تاریخ شروع پخش سریال جدید جنگ ستارگان با نام The Acolyte | انتشار اولین پوستر

منبع: زومجی

2

1402/12/29

01:42


تاریخ شروع پخش سریال جدید جنگ ستارگان با نام The Acolyte | انتشار اولین پوستر

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان مشخص شده است. لوکاس فیلم امروز اعلام کرد که پخش سریال The Acolyte از روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر این سریال منتشر شده است که در آن یک لایت‌سیبر ظاهرا قرمز رنگ دیده می‌شود که به‌جای نور قرمز شاهد رد خون هستیم که نشان می‌دهد به یک ارباب سیث تعلق دارد.

روی پوستر شاهد نوشته «در دوران روشنایی، تاریکی بر می‌خیزد» هستیم. همچنین لوکاس‌فیلم تایید کرد که اولین تریلر سریال The Acolyte فردا منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی چند قسمت از این سریال را به‌همراه کوگونادا و الکس گارسیا لوپز نیز انجام داده است.

سریال جدید جنگ ستارگان به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد. پیش از این دافنه کین وعده داده بود که تمرکز این سریال قرار است روی گروه شرور سیث باشد. این اتفاق درواقع برای اولین‌بار در اقتباس‌های جنگ ستارگان رخ می‌دهد که تمرکز یک فیلم یا سریال روی اربابان شرور سیث باشد. سریال The Acolyte در ۸ قسمت تولید شده است.


نظرات


تصویری


ویدئو