فیلم کامل شکسته شدن سر بنیامین بهادری با لوستر هنگام جَو گیر شدن

منبع: شبونه

1

1403/1/5

11:15


فیلم شکسته شدن سر بنیامین بهادری بنیامین بهادری که در خانه اش دورهمی با دوستان خودگرفته بود هنگام آواز خواندن جَو گیر شد که به سر میز برود و اجرای خود را روی میز انجام بدهد اما سرش به لوستر خورد و شکست این حرکت بنیامین بهادری سوژه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و با …

فیلم کامل شکسته شدن سر بنیامین بهادری با لوستر هنگام جَو گیر شدن

فیلم شکسته شدن سر بنیامین بهادری

بنیامین بهادری که در خانه اش دورهمی با دوستان خودگرفته بود هنگام آواز خواندن جَو گیر شد که به سر میز برود و اجرای خود را روی میز انجام بدهد اما سرش به لوستر خورد و شکست این حرکت بنیامین بهادری سوژه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و با او شوخی های زیادی کردند.

در حال حاضر وضعیت سلامتی بنیامین بهادری رو به راه است و مشکلی برایش پیش نیامده است و زخمی جزئی روی سرش به وجود امده است.

بنیامین بهادری خواننده پاپ ایرانی است که در داخل کشور و حتی مقیم های ایران خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارد

تاکنون چندین آلبوم و تک آهنگ منتشر کرده است. بهادری که یکی از خواننده‌های نام‌آشنای پاپ در ایران است، تاکنون بیش از صد کنسرت برگزار کرده است.

بنیامین بهادری فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است و در ابتدا با آلبوم رسمی «۸۵» به دنیای موسیقی و بازار موسیقی راه پیدا کرد سبک او در ترانه سرایی جدید بود و بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفت و موجب شد که او سریع به شهرت برسد پس از آن نیز چندین آلبوم دیگر در کارنامه هنری خود دارد که مورد توجه به سایر مخاطبان قرار گرفته است

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو