با تعدادی از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا آشنا شوید

با تعدادی از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا آشنا شوید


منبع: همگردی

3

1403/1/2

22:00


بسیاری از محققان بر این باورند که موجوداتی به غیر از ما در این جهان وجود دارند. حتی، اگر واقعا به روح و این مسائل اعتقاد ندارید، آسان است که در شبهای بسیار تاریک و زمانیکه لامپ سوسو می کند و تخت صدا می دهد، به راحتی تا حد مرگ بترسید. ساختمان های قدیمی با داستانهای ترسناک و جالب در سراسر آمریکا پخش شده اند و منتظر کسانی برای جست و جو هستند. مسافران با اشتیاق می توانند در سراسر کشور به عنوان شکارچیان روح بروند یا تنها برای دست یابی به احساس خاص و تحقیق در مورد آنها به سفر بپردازند. با ما در مقاله مخوف ترین مکان ها در آمریکا همراه شوید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا برایتان جالب خواهد بود.

فهرست مطالب
گورستان تپه های افرا در Huntsvilleمسافرخانه اسکه قدیمیهتل Monte Vista در Flagstaffهتل Crescent در Eureka Springsهتل Queen Anne در سان فرانسیسکوهتل Stanley در Estes Parkآسایشگاه ساحلی در Waterfordعمارت فرمانداری در Doverباشگاه کوبایی در شهر Yborخانه Kehoe در Savannahکاخ Iolani در Honoluluبازداشتگاه قدیمی آیداهو در Boiseهتل Congress Plaza در شیکاگوهتل فرانسوی Lick Springs در Lick Springsخانه قتل تبر در Villiscaخانه Sallie در Atchisonدادگاه Calcasieu در دریاچه چارلزتئاتر شهر در Biddefordخانه ای در والدورفتخت خواب Lizzie Borden و صبحانه در رودخانه فالمعبد ماسونی در دیترویتخانه جیمز گمبل در سنت پلخانه Longfellow در Pascagoulaعمارت lemp در سنت لوئیسعمارت Daly در همیلتونموزه خانه بیلی در براونویلهتل میزپه در تونوپاخانه چیس در پورتسموثخانه سیبروک ویلسون در Port Monmouthعمارت Luna Otero در لوس لوناخانه آمیتیویل در Long Islandاملاک Biltmore در Ashevilleموزه کودکان در مزرعه یونکر در فارگوپناهجویان بیگانه آتنخانه سنت وینسنت در شهر اوکلاهماعمارت Pittock در پورتلندInn Logan در New Hopeعمارت انفجار در نیوپورتتئاتر خیابانی در چارلستونهتل بولاک در DeadwoodLoretta Lynn Plantation House در هورکرین میلزخانه اپرا Granbury در Granburyکالج وست مینستر در سالتلیک سیتیEddy House در Chittendonخانه Ferry Plantation در ساحل ویرجینیازندان Moundsville در Moundsvilleعمارت Brumder در میلواکیمرکز درمان قلب در پائول

گورستان تپه های افرا در Huntsville

در گورستان ها همه افراد ناراحت شده و احساس خوبی ندارند. اما، بخش کوچکی از این گورستان هیچ ارتباطی با قبرها ندارد. در قبرستان یک زمین بازی است که به عنوان زمین بازی کودکان مرده شناخته می شود و به نظر می رسد توسط روح کودکان مرده اشغال شده است. مردمان محلی صداهای خنده و بازی کودکان پس از تاریک شدن هوا را از این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا گزارش کرده اند.

گورستان تپه های افرا در Huntsville

مسافرخانه اسکه قدیمی

در این مورد از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا علائم ارواح بسیاری وجود دارند. هتل روح میهمانان را در خود نگهداری می کند. دو نفر از معروف ترین آنها، یک نو عروس ترد شده است که خودکشی کرد و دیگری، کلانتر خلیج بوده که در سال 1921 بر اثر شلیک گلوله در این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا از بین رفت.

مسافرخانه اسکه قدیمی

هتل Monte Vista در Flagstaff

دهه ها قبل، در این هتل زنی در اتاق 305 برای مدت طولانی اقامت می کرد و بر روی صندلی در بالکن می نشست. سالها بعد، حاضران ادعا کردند صندلی وی تکان می خورد و حتی، چندین بار او را نشسته بر صندلی در این مورد از مخوف ترین مکان ها در آمریکا دیده اند.

هتل Monte Vista در Flagstaff

هتل Crescent در Eureka Springs

این هتل شهرت خود را بخاطر میهمان هایش که پس از ورود به اتاق ها هرگز از آنها خارج نشده اند، دارد. بازدید از این منطقه برای کسانی که خواهان نگاه اجمالی به روح های معروف هستند، امکان پذیر هست. یکی از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا، مکانی است که در آن فردی در سال 1885 خود را از آنجا به پایین پرتاب کرد یا زنی که شب ها با لباسی سفید در کنار تخت شما ظاهر می شود.

هتل Crescent در Eureka Springs

هتل Queen Anne در سان فرانسیسکو

شکارچیان روح و ماجراجویان این عمارت ویکتوریایی مربوط به سال 1890 را دوست دارند. در حالیکه طبقه سوم به عنوان محل مهم روح ها شناخته می شود، اما اتاق طبقه چهارم بیشترین آمار را دارد. در یک زمان حدود یک قرن قبل، خانم Mary Lake در این اتاق ساکن شد. وی مدیر مدرسه ای در این منطقه بود. روح این شخص هنوز از میهمان ها مراقبت می کند و حتی پس از خوابیدن آنها، بدنشان را با پتو می پوشاند.

هتل Queen Anne در سان فرانسیسکو

هتل Stanley در Estes Park

هتل های بسیار کمی در این زمینه به پای این هتل خواهند رسید. Stephen Kings رمان ترسناک خود یعنی The Shining را براساس این مورد از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا نوشته است.

هتل Stanley در Estes Park

آسایشگاه ساحلی در Waterford

این مرکز تاریخی پزشکی در اصل برای درمان کودکان مبتلا به سل ساخته شد و همچنین، مکانی برای سالمندان، بیمارستان پزشکی و در نهایت یک مرکز روانپزشکی بود. داستان این مکان از زمان سو استفاده هایی از یک بیمار در دهه 70 آغاز شد و بیماران با سرعت بسیاری از بین رفتند. در سال 1996 این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا بسته شد؛ هر چند روح بیماران و خدمتکاران به تسخیر این مکان ادامه داد.

آسایشگاه ساحلی در Waterford

عمارت فرمانداری در Dover

این مورد از مخوف ترین مکان ها در آمریکا به چوب سوخته یا Woodburn معروف است، در 1790 ساخته شد و در حال حاضر، محل اقامت فرماندار دلور بشمار می آید. مقامات دولتی، پزشکان و دیگر افرادی که به این عمارت رفته اند، از نشانه هایی از حضور روح خبر داده اند. نشانه ها حاکی از دختر جوانی همراه با کلاه و مردی سالمندی هستند.

عمارت فرمانداری در Dover

باشگاه کوبایی در شهر Ybor

داستان پشت این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا مربوط به 1917 هست. داستان درباره بازیگری بود که بر روی صحنه خودکشی کرد، پسری که در استخر غرق شد و کشته شدن یکی از اعضای هیئت مدیره در طول درگیری با یکی دیگر از اعضا. ده ها تن از مردگان به تسخیر این مکان پرداخته اند.

باشگاه کوبایی در شهر Ybor

خانه Kehoe در Savannah

برخلاف سیاست های این مکان که تنها برای بزرگان هست، میهمانان از صدای خنده دختران کوچکی خبر داده اند که همواره در حال بالا و پایین پریدن هستند. بسیاری از افراد معتقدند که این صداها مربوط به دو دختر این خانواده بوده که هنگام بازی در این مورد از مخوف ترین مکان ها در آمریکا کشته شده اند.

خانه Kehoe در Savannah

کاخ Iolani در Honolulu

سلطنت بر هاوایی با پادشاهی به نام Kamehameha سوم آغاز شد و با Lili’uokalani به پایان رسید. از زمانیکه در محل دفن این ملکه موزه ای افتتاح شد، میهمانان گفته اند که روح ملکه به نواختن پیانو در زیر نور لامپ می پردازد، در حالیکه هیچ لامپی در آن مورد از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا قرار ندارد.

کاخ Iolani در Honolulu

بازداشتگاه قدیمی آیداهو در Boise

برخی از خطرناک ترین مجرمان غرب شامل جک آیداهو و Raymond Snowden به این زندان فرستاده شده اند. امروزه، این مکان برای بازدید عموم باز شده است. در سراسر بلوک بخصوص سلول های انفرادی و در نزدیکی چوبه دار بویژه مکانی که اسنودن اعدام شد، مردم صدا و فریادهایی را شنیده اند.

بازداشتگاه قدیمی آیداهو در Boise

هتل Congress Plaza در شیکاگو

گانگستر معروف Al Capone عملیات خود را از این هتل فرماندهی میکرد. روح او چندین بار در این مورد از مخوف ترین مکان ها در آمریکا دیده شد، بخصوص در نزدیکی سوئیت وی در طبقه هشتم. این هتل در فصل هالووین برای گرامیداشت دستگیری اولین قاتل سریالی آمریکا یعنی دکتر H. H. Holmes در سالن کنفرانس، حدود 3000 بالن هالووین را میزبانی می کند.

هتل Congress Plaza در شیکاگو

هتل فرانسوی Lick Springs در Lick Springs

این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا قبلا متعلق به Thomas Taggart بود؛ کسی که به شدت عاشق این مکان بوده است و حتی مرگ باعث نشد او بی خیال این مکان و عملیات هایش گردد. روح او در هتل می گردد و به تمامی قسمتها سرکشی می کند. کارکنان حتی صدای او را می شنوند.

هتل فرانسوی Lick Springs در Lick Springs

خانه قتل تبر در Villisca

پیکر تعداد هشت نفر که با تبر به قتل رسیده اند، در سحرگاه روز 10 ام ژوئن 1912 در این مکان یافت شده اند. بیش از یک قرن بعد، این جنایت هنوز حل نشده باقی ماند. شاید دلیل این است که چرا متخصصان این رشته و شاهدان صدای روح مردگان را در اطراف خانه شنیده اند.

خانه قتل تبر در Villisca

خانه Sallie در Atchison

طبق گفته ها، خانه Sallie پر از خونریزی و ترس بود و Tony و Debra Pickman همراه با فرزند تازه متولدشان که در خانه کناری زندگی می کردند، تجربه خود را از این وقایع نوشته اند. بسیاری از بازدیدکنندگان زخم های سطحی برداشته اند و افراد بسیاری صداهای غیر قابل توضیحی را شنیده اند.

خانه Sallie در Atchison

دادگاه Calcasieu در دریاچه چارلز

تنها کسی که بر روی صندلی برقی این دادگاه جان سپرد، خانم Toni Jo McQuiston بود. او یک ماشین را دزدید و برای اینکه از خود مدرکی به جای نگذارد، صاحب ماشین را کشت. او پس از دستگیری و محاکمه به اعدام محکوم شد. مردم محلی می گویند که صدای او و فریادهای او را هنوز در این دادگاه می شوند. حتی، برخی می گویند که بوی عطر این خانم هنوز در این مورد از دیدنی ترین مکان های ترسناک آمریکا وجود دارد.

دادگاه Calcasieu در دریاچه چارلز

تئاتر شهر در Biddeford

در خانه اپرای ویکتوریا شما صداهای خاصی را از سقف می شنوید. شایعه این سالن این است که فانتوم خواننده اپرا، Eva Gray بود که در طول سومین قسمت از آهنگ "Goodbye، Little Girl، Goodbye " از ارتفاع سقوط کرد و مرد. گویا روح این خواننده در این سالن هنوز وجود دارد.

تئاتر شهر در Biddeford

خانه ای در والدورف

پس از اینکه جان ویلیس بوث آبراهام لینکلن را در سالن تئاتر فورد ترور کرد، به مدت سه روز به خانه دکتر ساموئل ای.مودد فرار کرد و آنجا ماند. این خانه اکنون به یک موزه تبدیل شده است. بسیاری از کسانی که به این موزه می روند، می گویند که هنوز وجود این شخص را در این مورد از مخوف ترین مکان ها در آمریکا حس می کنند.

خانه ای در والدورف

تخت خواب Lizzie Borden و صبحانه در رودخانه فال

Lizzie Borden در قرن 19 مادر و پدر خود را با یک حشره کش به قتل رساند. اگرچه این جرم هنوز بعد از یک قرن ثابت نشده است، اما تخت خواب Lizzie Borden با میز صبحانه خانه یک مکان محبوب هستند. صاحبان این خانه می گویند که بازدیدکنندگان معمولا با داد و فریاد و جیغ از آنجا بیرون می دوند.

تخت خواب Lizzie Borden و صبحانه در رودخانه فال

معبد ماسونی در دیترویت

معبد ماسونی نیوگتی دیترویت توسط معمار جورج د. میسون ساخته شد. این معبد بزرگترین معبد ماسونی در جهان و دارای بیش از 1000 اتاق، دو سالن استخر و یک تئاتر ناتمام و همچنین اتاق های مخفی و گذرگاه های تاریک هست. ادعا می شود که معمار این معبد خود را از بالای این معبد به پایین انداخت. محافظان این معبد می گویند که هنوز روح سرگردان این معمار در معبد وجود دارد.

معبد ماسونی در دیترویت

خانه جیمز گمبل در سنت پل

ممکن است روح حدود سی انسان در این خانه وجود داشته باشد. گفته می شود روح چندین انسان در زیرزمین این خانه پنهان شده اند.

خانه جیمز گمبل در سنت پل

خانه Longfellow در Pascagoula

Longfellow House که همچنین به عنوان Bellevue نیز شناخته شد، به عقیده بسیاری یک مدرسه دخترانه بوده است. داستان های زیادی در مورد مرگ و میر در این اتاق ذکر شده که یکی از آنها مربوط به یکی از بردگان آمریکایی بوده است. می گویند که روح این برده هنوز هم در این خانه زندگی می کند.

خانه Longfellow در Pascagoula

عمارت lemp در سنت لوئیس

این خانه محل سکونت چهار شخص بود که خودکشی کرده اند. این چهار نفر از اعضای خانواده لمپ در قرن 18 و 19 بودند. گرچه این عمارت در حال حاضر یک رستوران است، اما بدلیل وجود ارواح خانواده لمپ در آن اتفاقات خاصی می افتد. تورهای هالووین زیادی در این مورد از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا برگزار می شوند.

عمارت lemp در سنت لوئیس

عمارت Daly در همیلتون

عمارت Marcus و Margaret Daly در حال حاضر یک موزه هستند. کارکنان این عمارت تعدادی از رویدادهای عجیب و غریب مانند سیگار کشیدن را گزارش داده اند. با وجود قوانین سخت گیرانه عدم مصرف سیگار در این مکان، سیگار کشیدن هنوز هم مشاهده می شود.

عمارت Daly در همیلتون

موزه خانه بیلی در براونویل

افسانه ها می گویند که یک کاپیتان جنگی توسط همسایه اش در این خانه مسموم شد. در حال حاضر، این خانه یک موزه است و افراد زیادی که در اطراف این خانه زندگی می کردند، محل زندگی خود را ترک کردند. آنها نواخته شدن پیانو را از درون این خانه خالی سکنه گزارش می دهند.

موزه خانه بیلی در براونویل

هتل میزپه در تونوپا

افسانه هایی در مورد بانوی سرخ مویی که در این هتل کار می کرد، وجود دارند. برخی می گویند که این خانم در طبقه پنجم کشته شد. در حالیکه دیگران معتقدند، او یک زن است که شوهرش او را بخاطر خیانت کشت. کارکنان هتل می گویند که روح این زن هنوز در این هتل سرگردان هست.

هتل میزپه در تونوپا

خانه چیس در پورتسموث

در سال 1877، خانه chase به عنوان یتیم خانه تاسیس شد. در دهه های اخیر، کارکنان چراغ ها را می دیدند که خود به خود خاموش و روشن می شدند و صداهایی مثل جیغ و صدای پا شنیده می شدند. روح یک دختر کوچک نیز در راهرو دیده شده است.

خانه چیس در پورتسموث

خانه سیبروک ویلسون در Port Monmouth

این ساختمان به عنوان خانه جاسوسی شناخته شد. این ساختمان یکی از قدیمی ترین ساختمان های این شهر است که از سال 1663 به بعد ساخته شد. اینجا در ابتدا به عنوان یک خیمه در طول جنگ انقلاب مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون، کارکنان این ساختمان مکالمه هایی بین سربازان انگلیسی را در این خانه می شنوند.

خانه سیبروک ویلسون در Port Monmouth

عمارت Luna Otero در لوس لونا

این عمارت برای خانواده های قدرتمند Luna و Otero در دهه 1800 ساخته شد. Josefita Otero پیشرفت های عظیمی در این خانه ترتیب داد، از باغ ها مراقبت میکرد و بسیاری از آثار هنری را در این خانه نگه داشت. روح اوترو در دهه 1970 در اتاق خواب، اتاق زیر شیروانی و صندلی گهواره ای خود شروع به ظهور کرد و علائمی از وجود این روح در این خانه دیده شدند.

عمارت Luna Otero در لوس لونا

خانه آمیتیویل در Long Island

در سال 1974، رونالد دیفئو جونیور شش نفر از اعضای خانواده اش را در این خانه کتک زد. یک سال بعد، جورج و کتی لوتز و سه فرزندشان این خانه را خریداری کردند و گزارش شد که توسط ارواحی که دفاو جونیور را متقاعد به قتل خانواده اش کردند، عذاب می شوند.

خانه آمیتیویل در Long Island

املاک Biltmore در Asheville

این املاک توسط جورج وندربیلت ساخته شده است. پس از مرگ جورج در سال 1914، دخترش Cornelia و شوهرش جان Cecil درب این ملک را به روی عموم باز کردند. بعضی از گردشگران گزارش کرده اند که شکل سایه ای جورج وندربیلت در کتابخانه دیده می شود یا صدای زن این شخص و صحبت های او شنیده می شوند.

املاک Biltmore در Asheville

موزه کودکان در مزرعه یونکر در فارگو

در داخل این موزه که از سال 1876 ساخته شده است، شایعه شد که یک آسانسور وجود دارد که خود به خود کار می کند. گفته می شود که روح صاحب مزرعه یعنی Elizabeth Yunker در این خانه وجود دارد و از کودکانی که در این موزه هستند، محافظت می کند.

موزه کودکان در مزرعه یونکر در فارگو

پناهجویان بیگانه آتن

Ridges که قبلا به عنوان پناهجویان آتن نیز شناخته میشد، یک بیمارستان روانی بود که تا پیش از سال 1993 کار میکرده است. بیماران شامل جنایتکاران، جانبازان جنگ داخلی و کودکان بودند و از روشهای لوبوتومی و الکتروشوک استفاده میشد. پناهگاه همچنین دارای یک گورستان است که در آن بیماران متوفی دفن شده اند. شایعات نشان می دهند که روح سرگردان این کشته شدگان در این مکان هست.

پناهجویان بیگانه آتن

خانه سنت وینسنت در شهر اوکلاهما

از سال 1945 تا 1980 برادران Mercy از سنت وینسنت به عنوان یک بیمارستان روانی استفاده می کردند. داستانهای مربوط به کارکنانی که موجب کشته شدن بیماران می شدند، موجب شد مردم اعتقاد داشته باشند که افرادی که به اینجا می روند، توسط کشته شدگان عذاب می شوند.

خانه سنت وینسنت در شهر اوکلاهما

عمارت Pittock در پورتلند

منظره های زیبا ممکن است این عمارت 46 اتاقه را جذاب تر کنند. اما، بازدیدکنندگان این خانه باید از وجود روح های سرگردان در این مکان آگاه باشند.

عمارت Pittock در پورتلند

Inn Logan در New Hope

برای داشتن بهترین شانس برای برخورد داشتن با یک روح، به اتاق 6 مراجعه کنید. افسانه این است که بیش از هشت کودک در این کاروانسرای مربوط به دوران انقلاب کشته شدند. میهمانانی که به این مکان می آیند، بر روی سینه خود فشارهایی را احساس و شکل هایی مه آلود را در اطراف اتاق ها مشاهده می کنند.

Inn Logan در New Hope

عمارت انفجار در نیوپورت

کورنلیوس واندربیلت دوم تنها چهار سال پس از ساخت این عمارت فوت شد. اما همسرش آلیس Gwynee Vanderbilt از اموال شوهرش برای چندین دهه استفاده کرد. این مکان در حال حاضر یک موزه است و کارکنان این موزه ادعا می کنند که شبح آلیس در سراسر خانه دیده می شود.

عمارت انفجار در نیوپورت

تئاتر خیابانی در چارلستون

هنگامیکه چراغ ها خاموش می شوند یا در این خیابان روشنایی کم می شود، بعضی از مردم گزارش می دهند که روح های زیادی را مشاهده می کنند. فکر می کنم یکی از آنها Nettie Dickerson است که به گفته افسانه ها، با اصابت یک رعد و برق بر روی یکی از بالکن های ساختمان در سن 25 سالگی مرد.

تئاتر خیابانی در چارلستون

هتل بولاک در Deadwood

شهردار شهر Deadwood، ست بولاک به عنوان یک تاجر پولدار اولین هتل شهر را در سال 1895 ساخت. گفته می شود که بولاک در اتاق 211 اقامت داشت و به علت سرطان روده در همین اتاق مرد. روح او در این اتاق باقی ماند. گفته می شود که بولاک می تواند با کارکنان و مسافران این هتل صحبت کند و همچنین هشدارهای این هتل را به صدا در بیاورد.

هتل بولاک در Deadwood

Loretta Lynn Plantation House در هورکرین میلز

برای داشتن فرصت دیدن ارواح سربازان کنفدراسیون، از خانه لارا لاین پلانتا و گورستانی که در مجاورت آن است، دیدن کنید. اتاق های درون این مزرعه خالی از سکنه بوده و اغلب با داستانهایی در مورد ارواح همراه است.

Loretta Lynn Plantation House در هورکرین میلز

خانه اپرا Granbury در Granbury

وجود یک روح در این سالن اپرا مخاطبان بسیاری را به آن جذب می کند. بسیاری معتقدند که این روح John Wilkes Booth است که صداهایی را در حین اجرای تئاتر در می آورد و چراغ های این سالن را دستکاری می کند.

خانه اپرا Granbury در Granbury

کالج وست مینستر در سالتلیک سیتی

گفته می شود که هفت روح بطور دائمی در کالج وست مینستر تحصیل می کنند از جمله عروس و داماد بنیانگذار این کالج که برای ماه عسل خانه خود را ترک می کنند و سوار خودرو یک راننده مست می شوند. این راننده در نزدیکی این کالج تصادف کرده و همه سرنشنیان را به کام مرگ می کشاند.

کالج وست مینستر در سالتلیک سیتی

Eddy House در Chittendon

گفته می شود دو پسر Zephaniah Eddy، ویلیام و هورا تیتو در خانه پدرشان زندگی می کردند که پدر آنها را برای کار در یک سیرک به بیرون از شهر فرستاد. اما پس از مرگ پدر، پسران به خانه بازگشتند و آن را به یک میهمان خانه تبدیل کردند. روح پدر هنوز هم در این مزرعه است.

Eddy House در Chittendon

خانه Ferry Plantation در ساحل ویرجینیا

11 روح از جمله قربانیان یک خرابکاری در ساحل ویرجینیا در سال 1810 ظاهرا هنوز هم در این موزه خانه زندگی می کنند. امروزه و تقریبا چهار قرن پس از ساخت خانه، بازدیدکنندگان می توانند در تورهای شبانه شرکت کنند. کودکان بسیار شجاع حتی می توانند در اردوگاه تاریخی تابستانه بمانند.

خانه Ferry Plantation در ساحل ویرجینیا

زندان Moundsville در Moundsville

بیش از صد سال است که این مکان زندان است. افرادی که زندانی می شدند، با آویزان شدن یا صندلی الکتریکی اعدام می شدند. سایه های یک مرد که در حال شکنجه و کشتن بقیه است، در این زندان دیده شد.

زندان Moundsville در Moundsville

عمارت Brumder در میلواکی

میهمانان حضور ارواح و قطره های تازه خون را در یک وان حمام گزارش کرده اند و هیچ انسانی بتازگی در آنجا نبوده است. با این وجود، صاحبان این مکان اصرار دارند که این ارواح مسالمت آمیزانه با آنها زندگی می کنند.

عمارت Brumder در میلواکی

مرکز درمان قلب در پائول

این اردوگاه قدیمی در حال حاضر یک موزه است و متشکل از ساختمان های بیمارستان و یک غار بتونی. ژاپنی ها در طی جنگ جهانی دوم در ده اردوگاه در سراسر کشور اسیر شدند که این اردوگاه یکی از آن 10 تاست. مردم سایه هایی را که شبانه حرکت می کنند، در این مرکز دیده اند.

مرکز درمان قلب در پائول

گوناگون جهانگردی جهان گردی اماکن دیدنی گردشگری ترین ها آمریکا گورستان تپه های افرا در Huntsville مسافرخانه اسکه قدیمی هتل Monte Vista در Flagstaff هتل Crescent در Eureka Springs هتل Queen Anne در سان فرانسیسکو هتل Stanley در Estes Park آسایشگاه ساحلی در Waterford عمارت فرمانداری در Dover باشگاه کوبایی در شهر Ybor خانه Kehoe در Savannah کاخ Iolani در Honolulu بازداشتگاه قدیمی آیداهو در Boise هتل Congress Plaza در شیکاگو هتل فرانسوی Lick Springs در Lick Springs خانه قتل تبر در Villisca خانه Sallie در Atchison دادگاه Calcasieu در دریاچه چارلز تئاتر شهر در Biddeford خانه ای در والدورف تخت خواب Lizzie Borden و صبحانه در رودخانه فال معبد ماسونی در دیترویت خانه جیمز گمبل در سنت پل خانه Longfellow در Pascagoula عمارت lemp در سنت لوئیس عمارت Daly در همیلتون موزه خانه بیلی در براونویل هتل میزپه در تونوپا خانه چیس در پورتسموث خانه سیبروک ویلسون در Port Monmouth عمارت Luna Otero در لوس لونا خانه آمیتیویل در Long Island املاک Biltmore در Asheville موزه کودکان در مزرعه یونکر در فارگو پناهجویان بیگانه آتن خانه سنت وینسنت در شهر اوکلاهما عمارت Pittock در پورتلند Inn Logan در New Hope عمارت انفجار در نیوپورت تئاتر خیابانی در چارلستون هتل بولاک در Deadwood Loretta Lynn Plantation House در هورکرین میلز خانه اپرا Granbury در Granbury کالج وست مینستر در سالتلیک سیتی Eddy House در Chittendon خانه Ferry Plantation در ساحل ویرجینیا زندان Moundsville در Moundsville عمارت Brumder در میلواکی مرکز درمان قلب در پائول

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو