منبع: دکوراسیون

1

1403/1/20

17:44


طراحی ورودی بدون راهرو همراه با عکس

طراحی ورودی منزل که دارای راهرو نیست، بسیار مهم می باشد، ورودی منزل نخستین بخشی است که افراد به محض داخل شدن به منزل مشاهده می کنند. بنابراین در ذهن فرد ماندگارتر است و نظر فرد نسبت به خانه شما را رقم می زند. به این ترتیب می توان گفت که با داشتن یک ورودی خانه زیبا و مناسب می توانید حس خوبی در همان بدو ورود در فرد ایجاد نمایید. البته که برخی از خانه ها ورودی منزل را با یک راهرو آغاز می کنند، اما برخی دیگر این چنین نبوده و راهرو ندارند. در این مطلب ایده هایی شیک و منحصر به فرد از طراحی ورودی بدون راهرو را با شما به اشتراک می گذاریم.

طراحی های با جذابیت و امنیت ورودی خانه

ایده هایی زیبا از طراحی ورودی بدون راهرو

در طراحی ورودی این منزل دو مورد از اهمیت بالایی برخوردار است، اول اینکه باید امنیت منزل را تضمین کند، دوم اینکه طراحی زیبایی داشته و به زیباتر شدن منزل منجر گردد. برای مورد اول می توانید از درب های قوی امنیتی، سیستم های قفل و روشنایی مناسب و همچنین نصب دوربین های مداربسته بهره ببرید، برای مورد دوم نیز بهره بردن از عنصرهای زیبا و جذاب و نیز نورپردازی مناسب و … پیشنهاد می گردد.

طراحی ورودی بی راهرو جدید و جذاب

انواع ساعت دیواری

ایده هایی کاربردی از طراحی ورودی بدون راهرو

متناسب بودن طراحی منزل با فضای پیرامون

لازم است رنگ و سبک و مواد تولید با معماری و ناحیه پیرامون هارمونی داشته باشد، طراحی ورودی منزل فاقد راهرو غیر ممکن نیست و با در نظر گرفتن و بکار بردن برخی از موارد و نکات یک طراحی ورودی خوب داشته باشید. در طراحی این گونه خانه ها اهمیت دارد که عواملی همچون بهره بردن از مواد کیفیت دار، جذاب بودن، مناسب بودن ابعاد ورودی جهت وارد و خارج شدن افراد، دسترسی به درب ورودی و نورپردازی مناسب را مدنظر قرار بدهید.

طراحی ورودی منزل فاقد راهرو

مبل و میز

طراحی های جدید ورودی خانه

درب ورودی

از جمله عنصرهای مهم و اصلی طراحی ورودی بی راهرو، درب ورودی می باشد، برگزیدن دربی دارای طرح و طراحی خاص و زیبا بودن در افزایش جذابیت و زیبایی ورودی منزل شما سهم زیادی دارد. انواع درب های چوبی؛ درب های شیشه ای، درب های فلزی و … گزینه خوبی برای این مورد هستند.

طراحی ورودی بی راهرو شیک

ایده هایی زیبا از طراحی ورودی بدون راهرو

نورپردازی

بهره بردن از نور مناسب در طراحی ورودی بی راهرو قادر است فضایی دلچسب و روشن را برای شما رقم بزند. برای این منظور لامپ های نور سرد و گرم، نورپردازی سقف و دیوارها، ستون های نوری و نیز بهره گیری از روشنایی طبیعی توسط دریچه ها و پنجره ها را پیشنهاد میکنیم. در بعضی از عنصرهای تزیینی از چراغ های ال ای دی، چراغ فانتزی، چراغ مخفی بهره ببرید.

طراحی ورودی بدون راهرو همراه با عکس

طراحی ورودی منزل فاقد راهرو

طراحی ورودی بی راهرو شیک و لوکس

طراحی های زیبا و جذاب ورودی خانه

لوازم تزیینی

جهت طراحی ورودی بی راهرو از عنصرهای جذاب و زیبایی که به فضای ورودی ظاهری خوبتر و جذاب تر می بخشد، بهره ببرید. گیاهان و گلدان های گل، فرش ها و استفاده از آثار هنری از جمله لوازم تزیینی هستند که می توانید برای این موضوع مورد استفاده قرار دهید.

طراحی ورودی منزل فاقد راهرو

طراحی مناسب برای ورودی خانه هایی که راهرو ندارند

طراحی ورودی بدون راهرو همراه با عکس

طراحی ورودی بی راهرو زیبا و متفاوت

طراحی مناسب برای ورودی خانه هایی که راهرو ندارند

ایده های جدیدی از طراحی ورودی بدون راهرو

طراحی های متفاوت و جدید ورودی خانه

افزودن قفسه

در طراحی ورودی خانه ای که راهرو ندارد، از انواع قفسه (قفسه دیواری، قفسه آویزان، قفسه زمینی، قفسه باز، قفسه درب دار) بهره ببرید، نصب قفسه قسمتی مجزا جهت وارد شدن به منزل راهی خلاقانه می باشد. در صورت تمایل ایده قرار دادن قفسه ها در مجاورت درب ورودی کاربردی است تا پذیرش نخست اعضای منزل و مهمان ها را برعهده بگیرد. همچنین کاربردهای دیگری می توان برای این قفسه ها در نظر گرفت.

ایده هایی شیک از طراحی ورودی بدون راهرو

طراحی ورودی منزل فاقد راهرو

طراحی ورودی بدون راهرو همراه با عکس

طراحی مناسب برای ورودی خانه هایی که راهرو ندارند

طراحی ورودی بی راهرو لوکس

طراحی های متفاوت و زیبای ورودی خانه

ایده هایی جذاب از طراحی ورودی بدون راهرو

طراحی ورودی بدون راهرو همراه با عکس

طراحی ورودی منزل فاقد راهرو

طراحی های متفاوت و جدید ورودی خانه

سخن نهایی

در طراحی ورودی منزل بدون راهرو لازم است به استفاده از مواد مناسب و خوب، نورپردازی مناسب ذقت نمایید، مواد بکار رفته لازم است با مواد به کار رفته در منزل دارای هماهنگی باشند. مثلا در صورتی که از کمد چوبی، کابینت چوبی و دیوارپوش های چوبی در منزل استفاده نموده اید خوب است در ورودی نیز از مواد چوبی بهره ببرید. همچنین امیدواریم از مطالعه مطلب به پایان رسید که در مورد طراحی ورودی بدون راهرو بود نهایت استفاده را برده باشید و در صورت تمایل برای آشنایی با مدل درب ورودی و نیز دکوراسیون راهرو به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو