مصاحبه ی عجیب نجم الدین شریعتی همه رو متعجب کرد | خواهش باورنکردنی مجری از نجم الدین شریعتی

مصاحبه ی عجیب نجم الدین شریعتی همه رو متعجب کرد | خواهش باورنکردنی مجری از نجم الدین شریعتی


1

1403/1/5

08:49


مصاحبه ی عجیب نجم الدین شریعتی همه رو متعجب کرد | خواهش باورنکردنی مجری از نجم الدین شریعتی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ویدئو شوخی زننده مجری با نجم الدین شریعتی!

نام:نجم الدین

نام خانوادگی:شریعتی

تاریخ تولد:1359

محل تولد:تنکابن مازندران

تحصیلات:لیسانس مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر

وضعیت تاهل:متاهل

فرزند:دو پسر به نام های محی الدین و محمد مهدی

نجم الدین شریعتی

زندگی شخصی و خانواده نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری برنامه‌های زلال احکام و سمت خدا در سال 1359 در تنکابن مازندران متولد شد. درباره خانواده وی میتوان گفت که او یک برادر به نام حسام الدین و خواهری به نام زهرا دارد که هر دوی آنها از او کوچکترند. درباره پدر و مادر نجم الدین شریعتی اطلاعات خاصی منتشر نشده است.

ازدواج و همسر نجم الدین شریعتی

یکی از مجری‌های معروفی که بسیاری از کاربران علاقه دارند تا عکس همسر او را ببینند، نجم‌الدین شریعتی است که اگر یک جستجوی ساده با موضوع همسر نجم الدین شریعتی داشته باشید متوجه خواهید شد که چه مواردی درباره اسم همسر نجم الدین شریعتی و امثال این موارد جستجو شده است.

مجری برنامه زلال احکام درباره ازدواجش در سن 23 - 24 سالگی می‌گوید و از اینکه ازدواج سنتی داشته خوشحال بوده و از آن به عنوان یک موفقیت در زندگیش صحبت می‌کند.

نجم الدین شریعتی

پسر نجم الدین شریعتی

ثمره ازدواج نجم‌الدین شریعتی و همسرش یک پسر به نام محی الدین شریعتی است که در سال 1389 به دنیا آمد.

فرزند دوم نجم الدین شریعتی

نام فرزند دوم نجم الدین شریعتی یکی از موضوعاتی است که در موردش از ما سوال کرده بودید که طبق اطلاعات منتشر شده و صحبت های خودر در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده، نام پسر دومش محمد مهدی است.

نجم الدین شریعتی

همسر دوم نجم الدین شریعتی ؟!

شایعه ازدواج مجدد نجم الدین شریعتی و همسر دوم نجم الدین شریعتی زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که ویدیویی توسط یک خانم با طرح موضوع درخواست ازدواج از نجم الدین شریعتی در فضای مجازی منتشر شد. این خانوم اعلام کرده بود که حاضر است همسر دوم مجری برنامه سمت خدا باشد که با بی‌توجهی نجم الدین شریعتی همراه بود.

شروع مجری‌گری نجم الدین شریعتی

نجم الدین در سن 22 سالگی و از سال 1381 کار خود را با مجری‌گری در برنامه نیمرخ آغاز کرد و خیلی زود آن برنامه را به یکی از برنامه‌های پربیننده توسط نوجوانان تبدیل کرد.

نجم الدین شریعتی

شهرت نجم الدین شریعتی در زلال احکام

مجری برنامه زلال احکام در سال 1385 و بعد از برنامه نیمرخ اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی زلال احکام را بر عهده گرفت، برنامه ای که با اجرای خوب او و ادامه دار بودنش باعث شهرت هرچه بیشتر او شد.

نجم الدین شریعتی در سمت خدا

سمت خدا یکی از طولانی‌ترین برنامه‌های تلویزیونی که از سال 1388 آغاز شده و اجرای آن تاکنون ادامه دارد. برنامه سمت خدا از همان ابتدا با اجرای نجم الدین شریعتی برگزار شد که در این برنامه با حضور روحانیون، مباحث دینی اجتماعی بررسی می‌شود.

یکی از حواشی ایجاد شده به نام نجم‌الدین شریعتی خداحافظی او در سال 1393 و به واسطه تغییر تهیه کننده برنامه سمت خدا بود که با حمایت روحانیون و میهمانان برنامه سمت خدا، نجم الدین به برنامه بازگشت.

بیماری نجم‌الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی به عنوان میهمان در برنامه اقیانوس آرام شبکه امید حاضر شد و برای اولین بار درباره بیماری سختی گفت که در دوران کودکی دچارش شده بود. لکنت زبان نجم الدین شریعتی بیماری بود که او را در سن 3 یا 4 سالگی به شدت آزار می‌داد ولی در نهایت با تمرین صحبت در مقابل آینه که توسط پزشک معالجش تجویز شده بود و صحبت برای مادربزرگش خوشبختانه از سد این بیماری عبور کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو