امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

منبع: همگردی

2

1402/12/28

15:06


ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد.

حسین یزدانمهر افزود: در ایام نوروز هر روز برنامه خاصی برای معرفی میراث معنوی نطنز در نظر گرفته شده و ظرفیتهای بخشهای نطنز، بادرود ،خالدآباد و طرق رود در قالب برنامه نوروزگاه به گردشگران معرفی می شود، چرا که تقویت حوزه گردشگری به شکوفایی اقتصادی منطقه منجر می شود.

امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

وی اظهار کرد: در ایام نوروز گردشگری تاریخی و بافت گشت به شکل روزانه در اماکن تاریخی شهرستان برای گردشگران و مسافران نوروزی اجرا می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز بیان کرد: چهار برنامه نوروزگاه در نطنز از 25 اسفند جاری تا هفت فروردین 1403 میزبان مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان خواهد بود.

وی افزود: این نوروزگاه ها در شهر های نطنز، بادرود، طرق رود و خالدآباد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در عید نوروز و ماه رمضان 2 هزار و 260 تخت استاندارد شامل هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی، هتل بوتیک و منطقه نمونه گردشگری با ظرفیت آماده اسکان مسافران نوروی است، زائرسراهای نطنز امکان اسکان هزار و 500 نفر را در روز داشته و 15 مدرسه با ظرفیت آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز بیان کرد: این شهرستان در مجموع امکان اسکان هشت هزار و 140 نفر را در روز دارد.

امسال هر روز یک جاذبه گردشگری نطنز به مسافران و گردشگران معرفی خواهد شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو