روایت جالب هنرپیشه‌ای که رفیق صمیمی انصاریان و میناوند بود درباره کرونا و پزشک معالجش؛ گفتم کار منم تمام شد اما...

منبع: ساعد نیوز

1

1403/1/4

11:25


ساعدنیوز: حسام نواب صفوی که از دوستان صمیمی و نزدیک علی انصاریان و مهرداد میناوند محسوب می‌شد، در برنامه‌ای از شبکه دوم سیما افشا کرد که پزشکِ هر سه‌نفرشان یک نفر بوده و زحمات زیادی برای او کشیده تا زنده بماند.

روایت جالب هنرپیشه‌ای که رفیق صمیمی انصاریان و میناوند بود درباره کرونا و پزشک معالجش؛ گفتم کار منم تمام شد اما...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، حسام نواب صفوی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در شبکه 2 سیما از روزهای بستری شدنش در بیمارستان به خاطر بیماری کرونا گفت.

حسام نواب صفوی که از دوستان صمیمی و نزدیک علی انصاریان و مهرداد میناوند محسوب می‌شد، در برنامه‌ای از شبکه دوم سیما افشا کرد که پزشکِ هر سه‌نفرشان یک نفر بوده و زحمات زیادی برای او کشیده تا زنده بماند.

نواب صفوی تاکید کرد که بعد از مرگِ تلخ زنده‌یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند او هم کار خود را تمام‌شده می‌دانست اما دوباره به زندگی برگشته است. او گفت حس کردم که دیگر به این دنیا برنمی‌گردم و فقط یک معجزه می‌تواند باعث سلامتی‌ام شود.

حسام نواب صفوی از میناوند و علی انصاریان هم یاد کرد و آن‌ها را فوتبالیست‌های خوبی دانست که در هنرپیشگی هم استعداد زیادی داشتند و اگر مرگ به این دو نفر امان می‌داد همچنان روند پیشرفت را طی می‌کردند.

حسام نواب صفوی جزو هنرپیشه‌هایی بود که از سریال کیف انگلیسی بیشتر مطرح شد و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد. او در حال حاضر هم با بسیاری از فوتبالیست‌ها ارتباط دوستانه‌ای دارد.

نواب صفوی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو