نسخه استیم Dragon’s Dogma 2 یک گزینه کاربردی دریافت می‌کند

منبع: زومجی

1

1403/1/3

23:10


نسخه استیم Dragon’s Dogma 2 یک گزینه کاربردی دریافت می‌کند

بااینکه بازی Dragon's Dogma 2 توانست از نظر منتقدان نمرات و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کند اما بازیکن‌ها به‌دلایل مختلف ازجمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای، مشکلات فنی و عملکردی نسخه کامپیوتر انتقادهای زیادی را نسبت‌به جدیدترین محصول اکشن و نقش‌آفرینی کپکام ابراز کرده‌اند. حال کپکام در یک بیانیه مشکلات نسخه استیم بازی را تایید کرده است و به طرفداران قول داده هرچه زودتر برای رفع آن‌ها اقدام کند.

کپکام در این بیانیه تایید کرد نسخه استیم بازی Dragon's Dogma 2 گزینه‌ای را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند بازی را با یک فایل ذخیره جدید شروع کنند. درحال‌حاضر بازیکن‌های کامپیوتر و کنسول باید به‌صورت دستی به محل ذخیره بازی Dragon's Dogma 2 بروند و فایل مربوطه را پاک کنند تا درنهایت بتوانند بازی را از ابتدا شروع کنند. کپکام دراین‌باره توضیح داد: «ما به‌دنبال افزودن ویژگی جدیدی به نسخه استیم بازی هستیم که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد بازی را مجددا با یک فایل ذخیره جدید شروع کنند. جزئیات بیشتر را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خواهیم کرد.»

درحال‌حاضر بازی Dragon’s Dogma 2 تنها یک فایل ذخیره را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد. قبل از عرضه بازی هیدیاکی ایتسونو دراین‌باره گفت محدودیت مذکور برای تشویق بازیکن‌ها به اکتشاف بیشتر اعمال شده است. بازی Dragon’s Dogma 2 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو