فیلم رقص زنان و دختران در کافه طهرون کیش +واکنش خانواده شهدا

منبع: شبونه

1

1403/1/5

00:52


رقص و بی حجابی برخی از دختران و زنان در رستوران کافه طهرون کیش هنگام تحوصیل سال 1403 واکنش های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از کاربران به آن واکنش منفی داشتند. فیلم رقص زنان در کافه طهرون کیش https://video.shaboneh.com/news/raghs-kafe-tehroon.mp4 همچنین تعداد از خانواده شهدا به این ویدیو واکنش نشان داده و …

فیلم رقص زنان و دختران در کافه طهرون کیش +واکنش خانواده شهدا

رقص و بی حجابی برخی از دختران و زنان در رستوران کافه طهرون کیش هنگام تحوصیل سال 1403 واکنش های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از کاربران به آن واکنش منفی داشتند.

فیلم رقص زنان در کافه طهرون کیش

همچنین تعداد از خانواده شهدا به این ویدیو واکنش نشان داده و خواستاربرخورد مراجع قضایی با اخلال گران عفت عمومی شدند.

در نهایت قوه قضایی به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و دستور پلمپ این رستوران صادر شد.

این اولین بار نیست که در رستوران و کافه های کیش چنین اقداماتی صورت میگیرد سال گذشته رستوران رضا رشیدپور به علت رقص و بی حجابی زنان پلمپ شده بود.

سال گذشته طرح برخورد با کشف حجاب از ۲۶ فروردین در سه حوزه خودرو ، معابر و اماکن به مرحله اجرا در آمده است.

در حوزه صنوف در خصوص کشف حجاب و رفتار خارج از شؤونات اسلامی ابتدا به آنها تذکر و اخطار پلمب داده شده و در صورت عدم تمکین پلمب خواهند شد که این موضوع شامل باغ تالارها، رستوران‌ها و مراکز بزرگ هم خواهد شد.

ارائه تذکر و صدور هشدار پلمب شامل تمام واحدهای صنفی شده که کشف حجاب در آنها صورت گرفته‌است؛ چه اصناف افراد معمولی جامعه چه واحدهایی که مالکیت یا مدیریت آنها متعلق به افراد مشهور از جمله هنرمند، بازیگر، ورزشکار یا سلبریتی باشد چرا که پلیس در اجرای قانون هیچ تفاوتی بین افراد قائل نیست.

نظرات


تصویری


ویدئو