بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT ؛ وب‌های هوش مصنوعی جایگزین

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT ؛ وب‌های هوش مصنوعی جایگزین


منبع: فیگار

1

1402/12/29

11:56


با توجه به ماهیت خارق‌العاده این ابزار، یافتن شایسته ترین سایت هایChatGPT کار کوچکی نیست. با بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT همراه ما باشید.

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT ؛ وب‌های هوش مصنوعی جایگزین

با توجه به ماهیت خارق‌العاده این ابزار، یافتن شایسته ترین سایت هایChatGPT کار کوچکی نیست. با بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT همراه ما باشید.

ChatGPT نه تنها طوفان جهان را به خود اختصاص داده است، بلکه از تمام کهنه سربازان سیلیکونی که قبلاً بر فضای هوش مصنوعی تسلط داشتند نیز پیشی گرفته است. در واقع، ChatGPT آنقدر پیشرفته است که اکنون حتی به صدور احکام در دادگاه‌های ایالات متحده کمک می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


این بدان معنا نیست که این ابزار عالی برای هر استفاده‌ای قابل دردسترس است. ChatGPT محدودیت‌هایی هم دارد، مانند عدم امکان ارسال فایل‌ها در فرمت‌های مختلف. به همین دلیل است که ما بهترین سایت های هوش مصنوعی جایگزین ChatGPT را بررسی کردیم و در این نوشتار آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

شما می‌توانید فهرست بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

در این نوشتار هفت مورد از بهترین وب ‌های هوش مصنوعی جایگزین ChatGPT را معرفی می‌کنیم؛ بنابراین، چه در زمینه تحقیق، بازاریابی دیجیتال، توسعه وب یا فناوری باشید، باید بتوانید جایگزین مناسب ChatGPT را در این مقاله پیدا کنید.

Google BARD

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

شروع کار Google BARD با ترانسفورماتورهای دو جهته و خودکار پس‌رونده است، یک ابزار هوش مصنوعی خلاق که برای ارائه یک تجربه مکالمه فراگیرتر و جذاب‌تر ساخته شد. این ابزار به شکل یک ربات چت هوش مصنوعی یکپارچه است که همه مکالمات شما را در یک جلسه مداوم ترکیب خواهد کرد. این برخلاف نمونه‌های ChatGPT است که می‌تواند چندین مکالمه را به طور همزمان پشتیبانی کند.

خود BARD بر روی LaMDA که مخفف Language Model for Dialogue Applications است، ساخته شد. این هوش پایه‌ای است که ربات چت هوش مصنوعی را دوطرفه می‌کند، با توانایی تفسیر متن از ورودی‌های قبلی و بعدی، می‌تواند زبان ظریف را درک کند و قادر به مدیریت مکالمات پیچیده و همچنین دیالوگ‌های گسترده است.

از سوی دیگر، ChatGPT بر روی GPT Transformer ساخته شده که دارای درک زبان گسترده‌تر و تولید محتوای پویا است. شما می‌توانید برای حفظ طیف گسترده‌ای از وظایف متنی فراتر از گفتگو روی آن حساب کنید.

ChatGPT به یک شکل از خروجی متن محدود می‌شود، اما BARD می‌تواند فایل‌هایی به فرمت‌های مختلف از جمله PDF، Word و HTML بسازد. Google BARD جزو بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT است که کارایی‌های زیادی دارد.

تاثیر هوش مصنوعی در ساخت فیلم

Microsoft Bing Chat

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

مایکروسافت بینگ چت یک جایگزین کاملاً مستقل برای ChatGPT نیست، زیرا بر اساس تلفیقی از فناوری‌های OpenAI و Microsoft اجرا می‌شود و یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT است. معماری این هوش مصنوعی، قابلیت‌های مکالمه ChatGPT را با وب گسترده بینگ ادغام می‌کند. نتیجه یک چت بات است که قادر به مدیریت مکالمات هوش مصنوعی و دسترسی به اینترنت است.

به این ترتیب، می‌توانید از Bing Chat به عنوان راه حلی برای فایروال اینترنتی ChatGPT استفاده کنید. در حالی که دانش ChatGPT محدود به اطلاعات منتشر شده در وب قبل از سپتامبر 2021 خواهد بود، مایکروسافت بینگ چت به اندازه کافی همه کاره است تا داده‌های جدید را پردازش کند.

این بدان معناست که می‌تواند پاسخ‌های مناسبی برای پرسش‌های مربوط به رویدادهای جاری ارائه دهد. همچنین می‌توانید از این جایگزین ChatGPT بخواهید که خلاصه‌ای مختصر از مقالات طولانی برای شما ارائه دهد.

معرفی بهترین سایت جهت شبیه سازی صدا از طریق هوش مصنوعی

ChatSonic

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

یکی دیگر از بهترین سایت های ChatGPT که بر روی مدل GPT ساخته شده، ChatSonic است؛ اما این تنها شباهت آن با مایکروسافت بینگ نیست. ChatSonic برای دریافت اطلاعات به روز به یک موتور جستجوی گوگل متصل می‌شود.

آنچه در نهایت ChatSonic را از شرکت‌هایی مانند Bing Chat متمایز می‌کند، قابلیت‌های آن خواهد بود. ChatSonic یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که نه تنها می‌تواند متن تولید کند، بلکه این توانایی را دارد که آثار هنری دیجیتال ارائه دهد و دستورات صوتی را اجرا کند. این به ویژه برای خلاقانی که به دنبال افزایش بهره‌وری و ساده کردن گردش کار خود هستند مفید خواهد بود.

این باعث می‌شود ChatSonic یک جایگزین عالی ChatGPT برای مشاغلی باشد که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای تقویت خدمات مشتری خود استفاده کنند.

بررسی محبوب ترین کارگردانان عصر تکنولوژی

Github Copilot

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

بهترین وب ‌های هوش مصنوعی جایگزین ChatGPT

وقتی صحبت از ساخت وب سایت می‌شود، GitHub Copilot سریعاً خود را به عنوان یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعیChatGPT برای توسعه دهندگان وب معرفی می‌کند.

این محصول OpenAI است که برای کمک به کدنویسی افراد طراحی شد. نحوه کار با آن بسیار ساده است؛ GitHub Copilot از قدرت GPT OpenAI، یک مدل پیش‌بینی زبان، برای درک متن کد شما و ارائه پیشنهادهای خطی برای تکمیل آن استفاده می‌کند.

این ابزار هوش مصنوعی هنگام کدنویسی پیشنهاداتی شبیه به تکمیل خودکار ارائه می‌دهد. زمینه فایلی را که روی آن کار می‌کنید بررسی می‌کند و سپس پیشنهاداتی را مستقیماً در ویرایشگر متن به شما پیشنهاد خواهد کرد. مدل هوش مصنوعی بر روی تمام زبان‌های موجود در مخازن عمومی آموزش داده می‌شود و کیفیت پیشنهادات آن به تنوع و حجم داده‌های آموزشی برای هر زبان خاص بستگی دارد.

این توانایی برای انطباق با عادات کدنویسی شما در طول زمان، GitHub Copilot را به دستیار هوش مصنوعی ترجیحی برای توسعه دهندگان حرفه‌ای تبدیل کرده است. از سوی دیگر، ChatGPT بیشتر به عنوان راه حلی برای تازه کارانی که مشتاق یادگیری کدنویسی هستند در نظر گرفته می‌شود.

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب

Wix ADI

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

برای افرادی که تجربه کمی در طراحی وب سایت دارند، سازندگان وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Wix ADI (هوش طراحی مصنوعی) می‌توانند جایگزین مناسب تری برای ChatGPT باشند. اگرچه Wix ADI و ChatGPT هر دو ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی هستند، اما اهداف متفاوتی دارند. Wix ADI یک سازنده وب سایت بدون کد است، در حالی که ChatGPT به عنوان یک دستیار چت هوش مصنوعی عمل می‌کند.

Wix ADI در ایجاد وب سایت‌های بصری جذاب و کاربردی، برتری دارد. این بات یک سری سوالات از شما می‌پرسد و سپس یک پیش نویس اولیه وب سایت را در عرض چند دقیقه ایجاد می‌کند. با این حال، وقتی نوبت به تولید محتوا و سفارشی‌سازی می‌شود، Wix ADI همان سطح انعطاف‌پذیری ChatGPT را ارائه نمی‌دهد.

تکنولوژی هایی که شما را تبدیل به ابرقهرمان می کند

Jasper.ai

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

بهترین سایت های ChatGPT

Jasper.ai، یک تولید کننده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، از قدرت یادگیری ماشینی برای تولید متن جذاب و منسجم استفاده می‌کند. برخلاف ChatGPT که در شبیه سازی مکالمه انسانی برتری دارد، Jasper.ai به طور خاص برای تولید محتوا ساخته شده است. شما می‌توانید از آن برای ایجاد پست‌های وبلاگ، مقالات، کپی‌های تبلیغاتی، پست‌های رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید.

اگر Jasper.ai را به عنوان تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی جایگزین ChatGPT خود انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که در تکرار سبک‌های مختلف نوشتاری خوب است. سیستم در اینجا پس از تجزیه و تحلیل و درک زمینه درخواست شما، پاسخ‌های مربوطه را ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید از ویژگی Brand Voice استفاده کنید تا به آن بیاموزید که چگونه دقیقاً صدای برند خود را مطابقت دهد.

برای اینکه این فرآیند ایجاد محتوای هوش مصنوعی یکپارچه‌تر شود، Jasper.ai مجموعه‌ای از قالب‌ها را برای انواع مختلف محتوا ارائه می‌کند. علاوه بر این، با ابزارهای داخلی بهینه سازی سئو ارائه می‌شود، چیزی که در ChatGPT نمی‌توانید آن را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که Jasper.ai را برای بازاریابان دیجیتال جذاب می‌کند، چارچوب چند زبانه آن است. جسپر محتوا را به بیش از 25 زبان بین المللی می‌خواند و خروجی می‌دهد. به این ترتیب، در صورت نیاز به بومی سازی پست‌های وب سایت خود، می‌توانید روی Jasper.ai حساب کنید.

تحلیل جذاب نقاط مثبت و منفی ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت با هوش مصنوعی

WriterZen

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

WriterZen که در سال 2018 راه اندازی شد، به دلیل رویکرد همه جانبه و سهولت استفاده، محبوبیت زیادی به دست آورد. در این پلتفرم، یک دستیار تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به همراه انبوهی از ابزارهای هوشمند SEO را مشاهده خواهید کرد. این ترکیب متعادل از عملکردها است که WriterZen را به لیگ بهترین راه حل‌های جایگزین هوش مصنوعی ChatGPT برای SEO سوق داده است.

یک کاوشگر وجود دارد که کلمات کلیدی مرتبط SEO را برای محتوا آشکار می‌کند، یک ویژگی کشف محتوا که بهترین موضوعات در کسب و کار شما را پیشنهاد می‌کند، یک جستجوگر سرقت ادبی برای تایید اصالت، به علاوه یک Content Creator که مقالات SEO را با کلمات کلیدی می‌نویسد.

Content Creator در اینجا دارای یک دستیار هوش مصنوعی داخلی است که می‌تواند خطوط کلی مقاله، پاراگراف‌های کامل را از یک درخواست ایجاد کند و همچنین بلوک‌های متن را دوباره بنویسد.

WriterZen یکی از آن تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی نیست که قرار است همه چیز را از ابتدا تولید کند. در عوض، بهترین استفاده از آن به عنوان دستیار سئوی هوش مصنوعی خواهد بود. محتوایی که در اینجا دریافت می‌کنید کاملاً در سطح Jasper یا ChatGPT نیست. اما، می‌توانید از آن برای تنظیم دقیق محتوای ChatGPT خود در موتورهای جستجو استفاده کنید.

Perplexity AI

بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT

شایسته ترین سایت هایChatGPT

Perplexity AI یک جایگزین ChatGPT است که بر روی API OpenAI نیز آموزش دیده است و به این ترتیب، با پاسخ‌هایش عملکرد خوبی دارد. خود وب سایت به شیوه‌ای مینیمالیستی بسته بندی شده و استفاده از آن ساده است. این ابزار عملکردی شبیه به ChatGPT را ارائه می‌دهد؛ از جمله توانایی برگزاری مکالمات و ارائه پاسخ های ساده تا ظریف. با این حال، برخلاف ChatGPT، سایت Perplexity منابعی را که برای پاسخ به سوالات شما استفاده می‌کند، ذکر خواهد کرد.

سوالات متداول

هوش مصنوعی ChatGPT در چه سالی معرفی شد؟

این هوش مصنوعی در تاریخ 30 نوامبر 2022 برابر با 9 آذر 1401 معرفی شد.

آیا ChatGPT رایگان است؟

بله، شما به صورت رایگان می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سایت های هوش مصنوعی ChatGPT چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو