صفحه منو ریمیک متال گیر سالید ۳ به نمایش درآمد

منبع: زومجی

1

1403/1/1

09:41


صفحه منو ریمیک متال گیر سالید ۳ به نمایش درآمد

یک سال از زمان معرفی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater می‌گذرد و تاکنون تنها یک ویدیو از محیط‌های درون بازی به نمایش درآمده است. شرکت Konami اخیرا با پخش یک ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای با نام Metal Gear Production Hotline در یوتیوب جزئیات بیشتری از این مجموعه محبوب را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. با اینکه این ویدیو به نمایش گیم‌پلی ریمیک متال گیر سالید ۳ نمی‌پردازد، صفحه منو بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در صفحه منو Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دوربین به آهستگی در یک محیط جنگلی انبوه جلو می‌رود؛ درحالی‌که یک موسیقی آشنا و صداهای حیات وحش در پس زمینه پخش می‌شوند. با فشردن گزینه «شروع» در منوی اصلی بازی صدای شلیک گلوله به گوش می‌رسد که برای طرفدارهای مجموعه آشنا است. شرکت کونامی  به‌زودی یک ویدیو دیگر از متال گیر را پخش خواهد کرد که ظاهرا اخبار هیجان‌انگیزتری از این مجموعه را شامل می‌شود.

ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف شده است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» در گذشته شرکت Konami تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی مخفی‌کاری با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و در زمانی نامعلوم دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو