زمان انتشار دومین بسته الحاقی Dead Island 2 اعلام شد

منبع: زومجی

1

1403/1/3

15:29


زمان انتشار دومین بسته الحاقی Dead Island 2 اعلام شد

استودیو Dambuster و شرکت Deep Silver مدت کوتاهی پس از عرضه Dead Island 2 تایید کردند که دو بسته الحاقی بزرگ برای این بازی اکشن نقش‌آفرینی زامبی‌کُشی منتشر خواهد شد. اولین بسته الحاقی دد آیلند ۲ با نام Haus در ماه نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شد و حال تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی مشخص شده است.

بسته الحاقی SoLA که در ابتدا با نام SOLA Festival معرفی شد، در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ (۱۷ آوریل ۲۰۲۴) عرضه می‌شود. این محتوای پولی بازیکن‌ها را به منطقه جدیدی در قلب لس‌آنجلس می‌برد که محل برگزاری فستیوال‌های بزرگ موسیقی است. در این منطقه صدای Beat of the Autophage پخش می‌شود و انسان‌ها را تبدیل به زامبی می‌کند. حال بازیکن باید با رفتن به این منطقه از تبدیل این فستیوال موسیقی به تهدیدی جهانی جلوگیری کند.

بسته الحاقی SoLA در کنار افزودن محتوای داستانی تازه، دشمنان جدیدی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد. نخستین گروه دشمنان با نام Whipper شناخته می‌شوند که از راه دور به بازیکن حمله می‌کنند. این‌گونه از زامبی‌ها تحت تاثیر موسیقی Beat of the Autophage دیوانه شده‌اند و به خود آسیب می‌زنند؛ به‌همین‌خاطر ظاهر آن‌ها با شکم‌های پاره و روده‌های بیرون‌زده بسیار وحشتناک است. گروه دوم دشمنان Clotterها هستند که می‌توانند بدن خود را متلاشی کنند تا در برابر آسیب مصون شوند و درعین‌حال خون‌های فاسد را به سمت گیمرها پرتاب کنند.

دومین بسته الحاقی بازی Dead Island 2 چند سلاح جدید ازجمله یک سلاح متشکل از چوب بیسبال و اره به نام Ripper و سلاح Sawblade Launcher برای پرتاب تیغه به سمت زامبی‌ها را اضافه خواهد کرد. بسته الحاقی SoLA دردسترس کاربران کامپیوتر (در بستر اپیک گیمز استور)، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو