بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +تصاویر

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +تصاویر


منبع: شبونه

2

1403/1/5

01:46


فیلم ازدواج مصطفی امامی تیوی پلاس کیست و اهل کجاست و سوابق و زندگینامه و بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش + عکس و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +تصاویر

بیوگرافی مصطفی امامی و همسرش

مصطفی امامی مجری تلویزیون متولد 28 اردیبهشت 1369 در تهران است لیسانس ارتباطات دارد و کارش و با روزنامه نگاری استارت زد و با شبکه اینترنتی تیوی پلاس به مورد توجه قرار گرفت و پایش به رادیو و تلویزیون باز شد.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +عکس و تصاویر

مصطفی امامی فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۶۶با خبرنگاری استارت زد او بیشتر در حوزه موسیقی و سینما فعالیت می‌کرد و با روزنامه هایی همچون تماشا، دیده بان و تماشاگران به همکاری پرداخت.

برنامه های پنج ستاره و اخطاریه از برنامه هایی بوده که مصطفی امامی اجرا کرده است.

مصطفی امامی در سال 1399 با خانمی به نام ریحانه افشار ازدواج کرد و صاحب یک فرزند میباشد.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +عکس و تصاویر

بیوگرافی مصطفی امامی

مصطفی امامی در تاریخ سال ۱۳۶۹ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

او در رشته ارتباطات درس خوانده و در همین رشته تحصیلات خود را به پایان رسانیده است.

ایشان فعالیت خود را با روزنامه نگاری و همچنین کار در پشت صحنه تلویزیون شروع نموده و کم کم به یکی از مجری های با استعداد تلویزیون مبدل شده است.

ایشان فعالیت هنری خود را در زمینه اجرا از سال ۱۳۶۶ در حوزه خبرنگاری شروع نموده است.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و مادرش + جنجال ها و عکس

آقای امامی مجری بیشتر در زمینه موسیقی و سینما فعال بوده است و با روزنامه هایی از جمله:
تماشا، دیده‌بان و تماشاگران نیز همکاری نموده است و در قسمت مصاحبه با بعضی هنرمندان زمینه موسیقی و سینما بوده است.

او در دوران خدمت مقدس سربازی با این روزنامه ها همکاری می نموده.

ایشان در کلاس‌های هنرپیشگی درشهرستان حاضر بوده است و در زمینه اجرا و همچنین فن بیان آموزش های لازمه را به دست آورده است.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +عکس و تصاویر

سوابق اجرا

آقای امامی زمانی پا به زمینه اجرا نموده در چندی فعالیت با آقای علی ضیا هم کار بوده است، که گزارشگر پشت صحنه را بر عهده داشته است و می‌توان گفت در سال ۱۳۹۵ در برنامه ویژه نوروزی آقای احسان علیخانی در پشت صحنه حاضر بوده است، ولی به صورت جدی در سال ۱۳۹۳ به فعالیت اجرا و گویندگی پرداخته است.

آقای امامی در کنار حمید فراهانی در مصاحبه با هنر پیشه گان بوده است، که سبب درخشش شدن وی شد.

مصطفی امامی بعد از اختلافی که با عوامل شبکه تی وی پلاس پیدا نمود، از این شبکه کناره‌گیری کرد و برنامه گفتگو محور کاکتوس را مجری گری نمود.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری + جنجال ها و عکس

آقای مصطفی امامی کارگردانی مسابقه آقای آتش نشان را نیز عهده دار بود، که از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و برای این مسابقه نامزد برترین کارگردانی مسابقه میدانی جشنواره جام‌جم شد.

برنامه های پنج ستاره و اخطاریه

می‌توان گفت مسابقه پنج ستاره با مجری گری حمید گودرزی برای شبکه تهران تولید نموده و برنامه اخطاریه هم از فعالیت‌های ایشان به شمار می‌آید.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری + جنجال ها و عکس

مصطفی امامی در سال ۱۳۹۷ مجری برنامه شما و آی فیلم در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و تهیه کنندگی این برنامه را مصطفی هیودی نیز بر عهده داشت.

می‌توان گفت ایشان برنامه نمودار را از شبکه چهار سیما که یک برنامه علمی سیاسی و همچنین اجتماعی بود را مجری گری نمود، که توانست اجرای خوبی از خود نشان بدهد.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و جنجال ها و عکس

می توان از دیگر فعالیت‌های مصطفی امامی به اجرای برنامه شهر زیبا در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ را نام برد که از شبکه پنج سیما انتشار شد.

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار + جنجال ها و عکس

ازدواج مصطفی امامی:

او قبل تر در یک برنامه زنده تلویزیونی به اسم هیوا در حرم امام حسین(ع) مراسم ازدواج خود را با خانم ریحانه افشار برپا نمود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، “سلام تهران” شبکه پنج شب گذشته با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رفت و تکرار رفتارهای خارج از عرف و اصطلاحاً زردِ او این سؤال را ایجاد کرد که واقعاً رسانه ملّی جایِ این کارهای اینستاگرامی و مجازی است؟ به تعبیر برخی از کاربلدهای حوزه اجرا، فنِّ بیان و ارتباط کلامی فقط لازمه مجری شدن نیست بلکه مجری در قدم اول باید آموزش دیده وارد رسانه ملّی شود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی حامد سلطانی مجری و همسرش فائزه صفری

به نظر می‌رسد عبور از خطِ قرمز و چارچوب‌های اخلاقی، تنها برای وایرال شدن در فضای‌مجازی کاربرد دارد و بیشتر توهین به میهمان و کارشناس برنامه است. همان اتفاقی که در “سلام تهران” دیده می‌شود. روزی با سوسن پرور و شبِ گذشته با بیوک میرزایی و حتی مهران رجبی که شوخی‌های آنچنانی و بی‌حرمتی‌ها را به دِل نمی‌گیرد،‌

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار + جنجال ها و عکس

اما رفتارِ سطحی مجری “سلام تهران” با بیوک میرزایی که بازیگر پیشکسوت است و از ظاهرِ او می‌توانستیم متوجه شویم که خیلی تحمل می‌کند و در پاسخ به درخواست‌های مجری برنامه برای خوانندگی و دیالوگ‌ گفتن و… چیزی نمی‌گوید. (وقتی مجری از او می‌خواهد آهنگی را بازخوانی کند او می‌گوید بگذارید خودمان بخوانیم چرا بازخوانی کنیم. و این اتفاق در هنگام بازخوانی دیالوگ فیلم «بارکد» هم افتاد.)

بیوگرافی مصطفی امامی مجری و همسرش ریحانه افشار و فرزند +عکس و تصاویر

حتی جالب است مجری برای مهران رجبی دیالوگِ “سمیه نرو” – فیلم ابدو یک روز- را انتخاب می‌کند که بسیار دیالوگِ بحث‌برانگیزی است. یکی از نکات قابل توجه، ناشناخته بودن این دیالوگ و فیلم برای این بازیگر پیشکسوت بود که مجری برنامه که اصلاً به اصولِ میزبانی برنامه تلویزیونی واقف نیست به او می‌گوید که شما بازیگرید نه فیلم می‌بینید و نه موسیقی را می‌شناسید!

همچنین ببینید:

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح +اینستاگرام

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح

 

جنجال یحیی پلاستیکی

ماجرا از این قرار است که در یکی از این برنامه‌ها که مصطفی امامی آن را اجرا می‌کرد، در بخشی بازی اسم و فامیل برگزار شد و هنگام بازی او در قسمت نوشتن اشیاء به طرز ناباورانه‌ای ناگهان گفت: «یحیی پلاستیکی»

هرچند مصطفی امامی برنامه سعی کرد منظور خود را از «یحیی پلاستیکی» توضیح دهد و بگوید که منظورش عروسک‌های پلاستیکی از چهره‌های فوتبالی بوده است، اما به نظر می‌رسد این توجیه‌ها هم فایده‌ای نداشت.

حالا در جدیدترین مورد، مهدی عبدی در واکنش به توهین مجری صدا و سیما به گل‌محمدی و پرسپولیس نوشت: «داشتن مغز دلیل قطعی برای انسان بودن نیست. برای انسان بودن باید شعور داشت.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو