جملات و متن های تشکر از دوستان، همسر، همکار و… با متون ادبی زیبا

جملات و متن های تشکر از دوستان، همسر، همکار و… با متون ادبی زیبا


منبع: تاپ ناز

1

1403/1/21

05:01


گاهی اتفاق می‌افتد که با انسان‌هایی فوق‌العاده و زحمات آن‌ها مواجه می‌شویم. شاید مسئله ما در این لحظه این باشد که چگونه به این افراد و کارهای آن‌ها با پیام‌های …

گاهی اتفاق می‌افتد که با انسان‌هایی فوق‌العاده و زحمات آن‌ها مواجه می‌شویم. شاید مسئله ما در این لحظه این باشد که چگونه به این افراد و کارهای آن‌ها با پیام‌های محبت آمیز پاسخ دهیم. ما نیز امروز در سایت ادبی و هنری تاپ ناز قصد داریم متن تشکر رسمی و دوستانه و از این قبیل پیام‌ها را برای شما دوستان قرار دهیم. با ما همراه شوید.

جواب تشکر برای پیام تسلیت

بدین وسیله از کلیه عزیزانی که ما را در سوگ از دست دادن [..] عزیزمان یاری نموده

و اندوه گرانی را که بر ما عارض شده بود، با حضورشان تسکین بخشیدند، سپاسگزاری نموده

و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که هرگز غمی بر زندگی آن‌ها سایه نیفکند

یاران، از اینکه ما را در سوگ پیش‌آمده با لطف خویش نواختید، از شما سپاسگزاری نموده

امیدواریم در پیشگاه حضرت حق تنها نمانید

قدم همه عزیزانی که با حضور گرم، ارسال پیام تسلیت، ارتباط تلفنی، درج آگهی در روزنامه‌ها

ما را در مصیبت پیش آمده همراهی کرده‌اند، بر چشم ما باد

از خدای مهربخش برای فرد فرد آنان تقاضای بذل عطوفت و اجر داریم

جواب تشکر برای پیام تسلیت

آشنایان عزیز و دوستان مکرم، سبز باد روزتان که اندوه پیش آمده ما را با پیام تسلیت خویش تسکین بخشیدید

امیدوارم زندگیتان برقرار و آفتابی باشد

درود بر شما که با ارسال پیام تسلیت مرا همراهی کرده و از بار غمی که بر شانه داشتم کاستید

اجرتان برقرار و شادی به کامتان باد

متن تشکر از زحمات

    در همه سختی ها کنارم بود و در تک تک لحظات زندگی همراه و هم قدمم ممنونم ازت بابت تمام آنچه که بی منت به من بخشیدی

    کمک شما در سخت ترین لحظاتم باعث شد که من به شدت احساس آرامش و قدردانی کنم. قدردان حضور ارزشمندت هستم

    راز تشکر در خنده است / خنده با سپاس زیباست / تشکری که از سر دل نباشد ارزش ندارد …

    دوستی با کسی مثل شما چیزی است که به این زندگی معنای واقعی می بخشد. از زحماتت ممنونم

متن تشکر از زحمات

    نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم، انسانی از جنس بلور، آسمانی و مهربان، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می‌کنید. ممنون بابت همه ی تلاش ها و محبت هاتون

پیام تشکر از معلم و استاد

    می‌گویند اگر می‌خواهید به کسی لطف کنید به او ماهی ندهید، بلکه ماهیگیری را به او بیاموزید. استاد گرامی سپاسگزار تقدیر هستم که شما را سر راه من قرار داد تا با شما اندیشه را نه که اندیشیدن را آموختم.

    ای معلم تو را سپاس! ای آغاز بی‌پایان، ای وجود بی‌کران، تو را سپاس! ای والامقام، ای فراتر از کلام، تو را سپاس! ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه‌ام باریدی سپاست می‌گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی‌هایت سپاس می‌گویم.

    نیمکت‌های چوبی، بیشتر از درختان سرسبز جنگل، میوه می‌دهند! وقتی که ریشه در نگاه معلم داشته باشی و گوش دل بر کلام او بسپاری، چرا که خود، درختی است که هر لحظه با کلامش، شاخه‌هایش را به جان تشنگان دانش پیوند می‌زند. به‌خاطر تمام زحمات شما سپاس‌گزاریم و امیدواریم شاگردان لایقی باشیم.

    ای معلم به وسعت نامت سپاس می‌گویم. همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد. روزت مبارک معلم عزیزم.

مطلب مشابه: عکس نوشته تشکر از مادر + متن و جملات قدردانی از مادر عزیز

پیام تشکر از معلم و استاد

    تقدیر و سپاس از معلمی که واژه واژه آموزه‌های سبزش و برگ برگ آن‌چه به دل‌ها می‌آموزد، دست‌های دعایی بی‌وقفه‌اند تا منزلت بلند بالایش را نزد پروردگار والاتر کنند. پس در این مسافت دشوار، صبور بمان و در جاده‌ها جاری شو و راه روشن کن که خداوند تو را به رستگاری نزدیک رهسپار می‌کند.

    میان نیمکت‌ها، رد پای توست که هزار بار این میانه را طی کرده‌ای! روی تخته سیاه، مملو از دست خط‌های پاک شده توست و دیوارها هنوز انعکاس می‌دهند صدای تو را و صدای سرفه‌هایت از غبار گچ‌های تخته سیاه را. من در برابر این آفتاب تابان، تعظیم می‌کنم.

متن تشکر ادبی

    هیچ کلمه ای نمی تواند قدردانی من را از شما بیان کند. تو به معنای واقعی کلمه زندگی من را نجات دادی و من هرگز آن را فراموش نمی کنم. دوستانی مثل تو به سختی پیدا می شوند.

    دوستی به خوبی و مهربانی تو بسیار کمیاب است. می‌خواهم به طور ویژه از تو تشکر کنم و بگویم که تو کارهای زیادی برای من انجام داده ای که هیچ گاه قادر به جبران آنها نیستم. ممنونم دوست من. تو بهترین هستی.

    قدرت تو به من الهام می دهد، مهربانی تو به من انگیزه می دهد، و مراقبت تو به من شادی می بخشد، من بدون تو آن چیزی که الان هستم نخواهم بود. برای تک تک این ها از تو متشکرم!

    ممنون که همیشه اینقدر حامی و الهام بخش بودی. تو بهترین هستی و لیاقت هر چیزی را که آرزو می کنی داری!

    تو واقعا شادترین کسی هستی که تا به حال دیدم. از تو سپاسگزارم که همیشه چهره های ما را درخشان می کنی و خنده را به ارمغان می آوری!

    من مهارت های ارزشمند زیادی در گذر زمان از شما آموختم. ممنون از راهنمایی شما. بابت هر کاری که برای من انجام داده اید؛ تشکر می کنم.

    بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه، نهایت سپاس و قدردانی خویش را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.

متن تشکر ادبی

    از حسن تدبیر و تلاش موفق شما در پیشبرد طرح توسعه پایدار شرکت تشکر و قدردانی می‌شود از درگاه خداوند تبارک و تعالی، توفیق روزافزون جنابعالی را خواستاریم

    تلاش وهمت والای شما کارکنان شرکت باعث پیشرفت و ارتقای مجموعه گردیده است. لذا بدین گونه به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی تقدیر و تشکر می گردد. امید آنکه بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

    شما لیاقت رهبری این سازمان را دارید.شما پرقدرت؛ با اعتماد به نفس؛ توانا و باسواد هستید. ممنون از این که ما را هدایت می کنید.

متن تشکر رسمی کوتاه

خواهشمند است آرزوهای گرم و تشکر سخاوتمندانه من را برای حرکت محبت آمیز خود بپذیرید.

می‌خواهم از شما برای زحماتی که در راهنمایی و هدایت من در مسیر شغلی‌ ام متحمل شدید سپاسگزاری کنم.

از فرصتی که برای کار در اینجا دادید متشکرم. من تمام تلاشم را می کنم تا از حد انتظار شما از توانایی هایم فراتر بروم.

تشکر از دوستان

    برخی از مردم نمی توانند یک روز را بدون قهوه بگذرانند. من نمی توانم یک روز را بدون بهترین دوستم سپری کنم! بابت همه چیز ممنونم.

    ممنون دوست عزیزم که کسی هستی که همیشه می توانم برای مشاوره به او مراجعه کنم و مرا از رفتن در مسیر اشتباه باز می دارد.

    دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره: دوستای خوب و روزهای خوب، یه چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره، روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت

تشکر از دوستان

    داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛ آی می چسبد …ممنون دوست خوبم بابت حضور گرمت و اینکه همیشه کنارم و به یادم هستی.

متن کوتاه تشکر از همکار

    ممنونم که به من این فرصت را دادید تا نشان دهم چگونه می توانم در تیم شما قرار بگیرم.

    از اینکه من را برای این موقعیت در نظر گرفتید بسیار متشکرم. به امید همکاری های بیشتر

    شما در لطف و مهربانی فراتر رفتید، و من بسیار متاثر و سپاسگزارم.

    بهترین راه برای تشکر از شما برای کار در پروژه مان این است که شما را در جریان نتیجه قرار دهیم.

    شما نقش مهمی را ایفا کرده اید و کمک شما فراموش نخواهد شد

متن تشکر و قدردانی از دیگران

    همه ی تشکر و قدردانی ام ویژه کسی است که در همه ی سختی ها کنارم بود ودر تک تک لحظات زندگی همراه و هم قدمم. ممنونم ازت بابت تمام انچه که بی منت به من بخشیدی و تنهایم نگذاشتی، این پیام تشکر و قدردانی تقدیم به تو عزیز

    عاشقان راه تشکر کردنشان را فدا شدن میبینند، پروانه برای قدردانی ازشمع دراتشش آب می‌شوند

    همان طور که ارزش رنگین کمان در رنگ‌های درخشانش و ارزش عطر در رایحه خوشش است، زندگی من نیز با داشتن دوست قدیمی چون تو ارزش پیدا می‌کند. از تو قدردانی می کنم که دوست من هستی

متن تشکر و قدردانی از دیگران

    حتی تصور مواجه شدن با این دوران سخت بدون وجود تو بدنم را به لرزش می‌اندازد. برای حضورت و کمک‌های بی منتی که به من کردی از تو سپاسگزارم

پیام تشکر و قدردانی از پدر

    به سلامتی تو پدرم که بارها در زندگی ترک برداشتی اما یک بار هم تسلیم نشدی. کهنه را خودت پوشیدی و ذوق نو را به من هدیه دادی. غرور ما را خریدی و یک بار مغرور نشدی. به من پرواز را یاد دادی و پرواز کردنم را در زندگی به تماشا نشستی. پدرم من از تو من شدم. تمام زندگی من از توست. دستانم را رها نکن که بزرگ کودکت هنوز غرق در نیاز به توست.

    خواستم «پدرم» را توصیف کنم، هر چه فکر کردم نتوانستم. نوشتم خوبی‌هایت جمله نیست پدر، دفتر هزار برگ می‌خواهد. فقط در یک جمله نوشتم: خدا را شکر که تو را دارم.

    کوتاهی زمان را زمانی درک کردم که کنارت بودم و طولانی بودن آن را زمانی متوجه شدم که در کنارم نبودی پدرم.

    در زمستان صورت پدرم سرخ بود همه می‌گفتند از سرماست. در تابستان صورت پدرم سرخ بود همه می‌گفتند از گرماست. هیچ‌کس نگفت سرخی صورت پدرم از سیلی روزگار است.

پیام تشکر و قدردانی از پدر

    پدرم کارگر است. به مزرعه می‌آید با آخرین ستاره از آسمان صبح و بازمی‌گردد با نخستین ستاره در آسمان شب. پدرم خورشید است.

متن تشکر از همسر

    خیلی حس قشنگی است وقتی یک نفر را داشته باشی که همیشه حواسش به تو باشد، به یادت باشد، ‌نگرانت شود و دوستت داشته باشد. ممنون همسر خوب من برای بودنت.

    زیباترین و صادقانه‌ترین سپاسگزاری‌ها را از همسری دارم که در تمامی مراحل زندگی در کنارم بود، او که با همه خوب و بد زندگی‌مان ساخت و زیباترین احساساتش را نثار من کرد. تو همه زندگی من هستی همسرم.

مطلب مشابه: جملات تشکر و قدردانی؛ تشکر در یک جمله و متن قدردانی از زحمات دوستان و آشنایان

    همه تشکر و قدردانی‌ام نثار کسی است که در پستی و بلندی‌ها کنارم بود و در تمامی لحظات هم قدم و همراه من بود. ممنونم از تو به‌ خاطر همه چیزهایی که بی‌دریغ به من بخشیدی و لحظه‌ای مرا تنها نگذاشتی.

    همسر عزیزم، شاکرم به خاطر این زندگی که تو را در آن دارم. در سردی و گرمی روزگار تنهایم نگذاشتی. با هیچ زبانی نمی‌توانم از تو قدردانی کنم که قاصر نباشد.

متن تشکر از همسر

    تقدیم به فرشته عاشقم. تقدیم به حورالعین بهشتم. تشکر از همسر زیبایم و سپاس از فرشته نجاتم.

متن تشکر از مادر

    ارزشمندترین مکانی که می‌توان در آن حضور داشت در قلب مادر، در فکر مادر و در دعای مادر است.

    از تمام رنگ‌های دنیا وام‌دار هیچ رنگی نیستم جز نگاه تو که مادر تمامی رنگ‌هاست.

    مادر تو منجی من، تکیه‌گاه من و راهنمای من هستی، از این که همیشه برای صحبت کردن در دسترس هستی و به من اطمینان می‌دهی که همه چیز خوب خواهد شد، ممنونم.

متن تشکر از مادر

    از این که به من یاد دادی تا به انسانی که امروز هستم تبدیل شوم، سپاسگزارم. به‌ خاطر کاری که انجام دادی تا من پتانسیل خودم را کشف کنم برای همیشه از تو ممنون خواهم بود. دوستت دارم مادر.

پیام تشکر و قدردانی از مشتری

    با تشکر از خرید شما منتظر دیدار دوباره شما هستیم.

    از اینکه مجدد ما را انتخاب کرده‌اید بینهایت از شما سپاسگزار هستیم.

    جهت تقدیر از شما همراه گرامی ۵درصد مبلغ خرید شما مجدد به حساب شما اضافه گردید.

    همراه گرامی بیصبرانه منتظر دیدار مجدد شما هستیم!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو