عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است

منبع: شبونه

1

1403/1/19

13:12


عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است چهره عجیب و جدید بهنوش طباطبایی که عمل زیبایی متعددی انجام داد و قیافه اش کاملا عوض شده است و باعث تعجب کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. عکس جدید بهنوش …

عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است

عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است چهره عجیب و جدید بهنوش طباطبایی که عمل زیبایی متعددی انجام داد و قیافه اش کاملا عوض شده است و باعث تعجب کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

عکس جدید بهنوش طباطبایی

عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است او با سریال چارخونه به شهرت رسید و چهره اش با آن زمان زمین تا آسمان تغییر چشمگیر داشته است.

این بازیگر بعد از تغییر چهره دیگر پیشنهاد بازیگری نداشته است.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و مدلینگ ایرانی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. اصالتا کُرد هستند و پدر و مادرش نیز با لباس کُردی تصاویری را از خود منتشر کردند.

عکس جدید بهنوش طباطبایی در سال 1403 که ریست فکتوری کرده است

بهنوش طباطبایی در سال ۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر سینمای و تلویزیون ازدواج کرد که این ازدواج زیاد دوامی نداشت و بعد از پنج سال در سکوت خبری از هم جدا شدند.

یکی از تفریحات این خانم فعالیت در صفحه اینستاگرامش است و صفحه او از محبوبترین صفحات در بین هنرمندان ایرانی میباشد که بیش از 5 میلیون فالوئر دارد.

همچنین ببینید

تغییر چهره بهنوش طباطبایی و پریناز ایزدیار در مراسم تشییع آتیلا پسیانی

بررسی چهره جدید بهنوش طباطبایی با عمل زیبایی

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟

استوری بهنوش طباطبایی همه را نابود کرد

این زوج هنرمند پس از ۶ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند. در برخی رسانه‌ها گفته شده که خانم طباطبایی در هنگام عقد، مهریه‌ای سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر، حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را پشت قباله سند ازدواجش انداخته بود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو