با این تست میزان زنانگی و مردانگی خودتون رو بسنجید | حدس میزنید جنسیت تون چی باشه!

2

1403/1/15

18:47


با این تست میزان زنانگی و مردانگی خودتون رو بسنجید | حدس میزنید جنسیت تون چی باشه!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

این تست شخصیت شناسی میزان زنانگی یا مردانگی شما را برای شما تجزیه و تحلیل می کند.

1-جنسیت چیه؟
الف )مرد

ب ) زنانه

2. اگر پول کافی دارید، ترجیح می دهید:
الف)خرید ماشین
ب)خرید خانه

3. شما در بین دوستانتان به عنوان فردی شناخته می شوید:
الف) خردمند 
ب )شیطون

4. بستنی مورد علاقه شما چیست:
الف) بستنی وانیلی
ب)بستنی شکلاتی

اگر مرد هستید و بیشتر گزینه های الف را انتخاب کردید:شما قلب و قدرت یک مرد را در درون خود دارید، دوست دارید در هنگام دعوا از خشونت استفاده کنید و همه از شما می ترسند، شما لجباز هستید و آنچه را که می خواهید انجام می دهید و به حرف کسی گوش نمی دهید، دوست ندارید دختر باشید و همیشه آرزو می‌کنی که یک مرد بودی، عشق کنترل و کنترل اطرافیان را داری، مثل دختران دیگر از حشرات نمی‌ترسی.

اگر زن هستید و بیشتر گزینه ها الف است : در واقع شما یک زن کامل و واقعی هستید، سطح زنانگی شما بسیار بالاست، شما دارای لطافت، مهربانی و لطافت زیادی هستید، شما یک مادر ایده آل برای فرزندان خود خواهید بود و یک همسر ایده آل خواهید بود. شوهر بسیار خوش شانس خواهد بود که شما را داشته باشد و همه دوستانش به خاطر شما به او حسادت می کنند، شما از خصوصیات نوازش و نوازش هستید و توانایی زیادی دارید که به سبک خود، ملایم و دیپلماتیک به هر چیزی که می خواهید برسید.

اگر مرد هستید و بیشتر گزینه ها ب است : شما سرشار از مردانگی، قدرت و جاه طلبی هستید، جاه طلبی شما بالاست و هیچ محدودیتی ندارد، شما با افرادی که دوستشان دارید مهربان و دلسوز هستید، یک پدر ایده آل و یک شوهر ایده آل، بسیار شجاع هستید و از هیچ چیز نمی ترسید و شجاعت گاهی به حد بی پروایی می رسد دوست دارید ریسک کنید و کارهای خطرناک انجام دهید سعی می کنید با استفاده از هوش و خردی که دارید آینده خود را بسازید.

اگر زن هستید و بیشتر گزینه ها ب است : شما در درون خود قلب و نیروی یک مرد دارید، دوست دارید هنگام دعوا از خشونت استفاده کنید و همه از شما می ترسند، شما لجباز هستید و آنچه را که می خواهید انجام می دهید و به حرف کسی گوش نمی دهید، دوست ندارید دختر باشید و همیشه آرزو می‌کنی که یک مرد بودی، عشق کنترل و کنترل اطرافیان را داری، مثل دختران دیگر از حشرات نمی‌ترسی.

منبع : جذاب ترین ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو