ثروتمندترین افراد هالیوود در سال 2024

ثروتمندترین افراد هالیوود در سال 2024


منبع: تالاب

2

1402/12/28

12:21


ثروتمندترین افراد هالیوود  ؛ بازیگران می توانند از طریق راه‌هاي‌ مختلفی درآمد کسب کنند؛ این […]

ثروتمندترین افراد هالیوود در سال 2024

ثروتمندترین افراد هالیوود  ؛ بازیگران می توانند از طریق راه‌هاي‌ مختلفی درآمد کسب کنند؛ این راه‌ها شامل دست مزد مستقیم برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها، قراردادهای تبلیغاتی، حقوق ناشی از فروش محصولات وابسته بـه نام و شهرت ان‌ها، و همچنین سرمایه‌گذاری در پروژه‌هاي‌ مختلف میشود. برخی بازیگران همچنین ممکن اسـت درآمد خودرا از طریق فعالیت‌هاي‌ مرتبط دیگری مانند آموزش بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، و تولید فیلم تکمیل کنند.

 

ثروتمندترین های هالیوود امسال کدامند؟

ثروتمندترین افراد هالیوود بر اساس دارایی و ثروت خالص‌شان انتخاب می شوند. نشریه فوربس از سال ۱۹۸۷ بـه صورت سالانه لیست میلیاردرهای جهان را منتشر می کند ودر این لیست، ثروت خالص افراد بر اساس دارایی‌هایشان ارزیابی می شود.

 

این دارایی‌ها میتوانند شامل درآمدهای حاصل از فروش فیلم‌ها، دستمزدها، سرمایه‌گذاری‌ها، تبلیغات و حتی ارث باشند. همچنین، برخی از بازیگران با پذیرش مخاطره سرمایه‌گذاری در فیلم‌ها، ممکن اسـت ثروت بیشتری کسب کنند. در نهایت، فروش بالا در باکس آفیس و موفقیت‌هاي‌ تجاری نیز در افزایش ثروت بازیگران نقش مهمی دارند.

 

آدام سندلر

آدام سندلر

آدام ریچارد سندلر «زاده ۹ سپتامبر ۱۹۶۶» یک کمدین، خواننده، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده آمریکایی اسـت. او بـه خاطر بازی در فیلم‌هاي‌ کمدی هالیوودی شناخته شده و از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵ عضوی از بازیگران برنامه تلویزیونی Saturday Night Live بود.

 

آدام سندلر درسال ۲۰۲۲ دارایی خالص تخمینی ۴۸۰ میلیون دلاری داشته و قراردادی برای سه فیلم دیگر با نتفلیکس بـه ارزش بیش از ۳۵۰ میلیون دلار امضا کرده اسـت. برخی از آثار مشهور او عبارتند از: آقای دیدز، پنجاه قرار اول، کلیک، و تو رقیب زوهان نمی‌شی.

 


مطالب مشابه: ثروتمندترین بازیگران دنیا «50 بازیگر»


 

مارگو رابی

مارگو رابی

مارگو الیز رابی «زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰» یک بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی اسـت کـه برای بازی در فیلم‌هاي‌ مستقل و بلاکباسترها شناخته شده اسـت. او افتخاراتی چون سه نامزدی در مراسم اسکار، چهار نامزدی در گلدن گلوب و شش نامزدی در فیلم بفتا دارد. مجله تایم درسال ۲۰۱۷ وی را بـه عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان معرفی کرد و نام او درسال ۲۰۱۹ توسط فوربز در رتبه‌بندی بازیگران زن جهان با بیشترین دست مزد قرار گرفت.

 

رابی در کوئینزلند زاده و بزرگ شد و حرفه‌اش را درسال ۲۰۰۸ با مجموعهٔ تلویزیونی همسایه‌ها آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۱ در ان بازیگری ثابت بود. پس از نقل مکان بـه آمریکا، او در مجموعهٔ تلویزیونی پان ام بازی کرد و با فیلم گرگ وال استریت بـه شهرت رسید. او همچنین برای نقش‌هایش در فیلم‌هاي‌ افسانهٔ تارزان، جوخهٔ انتحار و من تونیا هستم شناخته شده اسـت.

 

تام کروز

تام کروز

تام کروز، با نام کامل توماس کروز ماپوتر چهارم، در تاریخ ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ در سیراکیوس، نیویورک، ایالات متحده آمریکا بـه دنیا آمد. او یکی از بازیگران دریافت‌کنندهٔ بیشترین دست مزد در جهان اسـت و جوایز متعددی از جمله سه جایزهٔ گلدن گلوب و یک نخل طلای افتخاری دریافت کرده و چهار بار هم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده‌اسـت.

 

فیلم‌هاي‌ او بیش از ۴ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۱٫۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته، و وی را بـه یکی از پرفروش‌ترین بازیگران تاریخ تبدیل کرده‌اسـت. کروز بازیگری را از اوایل دههٔ ۱۹۸۰ آغاز کرد و با فیلم‌هایي چون «تجارت پرمخاطره» و «تاپ گان» بـه شهرت رسید.

 

او همچنین برای نقش‌هایش در فیلم‌هاي‌ «مرد بارانی»؛ «متولد چهارم جولای»؛ و «مگنولیا» تحسین منتقدان را بـه دست آورده و برای بازی در فیلم «متولد چهارم جولای» برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب شده و نامزد جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد شده‌اسـت. او از سال ۱۹۹۶ نقش ایتن هانت را در مجموعهٔ سینمایی «مأموریت: غیرممکن» ایفا کرده‌اسـت.

 

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ

رایان تامس گاسلینگ، بازیگر کانادایی متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۰؛ بـه خاطر نقش‌آفرینی‌هاي‌ متنوع و تأثیرگذارش در سینما شناخته شده اسـت. او در سن ۱۳ سالگی با حضور در برنامه کلاب میکی ماوس شهرت یافت و پس از ان در فیلم‌هاي‌ متعددی ایفای نقش کرد1. گاسلینگ برای بازی در فیلم‌هایي چون «نیمه نیلوفر» و «لا لا لند» نامزد جایزه اسکار شده و برای «لا لا لند» جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده اسـت.

 

او همچنین در فیلم‌هایي مانند «بلید رانر ۲۰۴۹» و «اولین انسان» بازی کرده ودر سال ۲۰۲۳ در فیلم «باربی» ایفای نقش کرده کـه بـه عنوان پرفروش‌ترین اکران او شناخته شده اسـت1. گاسلینگ علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد ودر سال ۲۰۰۷ گروه موسیقی دد منز بونز را تأسیس کرده اسـت1. او از سال ۲۰۱۱ با بازیگر اوا مندس در رابطه اسـت و دو فرزند دارند.

 


مطالب مشابه: ثروتمندترین زنان زیبای هالیوود | پردرآمدترین زنان هالیوود


 

مت دیمون

مت دیمون

متیو پیج دیمون، مشهور بـه مت دیمون، بازیگر، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی اسـت کـه در ۸ اکتبر ۱۹۷۰ متولد شده اسـت. او بـه خاطر نقش‌آفرینی‌هاي‌ متنوع و موفقیت‌هایش در صنعت سینما شناخته شده اسـت. دیمون با همکاری بن افلک، فیلم‌نامه فیلم «ویل هانتینگ نابغه» را نوشت کـه برای ان جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کردند و خود دیمون نیز برای بازی دراین فیلم نامزد جایزه اسکار شد.

 

او در فیلم‌هاي‌ معروفی چون «نجات سرباز رایان»؛ «آقای ریپلی بااستعداد»؛ و مجموعه فیلم‌هاي‌ «بورن» و «یاران اوشن» ایفای نقش کرده اسـت1. فیلم‌هاي‌ او بیش از ۳٫۸ میلیارد دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش داشته و وی را بـه یکی از پرفروش‌ترین بازیگران تاریخ تبدیل کرده‌اسـت.

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر جوآنا انیستون، متولد ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ در شرمن اوکس، لس آنجلس، کالیفرنیا، یک هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه امی اسـت. او برای نقش ریچل گرین در سریال محبوب تلویزیونی “دوستان” کـه از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش شد، بـه شهرت جهانی رسید و جوایز امی، گلدن گلوب و جوایز انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرد.

 

انیستون در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده ودر سال ۲۰۱۶ توسط هفته‌نامه پیپل بـه عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شد. او همچنین در فیلم‌هاي‌ سینمایی متعددی ایفای نقش کرده و بـه عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت دارد.

 

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا متولد شد1. او برای بازی در فیلم‌هاي‌ زندگی‌نامه‌اي و تاریخی مشهور اسـت و جوایز متعددی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ بفتا و سه جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌اسـت.

 

دی‌کاپریو با فیلم‌هایي چون «تایتانیک» و «گرگ وال استریت» بـه شهرت جهانی رسید و بـه عنوان یکی از بازیگران برجستهٔ هالیوود شناخته میشود. او همچنین بـه خاطر فعالیت‌هایش در زمینهٔ حفاظت از محیط زیست و تولید مستندهای مرتبط با این موضوع مشهور اسـت.

 

جیسون استاتهام

جیسون استاتهام

جیسون استاتهام بازیگر انگلیسی اسـت کـه برای حضور در فیلم‌هاي‌ اکشن-مهیج و ایفای شخصیت‌هاي‌ سرسخت و خشن شهرت دارد. او یکی از پیشگامان احیای فیلم‌هاي‌ اکشن در دهه‌هاي‌ ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ بـه‌شمار میرود و بـه عنوان یکی از پول‌سازترین ستارگان صنعت سینما شناخته می شود.

 

استاتهام همچنین در رشته‌هاي‌ رزمی مانند کاراته و کیک‌بوکسینگ مهارت دارد و بسیاری از صحنه‌هاي‌ اکشن فیلم‌هاي‌ خودرا بدون نیاز بـه بدلکار انجام می دهد. او در فیلم‌هاي‌ معروفی چون سری فیلم‌هاي‌ «ترانسپورتر»؛ «بی‌مصرف‌ها» و «سریع و خشن» ایفای نقش کرده اسـت.

 

دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن

دنزل هیز واشینگتن جونیور، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی اسـت کـه در ۲۸ دسامبر ۱۹۵۴ متولد شده اسـت. او برای بازی در فیلم‌هایي با موضوعات تاریخی و زندگی‌نامه‌اي شناخته شده و دو جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ تونی را در طول دوران حرفه‌اي خود کسب کرده اسـت.

 

واشینگتن با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایي چون «افتخار»؛ «مالکوم ایکس»؛ «تایتنز را بـه یاد آور» و «روز تعلیم» بـه شهرت رسیده و برای بازی در فیلم «روز تعلیم» جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده اسـت1. او همچنین در نمایش «حصارها» بـه ایفای نقش پرداخته و برای ان جایزهٔ تونی بهترین بازیگر مرد در نمایش را کسب کرده اسـت. درسال ۲۰۱۶؛ فیلم اقتباسی از این نمایش را تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده ودر ان بـه ایفای نقش پرداخته کـه نامزد دریافت چهار جایزهٔ اسکار شده اسـت.

 


مطالب مشابه: ثروت افسانه‌ای ستاره‌ های معروف هالیوود + عکس


 

در پایان

درآمد بازیگران بسته بـه میزان شهرت، تجربه و توانایی ان‌ها در جذب مخاطب متفاوت اسـت و بازیگران معروف طبق معمولً دستمزدهای بالاتری دریافت می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو