زمان انتشار ریمستر Shadows of the Damned اعلام شد

منبع: زومجی

1

1403/1/4

14:14


زمان انتشار ریمستر Shadows of the Damned اعلام شد

استودیو Grasshopper اعلام کرد که بازی Shadows of the Damned: Hella Remastered در سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این سازنده ژاپنی دموی بازی را در رویداد PAX East دردسترس قرار داد و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا فردا مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۴ مارس ۲۰۲۴) از تجربه این نسخه آزمایشی لذت ببرند.

کاربران استیم، ایکس باکس و پلی استیشن اکنون می‌توانند ریمستر Shadows of the Damned را به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنند. این بازی که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است، داستان دو شخصیت به نام‌های گارسیا هاتسپور، شکارچی شیاطین و جانسون را روایت می‌کند که باید برای نجات پائولا به عالم مردگان بروند. داستان بازی توسط گوئیچی سودا نوشته شده و شینجی میکامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. گیمرها در این بازی باید با انبوهی‌ از شیاطین مبارزه کنند و از انرژی نور برای ضربه‌زدن به نقاط ضعف آن‌ها بهره ببرند.

باتوجه‌به اینکه توسعه‌دهندگان خلاقی در تولید Shadows of the Damned مشارکت کرده‌اند، می‌توان در بازی مکانیسم‌های جالب دیگری ازجمله مراحل پلتفرمینگ را پیدا کرد. استودیو Grasshopper هنوز پیشرفت‌های نسخه ریمستر را به بازیکن‌ها نشان نداده و فقط اجرای آن با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه روی کنسول‌های نسل ۹ را تایید کرده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو