محمدحسین لطیفی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1403/1/20

10:59


محمدحسین لطیفی ، کارگردان سینما و تلویزیون گفت : تلویزیون برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باید از همه نظر ، جاذبه اش را افزایش دهد. جذب چهره های مطرح و بازگشت آن ها به تلویزیون که از سرمایه های سازمان اند ، حرکت خوبی بود که در برنامه های سال تحویل از سوی رسانه ملی انجام شد.

محمدحسین لطیفی الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمدحسین لطیفی :  تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد

محمدحسین لطیفی که سریال «سنجرخان» جزو کارهای اخیر او در تلویزیون محسوب می شود ، با اشاره به برنامه های شبکه های تلویزیونی سازمان صداوسیما در نوروز 1403 و جذب چهره ها به تلویزیون گفت : تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد و برای همین امر از چهره ها استفاده کند؛ چراکه این چهره ها فرزندان این مملکت اند و هرکدام از آن ها در یکی دو سال تبدیل به این چهره معروف نشده اند ، بلکه سال ها بر روی آن ها سرمایه گذاری شده است و در واقع هرکدام دارای ارزش هایی هستند و امیدوارم که این نزدیکی بین چهره های تلویزیونی و رسانه ملی اتفاق بیفتد.

محمدحسین لطیفی الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمدحسین لطیفی الان کجاست؟ + بیوگرافی

لطیفی درباره دوره جدید تحول در سازمان صداوسیما گفت : این تحول به آرامی و به تدریج باید شکل بگیرد و یک شبه نمی شود به همه اهداف رسید و زمان خواهد برد؛ البته همین که این دوره در زمان آقای جبلی آغاز شده حرکت بسیار خوبی است. در این دوره ما شاهد این تحول هستیم ، اما برای جذب بیشتر مخاطبان تلویزیون ، نمی توان از حالا گفت که مثلاً از فردا مخاطبان رسانه ملی به 70 درصد افزایش پیدا می کنند. این به نظرم درست نیست ، مطمئناً حرکتی که به نام تحول در صداوسیما آغاز شده ، نوید آینده خوبی را برای رسانه ملی می دهد.

لطیفی که با فیلم سینمایی «غریب» در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر توانست هفت جایزه را از آن خود کند ، درخصوص کار جدیدش هم گفت : امسال یک فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس به نام «پل» را در دست اقدام دارم و الان کارهای مقدماتی اش در حال انجام است که به زودی فیلم برداری اش آغاز خواهد شد.


بیوگرافی محمدحسین لطیفی

محمدحسین لطیفی متولد 25 اسفند 1341 در تهران کارگردان ، نویسنده ، مجری ، بازیگر و تهیه کننده ایرانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو