بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش


منبع: شبونه

1

1403/1/19

22:18


فیلم جیب‌ برها به بهشت نمی‌روند تولید سال 1370 در ژانر کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی ساخته شده است. اسامی بازیگران بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه غلامحسین لطفی حمیده خیرآبادی آتنه فقیه‌نصیری حسین محب‌اهری محمود بهرامی روح‌الله مفیدی و … معرفی فیلم فیلم سینمایی جیب …

بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

فیلم جیب‌ برها به بهشت نمی‌روند تولید سال 1370 در ژانر کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی ساخته شده است.

اسامی بازیگران بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند

بازیگران این فیلم عبارتند از:

  • علیرضا خمسه
  • غلامحسین لطفی
  • حمیده خیرآبادی
  • آتنه فقیه‌نصیری
  • حسین محب‌اهری
  • محمود بهرامی
  • روح‌الله مفیدی و …

بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

معرفی فیلم

فیلم سینمایی جیب برها به بهشت نمی روند به‌کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1370 تولید شده است نویسندگی این فیلم را محمود سمیعی بر عهده داشته و تهیه‌کنندگی آن را به صورت مشترک علی‌محمد سعدالدین، محمود سمیعی و ابوالحسن داوودی عهده دار بوده اند.

بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

ابوالحسن داوودی کارگردان این فیلم تجربه ساخت فیلم هایی همچون هزارپا ، رخ دیوانه و نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ را در کارنامه اش دارد.

بیوگرافی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام دلشاد است که شغل اش دستفروشی به صورت دوره گردی است او وضعیت مالی بدی داشته و مستاجر است و چندین ماه از اجاره خانه اش را نتوانسته پرداخت کند صاحبخانه اش او را در تنگنا میگذارد که باید هر چه زودتر تسویه کند او ناچار می‌شود راه‌های جدیدی را برای بدست آوردن پول بیازماید. اما همه راه‌ها به روی او بسته می‌ماند. تنها، راهی غیرمعمول او را وسوسه می‌کند. سرانجام او در برابر بزرگترین و غیرمعمول‌ترین واقعه زندگی‌اش قرار می‌گیرد. واقعه‌ای مرگبار که ظاهراً تنها عشق توان مقابله با آن را دارد.

علیرضا خمسه بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران است. او در خانواده ای شلوغ پرورش یافت؛ او دارای ۴ خواهر و ۴ برادر میباشد و سه تای دیگر هم فوت کردند. مادر این بازیگر، خانه‌دار بوده و پدرش به عنوان معمار در یک شرکت راهسازی، مشغول به فعالیت بود و به خاطر مأموریت های مداومش، خانواده ی خود را دایماً به سفر میبرد.

در سال ۱۳۶۲ علیرضا خمسه در زمانی که فعالیت بازیگری خود را به تازگی شروع کرده بود، زندگی مشترکی را آغاز کرد و صاحب یک فرزند پسر بنام احمدرضا شد ولی پس از گذشت مدتی از همسرش، طلاق گرفت.

حمیده خیرآبادی بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

بیوگرافی حمیده خیرآبادی

حمیده خیرآبادی زاده ۳۰ آذر ۱۳۰۳ (۲۱ دسامبر ۱۹۲۴) در شهر رشت است. او مادر ثریا قاسمی دیگر بازیگر , سینمای ایران است. نام هنری او نادره و لقب او مادر سینمای ایران بود. او پس از گرفتن دیپلم, در سال ۱۳۲۶ وارد تاتر و در سال ۱۳۳۲ با فیلم میهن‌پرست وارد سینما شد.

آتنه فقیه‌نصیری بازیگران فیلم جیب برها به بهشت نمی روند با نقش

بیوگرافی آتنه فقیه‌نصیری

آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون و زاده ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران است.او با فریبرز عرب نیا ازدواج کرد , ولی ازدواجشان به جدایی کشید.این بازیگر با بازی در سریال خانه سبز مشهور شد. فقیه نصیری در فروردین ۹۵ در , برنامهٔ اکسیر اعلام کرد به بیماری ام‌ اس مبتلا شده‌ است.

وقتی از او می پرسیم که این روزها چه کار می کند؟ جوابش لذت بردن از زندگی است: «این روزها بیش تر زمانم, به لذت بردن از زندگی می گذرد. سریال جزر و مد آخرین کاری که انجام دادم، سریال «شمعدونی» به کارگردانی , سروش صحت بود. آن سریال برایم خاطره های زیادی را ایجاد کرد و خیلی از آن راضی هستم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو