اولین پوستر فیلم Alien: Romulus منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/2

21:55


استودیو «قرن بیستم» و «والت دیزنی» اولین تیزر و پوستر فیلم Alien: Romulus را منتشر کرده‌اند. این تیزر تصاویری ترسناک و جذاب را به نمایش می‌گذارد.

استودیو «قرن بیستم» و «والت دیزنی» اولین تیزر و پوستر فیلم Alien: Romulus را منتشر کرده‌اند. این تیزر تصاویری ترسناک و جذاب را به نمایش می‌گذارد.

Alien: Romulus یک فیلم علمی-تخیلی و ترسناک است که در فرنچایز محبوب و موفق Alien قرار دارد. در این فیلم، یک گروه از جوانان استعمارگر فضایی، در حال کاوش در اعماق یک ایستگاه فضایی متروکه هستند. در این مسیر، آن‌ها با شکلی بسیار ترسناک از زندگی در جهان روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین پوستر فیلم Alien: Romulus به انتشار درآمد

بعد از گذشت هفت سال از انتشار آخرین قسمت از فرنچایز بیگانه، امروز تیزر و پوستر جدیدی از فیلم Alien: Romulus منتشر شده است. بازیگرانی همچون «کایا اسپانیا»، «ایزابلا مرسد»، «دیویو جانسون»، «آدکی رنوکس» و «آیلین وو» در این فیلم حضور دارند.

پوستر فیلم Alien: Romulus

کارگردان فیلم ترسناک جدید بیگانه (Alien)که Alien: Romulus نام دارد، «فده آلوارز» است. «آلوارز» تجربه کارگردانی در فیلم‌هایی مانند ریبوت Evil Dead در سال 2013، Don’t Breathe و The Girl in the Spider’s Web را دارد. او برای نوشتن فیلمنامه این اثر ترسناک، با «رودو سایگرز»، کارگردان و نویسنده فیلم Don’t Breathe 2 همکاری می‌کند.

تاریخ اکران فیلم Alien: Romulus برای 16 آگوست (26 مرداد) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، سریال بیگانه توسط «نوآ هاولی»، سازنده سریال Fargo و سریال Legion، برای پخش از شبکه‌های اف‌ایکس و هولو تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم جدید از فرانچایز Alien چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو