بازی Dragon’s Dogma 2 با واکنش بسیار منفی کاربران استیم مواجه شد

منبع: زومجی

2

1403/1/3

18:23


بازی Dragon’s Dogma 2 با واکنش بسیار منفی کاربران استیم مواجه شد

پس از مدتی طولانی، بازی Dragon’s Dogma 2 بالاخره عرضه شد و توانست روی استیم ۱۸۴ هزار بازیکن همزمان جذب کند. اما با وجود تحسین منتقدان، این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز روی پلتفرم استیم نظرات متوسطی و ضعیفی را دریافت کرده است، جایی‌که تنها ۴۰ درصد از ۷ هزار و ۱۰۳ نظرات کاربران مثبت هستند. این رتبه‌بندی کاربران چند ساعت پیش «اکثرا منفی» بود.

عملکرد نسخه پی‌سی و مشکلات فنی از دلایل این نظرات منفی هستند، اما اکثر این انتقادات به‌خاطر پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی است. این پرداخت‌ها دامنه وسیعی از Rift Crystals و خرید Pawn و Wakestones برای زنده کردن مردگان گرفته تا Ambivalent Incense برای تغییر گرایش Pawn و Portcrystals برای فست تراول را شامل می‌شود. حتی پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای برای تغییر ظاهر بازیکن در بازی هم وجود دارد.

بسیاری از این آیتم‌ها در جریان پک A Boon for Adventures – Journey نسخه دیلاکس معرفی شده بودند، اما پس‌از عرضه بسیاری‌ از کاربران متوجه شدند این موارد با پول واقعی قابل خریداری هستند. کپکام قبلا به این پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای اشاره نکرده بود و با اینکه می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را در بازی پیدا کرد، اما درکنار قیمت ۷۰ دلاری این اثر و مشکلات فنی آن باعث شعله‌ور شدن آتش انتقادات شده است.

بازی Dragon’s Dogma 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو