یا تردید دارند، اما همه ما می خواهیم قوی و با اعتماد به نفس به نظر برسیم، بنابراین سعی می کنیم احساسات خود را نشان ندهیم.

ما گاهی اوقات وقتی در فکر هستیم باعث عصبانیت طرف مقابلمان می شویم. با درخواست پاسخ لحظه ای یا اقدام خاصی از ما، حتی گمان نمی کنند که عدم اطمینان ما را گیج می کند.

آزمونی که امروز به شما ارائه می شود فرصتی است برای آزمایش توانایی شما در خواندن حرکات.

تصویر 3 زن جوان تقریباً هم سن را نشان می دهد. اما فقط یکی از آنها شک دارد. این زن را پیدا کن

پاسخ صحیح: به زنی نگاه کنید که شیئی را به دهان گرفته است. این نشانه تردید است که می تواند با نوازش بینی یا چانه شما مقایسه شود.

شی خارجی روشی برای استفاده از زمان اضافی است. طبق آداب، هنگام غذا خوردن باید سکوت کرد. در اینجا می بینیم که قلم در دهان زن نوعی غذای جایگزین است.

منبع: سرگرمی روز

تست هوش | اگه باهوشی بگو رنگ واقعی گوی ها چیه؟

تست هوش

مرحله مهم در دگردیسی از داده به اطلاعات در مغز ما اتفاق می‌افتد. مغز تمام داده‌های ارسال شده از حواس شما را دریافت کرده و بر اساس تجربیات گذشته آن را به اطلاعات تبدیل می‌کند. گاهی اوقات کار می‌کند (شما کیک درست می‌کنید) و گاهی اوقات کار نمی‌کند (تعداد سیب مورد نیاز برای پخت کیک را اشتباه تخمین زدید).

وقتی نوبت به چشم‌های ما می‌رسد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار آزمایش‌های خطای دید است. آن‌ها به ما نشان می‌دهند که همواره آنچه می‌بینیم ممکن است به واقع وجود نداشته باشد.

تست هوش

به عنوان نمونه، در آزمایش خطای دید زیر آیا می‌توانید بگویید گوی‌های موجود در تصویر چه رنگی هستند؟

تست هوش سخت برای کسانی که چالش دوست دارند

این آزمونی برای استدلال منطقی و هوش شماست. از آنجایی که شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا آن را حل کنید، باید از سرعت ریاضی خود استفاده کنید و همه به موقع پاسخ را دریافت نمی کنند. بنابراین، آیا برای آزمایش مهارت های ریاضی خود آماده اید؟ خود را در مکانی ساکت قرار دهید و در کمترین زمان ممکن پاسخی را که به دنبالش هستید بیابید.

چگونه آن را انجام دهید؟

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. این شامل چهار معادله است که آخرین آنها ناشناخته است.

چرا این تست را انجام دهید؟

این تست هوش به شما امکان می دهد تسلط ریاضی خود را تأیید کنید. مغز، حافظه و منطق شما را آزمایش می کند. پس از آن، حل آن نیز کمی سرگرمی برای شما فراهم می کند. در عین حال می توانید سرگرم شوید و ذهن منطقی خود را تمرین دهید. می توانید پاسخ خود را در پاراگراف بعدی بررسی کنید.

پاسخ: این مقداری است که در معادله چهارم به دنبال آن هستید

هیچ چیز جدیدی در مورد این تست IQ وجود ندارد. احتمالاً خواهید گفت که آسان است. مراقب این تصور باشید: پاسخ 3 است. باید بدانید که تنها 20 درصد از مردم موفق می شوند به موقع این پاسخ را پیدا کنند. به همین دلیل است که این چالش بسیار جالب است. آیا شما یکی از این نابغه ها هستید؟ آیا توانستی ساعت را بزنی؟ در زیر می توانید جزئیات دقیق این نمایش را مشاهده کنید.

اگر 1 + 1 آینه x 1 آینه = 17، مقدار یک آینه: 17 – 1/2 یا 4 است.

اگر 1 عطر x 1 مورد آرایش x 1 مورد آرایش = 36، مقدار یک کیس آرایش : 3 و یک عطر 4 است، بنابراین این عمل را می توان به صورت 4 x 3 x 3 = 36 ترجمه کرد.

اگر 1 عطر x 1 کیت آرایش x 3 رژ لب = 72 باشد، می توانیم این عمل سوم را به صورت 4 x 3 (3 x 2) ترجمه کنیم، بنابراین ارزش یک رژ لب 2 است.

تست هوش | کدوم یکی از این آقایون پولدارتره؟

تست هوش

.

.

.

.

تست هوش

با این تست هوش ذهنتو ورز بده! | 6 معمای جذاب برای سرگرمی شما

برخی تحقیقات ثابت کرده‌اند که حل معما، فوق‌العاده برای مغز مفید است. حل معما ذهن را تیزتر می‌کند، حافظه را بهبود می‌بخشد و به ما می‌آموزد که به جزئیات کوچک توجه کنیم؛ این به‌سادگی سرگرم کننده است.

۱- معمای نردبان

تست هوش

جک روی نردبان ۲۵ متری ایستاده بود. از نردبان لغزید و روی زمین افتاد. اما هیچ جراحتی بر نداشت. چطور ممکن است؟

تست هوش

۲- معمای سکه‌ها

شما دو سطل آب دارید، در داخل سطل اول دمای آب ۲۵ درجه سانتیگراد است، در داخل سطل دوم آب ۲۵ درجه فارنهایت است. شما از همان ارتفاع یک سکه را به داخل هر سطل می‌اندازید و آن‌ها دقیقاً در همان زمان به آب می‌خورند.

سوال: کدام یک از سکه‌ها ابتدا به پایین می‌رسند؟

تست هوش

۳- معمای سیب

۱۰ نفر در یک اتاق هستند و هر شخص می‌تواند کل اتاق و همه افراد را ببیند. شما می‌خواهید یک سیب قرار دهید تا همه افراد به جز یک نفر بتوانند آن را ببینند. سیب را در کجای اتاق قرار می‌دهید؟

تست هوش

۴- ماشین مقابل ماشین

۲ اتومبیل وجود دارد، ماشین آبی ۶۰ مایل در ساعت و ماشین قرمز ۴۰ مایل در ساعت حرکت می‌کند. هر دوی آن‌ها در همان زمان شروع کرده‌اند، اما هنوز هم در یک نقطه از یکدیگر عبور می‌کنند. چطور ممکن است؟

تست هوش

۵- معمای درخت سیب

آنا و ماری برای پیاده روی به جنگل رفتند. ناگهان باران شدید شروع شد، دختران خانه‌ای متروکه را دیدند و تصمیم گرفتند در خانه پناه بگیرند. وقتی باران متوقف شد، دوستان خشک بودند، اما بسیار گرسنه بودند؛ بنابراین، آن‌ها راه‌های مختلفی برای یافتن میوه طی کردند.

آنا یک درخت سیب پیدا کرد، اما وقتی سیب خورد، به درخت تبدیل شد. نیم ساعت بعد، ماری به آنجا رفت و شنید که شخصی می‌گوید: «دوست شما به درخت تبدیل شد، باید او را پیدا کنید تا او را برگردانید. شما فقط یک فرصت دارید اگر اشتباه کنید، دوست شما برای همیشه درخت خواهد ماند.»

ماری چطور می‌تواند بفهمد کدام درخت دوست اوست؟

تست هوش

۶- معمای وزن

کدام مرد بیشترین وزن را تحمل می‌کند؟

پاسخ معماها

۱- جک در پایین نردبان ایستاده بود.

۲ - سکه در سطل یکم. در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد آب مایع است، در حالی که در ۲۵ درجه فارنهایت به یخ تبدیل می‌شود.

۳ - سیب را روی سر هر کسی که می‌خواهد سیب را نبیند قرار دهید.

۴ - آن‌ها در جهات مخالف سفر می‌کنند.

۵ - از آنجا که نیم ساعت باران می‌بارد، همه درختان جنگل باید مرطوب باشند. تنها درختی که خیس نیست دوست ماری است.

۶ - مرد وسط باید ۲۵ درصد وزن بیشتری را تحمل کند.

منبع: سرگرمی روز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو