اورواچ ۲ امکان تجربه‌ محدود حالت Clash را فراهم می‌کند

منبع: زومجی

1

1403/1/2

10:03


اورواچ ۲ امکان تجربه‌ محدود حالت Clash را فراهم می‌کند

شرکت بلیزارد اینترتینمنت اخیرا تایید کرد که قهرمانان بازی اورواچ ۲ با شروع فصل دهم بار دیگر به‌صورت رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. علاوه‌براین با شروع فصل جدید گیمرها می‌توانند اورواچ کوین را به‌جای تکمیل چالش‌های هفتگی ازطریق پیش‌روی در بتل پس به‌دست آورند. بلیزارد در ادامه تایید کرد که فروشگاه Mythic جدید به بازیکن‌ها امکان می‌دهد تا در زمان فراغت خود قفل انواع پوسته‌های تازه و قدیمی را باز کنند.

حال بلیزارد درباره حالت جدید Overwatch 2 به نام Clash جزئیاتی ارائه کرده است. درحالی‌که تنها می‌دانیم این حالت جدید در سال جاری دردسترس قرار می‌گیرد و تاریخ عرضه مشخصی ندارد، بلیزارد اعلام کرد یک تجربه آزمایشی و محدود از آن را در طول فصل دهم عرضه می‌کند. این تجربه آزمایشی شامل نقشه جدید Hanaoka (بازسازی Hanamura) می‌شود. زمانی‌که کلش به‌صورت کامل عرضه شود، یک نقشه دیگر هم در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

تقابل نفسگیر قهرمان‌های دمیج در بازی Overwatch 2

باتوجه‌به اینکه شرکت بلیزارد برنامه مشخصی برای عرضه قهرمان یا نقشه جدید در هر فصل دارد، بازیکن‌ها می‌توانند در فصل یازدهم انتظار تجربه رقابت Push در نقشه Runasapi واقع در کشور پرو را داشته باشند.

شرکت Blizzard در حال بازسازی نقشه Colosseo است تا برخی مشکلات آن ازجمله مبارزه‌های آزاردهنده روی پل‌ها را اصلاح کند. به‌نظر می‌رسد که کار روی رفع اشکال سایر نقشه‌های بازی در حال انجام است و بلیزارد متعهد به رفع مشکلات Dorado ،Havana ،Numbani و Circuit Royale براساس بازخورد بازیکن‌ها شده است.

فصل دهم اورواچ ۲ در ماه آوریل شروع می‌شود و یک قهرمان کلاس دمیج جدید به نام Venture اضافه خواهد کرد. تجربه بازی Overwatch 2 به‌صورت رایگان دردسترس بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو