فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 29 اسفند ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: ا ج ج

تعبیر: چیزی حلال به تو رسیده یا میرسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن. افرادی تنگ نظر با تو دشمنی میکنند ، به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی. در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن میرسی. ان شاالله


حتما بخوانید: پیام تبریک تولد فروردین ماهی


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ا ا ا

تعبیر: به زودی گره کارت باز می شود و به هر خواسته ای که داری میرسی، ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می شنوید. اگر آرزو یا نیتی داری به آن می رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان شاالله به زودی به دست خواهی آورد.

فال چوب کبریت ابجد متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.


حتما بخوانید: فال روز تولد و خصوصیات متولدین 29 هر ماه


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما:  ج د ا 

تعبیر: به نظر می رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود. از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد، برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوبی به تو میرسد و در پیش بعضی ها عزیز میشوی.

فال چوب ابجد متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما:  ب ج ج

تعبیر: از طرف یکی از خویشان و نزدیکان مال یا کمکی دریافت می کنی و یا مورد حمایت او قرار می گیری. متواضع باش و خودخواهی را ترک کن. نیتت خوبست، کاری را که در نظر داری با توفیق همراه خواهد بود. اگر قصد سفر داری برو خوب است. دلت را به چیزی مشغول کرده ای، فکرش را نکن؛ طبیعی است که همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.


حتما بخوانید: فال روزانه شخصی سه شنبه 29 اسفند ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ا د

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده. از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: نیت خوبی کرده ای ، طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری ، بخت با تو یار است. به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی، عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه سه شنبه 29 اسفند 1402


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ب ا ب

تعبیر: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال چوب ابجد متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما:  ب د ب

تعبیر: به زودی مشکل یا ناراحتیت برطرف میشود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی بدست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید. چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و کارت بالا میگیرد.


حتما بخوانید: فال هفتگی 26 اسفند 1402 تا 3 فروردین ماه 1403


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ا د ا

تعبیر: نیت خوبی کرده ای، طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده، نفع می بری. مدتی است که نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موفق است و به مقصود میرسی. ان شاالله

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د ج ج

تعبیر: گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.


حتما بخوانید: متن تبریک عید نوروز با جملات عاشقانه و اداری


فال چوب ابجد روزانه سه شنبه 29 اسفند ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: به زودی مشکل یا ناراحتیت برطرف میشود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی بدست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید. چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و کارت بالا میگیرد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز سه شنبه 29 اسفند 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.