بازی سی آو تیوز در PS5 از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند

منبع: زومجی

1

1403/1/17

09:45


بازی سی آو تیوز در PS5 از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند

بازی Sea of Thieves در انتهای ماه جاری برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rare جزئیات بیشتری از این نسخه را پیش از عرضه به اشتراک گذاشته است. کاربران فعلی بازی می‌توانند در همه پلتفرم‌ها به پیشرفت‌های خود دسترسی داشته باشند، اما به حساب مایکروسافت نیاز است.

کاربران PS5 برای تجربه بخش آنلاین مولتی‌پلیر به پلی استیشن پلاس نیاز دارند، ولی این شامل تجربه انفرادی بازی در Safer Seas نمی‌شود. استودیو Rare تأکید کرد که Safer Seas حالتی آفلاین نیست و از کو-آپ پشتیبانی می‌کند، اما در صورت نداشتن اشتراک PS Plus نمی‌توانید دوستان خود را دعوت کنید یا به گیمرهای دیگر بپیوندید.

اگر کاری با بخش PvP، برخی رویدادهای جهانی و شرکت تجاری Athena’s Fortune ندارید، می‌توانید بدون تهیه اشتراک پلی استیشن پلاس به تجربه بازی بپردازید. با اینکه نسخه پلی استیشن 5 بازی Sea of Thieves از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند، سرورهای انحصاری پلی استیشن نیز وجود دارند. بازیکن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که تنها با سایر کاربران دارای کنترلر بازی کنند که به معنای تجربه این ویدیوگیم با کاربران کنسول‌های ایکس باکس است.

نظر به اینکه تعداد کاربران Sea of Thieves روبه افزایش است، ظاهرا استودیو Rare دوباره می‌خواهد امکان ورود ۶ کشتی به یک سرور را فراهم کند. این بازی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۳۰ آوریل ۲۰۲۴) همزمان با شروع فصل ۱۲ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. خریداران نسخه پریمیوم پنج روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو