آدرس اقامتگاه شاکری کرمان سریال نون خ 5 کجاست؟

منبع: شبونه

2

1403/1/21

22:21


اقامتگاه شاکری کرمان سریال نون خ کجاست؟ در سریال نون خ 5 اقامتگاه شاکری در کرمان به نماش گذاشته شده است که نورالدین به همراه هم ولایتی هایش در این اقامتگاه به سر میبرند حالا برخیها شاید بخواهند بداند اقامتگاه شاکری کجای کرمان است! در واقع این اقامتگاه وجود ندارد و صرفاه تهیه کننده سریال …

آدرس اقامتگاه شاکری کرمان سریال نون خ 5 کجاست؟

اقامتگاه شاکری کرمان سریال نون خ کجاست؟

در سریال نون خ 5 اقامتگاه شاکری در کرمان به نماش گذاشته شده است که نورالدین به همراه هم ولایتی هایش در این اقامتگاه به سر میبرند حالا برخیها شاید بخواهند بداند اقامتگاه شاکری کجای کرمان است!

در واقع این اقامتگاه وجود ندارد و صرفاه تهیه کننده سریال اقدام به ساخت این مکان کرده که بخش هایی از سریال در انجا ضبط شود.

آدرس اقامتگاه شاکری کرمان سریال نون خ کجاست؟

فصل پنجم سریال نون خ درباره مسافرت نوروزی نورالدین و اهالی روستا به مناطق جنوبی شرقی کشور است تا زیبایی های این شهرها را به تصویر بکشند.

صل پنجم سریال «نون.خ» از چهارشنبه 15 فروردین روی آنتن رفته. همانطور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، بخش مهمی از ماجراهای این فصل در جاده روایت می‌شود. در دو قسمت ابتدایی، بخشی از بازیگران سریال را می‌ببینیم که با یک مینی‌بوس درحال رفتن به سمت کرمان هستند تا در یک نمایشگاه صنایع‌دستی شرکت کنند. در این بین ماجراهایی باعث می‌شود که آنها مدام در جاده توقف داشته باشند و با یکدیگر درگیر شوند.

فصل جدید سریال محبوب نون خ از راه رسید! در این فصل، نورالدین و خانواده‌اش با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند که نون خ ۵ را به سریالی جذاب برای تمام سنین تبدیل می‌کند.

نظرات


تصویری


ویدئو