بازی GTA 6 احتمالا با تأخیر مواجه می‌شود

منبع: زومجی

2

1403/1/4

09:17


بازی GTA 6 احتمالا با تأخیر مواجه می‌شود

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا طرفدارها نباید در سال ۲۰۲۵ منتظر تجربه بازی Grand Theft Auto 6 باشند. رسانه کوتاکو به‌نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که به احتمال قوی عرضه جی‌تی‌ای ۶ به سال ۲۰۲۶ موکول خواهد شد. یکی از دلایل این ادعا درخواست ناخوشایند راک‌استار گیمز از کارمندان برای بازگشت به دفتر و کار حضوری عنوان شده است که می‌تواند به‌خاطر کاهش سرعت تولید باشد و منجربه به تأخیری یک‌ساله شود.

این گزارش به این موضوع اشاره نمی‌کند که تأخیر بازی Grand Theft Auto 6 اجتناب‌ناپذیر است، اما ظاهرا شرکت Rockstar Games از برنامه تولید عقب افتاده است و اگر کار به همین منوال پیش رود، گیمرها باید تا سال ۲۰۲۶ برای تجربه بازی منتظر بمانند. هنوز زمان دقیق عرضه جی‌تی‌ای ۶ نیز مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد. البته شایعاتی از انتشار GTA 6 در فوریه ۲۰۲۵ به گوش می‌رسند.

راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر روانه بازار می‌کند و نمی‌تواند به زمان عرضه به نمایش درآمده در نخستین تریلر آثار پایبند باشد. نظر به اینکه Grand Theft Auto 6 با ۱۰ سال فاصله از نسخه قبلی عرضه می‌شود، راک‌استار احتمالا در چنین مسیری قدم نخواهد گذاشت، اما مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو اخیرا اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند این بازی بی‌نقص باشد و در صورت رضایت تیم توسعه از کیفیت نهایی محصول دست به انتشارش می‌زنند.

ریچارد لیدبتر از Digital Foundry اخیرا ادعا کرد که پلی استیشن 5 پرو از پس اجرای GTA 6 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر نمی‌آید. جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه است. این بازی بسیار مورد انتظار در زمان عرضه دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو