عکسی از رونالدو – Ronaldo که همه را نگران کرد

عکسی از رونالدو – Ronaldo که همه را نگران کرد


منبع: ایران ناز

1

1403/1/19

15:14


عکسی از رونالدو – Ronaldo که همه را نگران کرد

عکسی از رونالدو که همه را نگران کرده است

 

کریستیانو رونالدو – Cristiano Ronaldo فوتبالیست معروف اخیرا عکسی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که افراد زیادی نگران سلامتی او شدند.

 

فقط کسانی که چشمان تیزبینی داشتند توانستند آن را تشخیص دهند

 

فقط کسانی که چشمان تیزبینی داشتند توانستند آن را تشخیص دهند

کریستیانو رونالدو – Cristiano Ronaldo

 

رونالدو در تعطیلات با خانواده خود در جزیره ای خلوت بود که تصمیم گرفت چند عکس با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

 

گاهی اوقات بازیکنان از وضعیت پاهای خود پس از مسابقه شکایت می کنند ، عکسی از رونالدو - Ronaldo که همه را نگران کرد

 

یکی از عکس ها با عنوان “شارژ مجدد” نشان داد که او با پای برهنه کنار یک استخر دراز کشیده است. اگرچه شرایط به خودی خود بسیار معمولی بود اما مردم فکر کردند که وضعیت پاهای رونالدو خوب نیست.

 

یکی از طرفداران او به توئیتر رفت تا درمورد این واقعیت که به نظر می رسد پاهایش تغییر شکل داده است ابراز نگرانی کند. “22 سال فوتبال حرفه ای. به پاهای این مرد نگاه کنید. او مطمئنا هر روز با دردی دیوانه وار بیدار می شود.”

 

طرفداران دیگر موافق این موضوع بودند اما نظرشان این بود که این بخشی از شغل او به عنوان ورزشکار است و این انتخابی است که او آگاهانه انجام داده است.

 

دیگری نوشته بود “یکی از فداکاری هایی که او برای ماندن در اوج انجام داده است این است.”

 

گاهی اوقات بازیکنان از وضعیت پاهای خود پس از مسابقه شکایت می کنند

 

آدام لالانا؛ بازیکن لیگ برتر انگلیس

 

آدام لالانا؛ بازیکن لیگ برتر انگلیس که درحال حاضر برای برایتون بازی می کند یک بار برای پست کردن عکسی از پاهایش بعد از مسابقه وایرال شد.

 

در سال 2018 که در آن زمان بازیکن لیورپول بود جنبه نه چندان جذاب یک فوتبالیست حرفه ای بودن را نشان داد. بعد از اینکه در یک روز سرد زمستانی بازی کرد پاهایش وضعیت خوبی نداشت.

 

با این حال آنچه که بیش از همه شوکه کننده است این بود که او در تمام 90 دقیقه مسابقه بازی نکرده بود. او در دقیقه 70 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود و فقط 20 دقیقه بازی کرده بود.

 

پاهایش وضعیت خوبی نداشت ، عکسی از رونالدو - Ronaldo که همه را نگران کرد

 

افرادی که هیچ برخورد مستقیمی با فوتبال نداشته اند نمی توانند نوع ضربه ها و کبودی های را که بازیکنان در هر بازی دریافت می کنند را تصور کنند.

 

معمولا پای بازیکنان تحت تاثیر سال ها بازی فوتبال قرار می گیرد

 

افزایش تماس با توپ و به حداقل رساندن حرکت پا

 

به گفته یک متخصص پا، بسیاری از بازیکنان برای افزایش تماس با توپ و به حداقل رساندن حرکت پا، کفش های سایز کوچک تر را انتخاب می کنند که منجر به جمع شدن انگشتان پا، تاول و پینه می شود و نتیجه ای ناراحت کننده و دردناک دارد.

 

هر چیز کوچکی می تواند منجر به آسیب جدی برای بازیکنان شود زیرا حتی چیز ساده ای مثل یک تاول می تواند باعث شود که بازیکنان وزن خود را به قسمت های مختلف پای خود منتقل کنند و درنتیجه خطر ابتلا به شکستگی ها را در پی داشته باشند.

 

خطر ابتلا به شکستگی ها ، عکسی از رونالدو - Ronaldo که همه را نگران کرد

 

اگرچه پاهای رونالدو یک منظره نگران کننده ایجاد کرد اما درواقع این واقعیت رایج در دنیای فوتبال حرفه ای است. البته ما فداکاری های او را برای ورزش ستایش می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو