تریلر جدید فیلم Jeanne Du Barry منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/15

13:42


فیلم Jeanne Du Barry با بازی «جانی دپ»، یکی از مهم‌ترین آثار سال 2023 است. چندی پیش، تریلر فیلم Jeanne Du Barry منتشر شد.

تریلر جدید فیلم Jeanne Du Barry منتشر شد

فیلم Jeanne Du Barry با بازی «جانی دپ»، یکی از مهم‌ترین آثار سال 2023 است. چندی پیش، تریلر فیلم Jeanne Du Barry منتشر شد.

چندی پیش، تریلر فیلم ژان دو باری در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای متنوعی را داشت. تریلر Jeanne Du Barry اولین نگاه به جانی دپ را در این فیلم پس از سه سال نشان داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Jeanne Du Barry

Jeanne du Barry، یک فیلم زندگینامه‌ای، بیوگرافی، تاریخی محصول فرانسه، با بازی «جانی دپ»، «پیر ریچارد» و «نومی لووفسکی» است. این اثر اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره فیلم کن 2023 در تاریخ 16 مه 2023 (27 اردیبهشت 1402) داشت و در سال 2023 توسط Le Pacte در فرانسه در همان روز اکران شد.

همچنین پخش عمومی این در 15 ماه بعد اکران در نتفلیکس انجام می‌شود و این سرویس استریم، وظیفه‌ی پخش این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم، درباره «ژان»، زن جوان طبقه کارگر تشنه فرهنگ و لذت است که از هوش و جذابیت خود استفاده می‌کند تا بتواند با اجتماع، ارتباط بگیرد.

در ژانویه 2022، «جانی دپ» به عنوان شاه لوئی پانزدهم در فیلم «مایون»، کارگردان فرانسوی، Jeanne Du Barry انتخاب شد. در ماه مه 2022، «لوئیس گارل»، «پیر ریچارد» و «نومی لووفسکی» برای نقش‌های نامعلوم انتخاب شدند.

در حالی که وایلد باچ فیلم را برای توزیع در جشنواره فیلم کن 2022 فروخت. تا تاریخ جولای 2022، مشخص شد که این فیلم به زبان فرانسوی پخش شده است و نتفلیکس توزیع آن را در فرانسه انجام می‌دهد «بنجامین لاورنه»، «ملویل پوپو»، «پاسکال گرگوری» و «ایندیا هیر» بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گریم «جانی دپ» در فیلم Jeanne Du Barry چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو