گریه پدر رضا داوودنژاد برای مرگ فرزندش در تشییع جنازه + عکس و فیلم

منبع: شبونه

2

1403/1/18

12:20


گریه های بی امان علیرضا داوودنژاد در تشییع کاربرای با انتشار این ویدیو نوشت: آقا وسط داغ مردم حرف زدن جالب نیستولی اون خاطره مرحوم رو شنیدم که میگفت به بابام گفتم سربازی رو بخره نخرید و برای معافیت خودمو چاق کردم و… فکر اشتباه بین پدر و مادرهای قدیمی اینه که پسر تا سربازی …

گریه پدر رضا داوودنژاد برای مرگ فرزندش در تشییع جنازه + عکس و فیلم

گریه های بی امان علیرضا داوودنژاد در تشییع

گریه پدر رضا داوودنژاد برای مرگ فرزندش در تشییع جنازه + عکس و فیلم

کاربرای با انتشار این ویدیو نوشت: آقا وسط داغ مردم حرف زدن جالب نیستولی اون خاطره مرحوم رو شنیدم که میگفت به بابام گفتم سربازی رو بخره نخرید و برای معافیت خودمو چاق کردم
و…
فکر اشتباه بین پدر و مادرهای قدیمی اینه که پسر تا سربازی نره مرد نمیشه!
و خود سربازی که مستقیم و غیرمستقیم به همه جوانان و مردان ایرانی لطمه زده چه عمری چه جانی!

فیلم گریه پدر رضا داوودنژاد برای مرگ فرزندش بر مزار

دانلود

علیرضا داوودنژاد بر داغ فرزندش نشسته است او پدر رضا داوودنژاد است کسی که شب گذشته به علت بیماری کبدی فوت کرد و حالا همه جا صحبت از فرزند این کارگردان میباشد.

قطعا داغ فرزند کمر هر پدر و مادری را میشکند و حالا این تجربه تلخ و جانسوز توسط علیرضا داوودنژاد تحمیل شده است.

گریه پدر رضا داوودنژاد برای مرگ فرزندش در تشییع جنازه + عکس و تصاویر

علیرضا داوودنژاد خودش رضا را وارد دنیای بازیگری کرد تا در سن 6 سالگی تجربه بازی در سینما را کسب کند اما حالا باید برای تشییع و تدفین فرزندش حضور پیدا کند که هر کسی را از نظر روحی ویران میکند.

فیلم گریه های یوسف تیموری در تشییع رضا داوودنژاد

فیلم گریه های غزل بدیعی در مراسم تشییع همسرش رضا داوودنژاد

پررنگ‌ترین خاطره‌م از رضا داوودنژاد مربوطه به اون اول اصلاحات که مصائب شیرین اکران شد. رو شیشه‌های سینماها درشت نوشته بودن«اولین فیلم بالای هجده سال سینمای ایران» و تو باید یه بچه‌ی۱۴-۱۵ساله در اون سالها می‌بودی که بفهمی این جمله چه آتشی در خرمن ما ا‌نداخت. روحش شاد.

کارای رضا داوود نژاد رو یادم نبود واسه همین رفتم تو کارنامه‌ش و رسیدم به پشت کنکوری‌ها و ۲۲ سال تو زمان سفر کردم. سال اول لیسانس و مترو و ما که خوشحال که دیگه پشت کنکوری نبودیم و میخوندیم من شب و روز درس می‌خونم، تا پشت کنکور نمونم. حالا دیگه نه ستاره هست، نه رضا داوودنژاد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو