تریلر بازی Marvel 1943: Rise of Hydra منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/3

19:46


کمپانی‌های «Skydance New Media» و «Marvel» تریلر بازی Marvel 1943 که حاوی داستان جدید برای Marvel 1943: Rise of Hydra است را منتشر کردند.

تریلر بازی Marvel 1943: Rise of Hydra منتشر شد

کمپانی‌های «Skydance New Media» و «Marvel» تریلر بازی Marvel 1943 که حاوی داستان جدید برای Marvel 1943: Rise of Hydra است را منتشر کردند.

«Skydance New Media» که توسط نویسنده و کارگردان برنده جایزه امی، «هنیگ» ساخته شده و «Marvel Games» امروز جزئیات جدیدی را در مورد بازی اکشن-ماجراجویی روایت محور مورد انتظار، مارول 1943: Rise of Hydra به اشتراک گذاشتند. تریلر بازی Marvel 1943 Rise of Hydra به یک داستان اصلی می‌پردازد و بازیکنان را در یک ماجراجویی دوران جنگ جهانی دوم با یک گروه از چهار قهرمان قابل پخش در نقاط مختلف بازی به خود اختصاص می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتشار تریلر بازی Marvel 1943 Rise of Hydra

با روایت بازی، بازیکنان نقش چهار شخصیت اصلی را به عهده می‌گیرند. «استیو راجرز» جوان با نام کاپیتان آمریکا، «Azzuri»، پدربزرگ «T’Challa» و پلنگ سیاه دوران جنگ جهانی دوم، «گابریل جونز»، یک سرباز آمریکایی و عضو کماندوهای زوزه و «Nanali»، یک جاسوسی واکاندان که در پاریس اشغالی تعبیه شده است.

تریلر داستان جدید در تاریخ 20 مارس 2024 (1 فروردین 1403) در Epic Games ’State of Unreal Keynote، جایی که «Skydance New Media» و «Epic Games» از همکاری مداوم خود برای آوردن تصاویر پیشرفته به مارول 1943: Rise of Hydra خبر دادند، فاش شد. «Skydance New Media» با نمایش جدیدترین ویژگی‌های موتور Unreal Epic’s Unreal 5.4، از تریلر و همچنین یک نگاه ویژه از یک صحنه کلیدی بین کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه در پاریس اشغالی رونمایی کرد.

تریلر بازی Marvel 1943

با انتشار این بازی در سال 2025، بازیکنان می‌توانند به دنبال گیم پلی هیجان‌انگیز با الهام از کمیک‌های برجسته، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مارول باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار تریلر بازی Marvel 1943 Rise of Hydra چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Marvel.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو