خداحافظی با برآمدگی شکم با پیراهن های ساحلی

منبع: همگردی

1

1403/2/5

18:07


پوشیدن یک لباس مناسب بارداری همچون پیراهن ساحلی برای خانم های حامله یک ضرورت به حساب می آید. بسیار مهم است که پیراهن خانم های باردار در عین راحتی، بتواند برآمدگی شکم آن ها را پوشش دهد؛ چراکه اغلب زنان باردار، نسبت به نمایان شدن برآمدگی شکم خود احساس خوبی ندارند. حفظ راحتی، سلامتی و استایل، سه مشخصه اصلی پیراهن های ساحلی به شمار می رود.

پیراهن های ساحلی در سایزهای 36 تا 52 موجود بوده و جنس پارچه به کار رفته در تولید این مدل پیراهن ها می تواند بسیار متفاوت باشد که از جمله انواع آن ها می توان به پارچه نخی، تترون، کرپ، حریر، ابروبادی، لنین، نخ پنبه و... اشاره کرد. برای شستشوی پیراهن ساحلی نیز بهتر است از یک شوینده ملایم استفاده کنید. اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل های پیراهن های ساحلی زنانه هستید، فروشگاه خانه شلوار را از دست ندهید.

پیراهن ساحلی مناسب حاملگی

امروزه پیراهن ساحلی در میان بانوان، به ویژه افراد حامله جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در تولید پیراهن ساحلی، از پارچه های متفاوتی من جمله نخی، تترون، کرپ، حریر، ابروبادی، لنین، نخ پنبه و... استفاده می شود. این مدل پیراهن گزینه مناسبی برای فصول گرم سال به نظر می رسد و خانم های حامله می توانند با خرید پیراهن ساحلی، برآمدگی شکم خود را به خوبی پوشش دهند و در عین حال، احساس راحتی کنند. پیراهن ساحلی تنها در کنار دریا کاربرد نداشته و شما می توانید حتی در خانه و گردش های روزمره نیز آن را بپوشید.

خداحافظی با برآمدگی شکم با پیراهن های ساحلی

پیراهن ساحلی در واقع جزو پوشاک آزاد به حساب می آید و این مدل پیراهن ها، می توانند آستین های متفاوتی داشته باشند که از جمله آن ها می توان به آستین بلند، آستین کوتاه تیشرتی، آستین سه ربع، آستین حلقه ای و آستین های بندی اشاره کرد. طراحی پارچه های پیراهن ساحلی اغلب به دو شکل ساده یا گلدار انجام می گیرد. در صورتی که پارچه پیراهن ساحلی از نخ، حریر یا تترون تهیه شود، می توان طرح های گلدار و فانتزی روی آن پیاده کرد. در صورتی که مایل هستید از پیراهن ساحلی در بیرون از منزل استفاده کنید و در عین راحتی و پوشاندن برآمدگی شکم، حجاب خود را نیز رعایت کنید، می توانید به سراغ پیراهن ساحلی آستین بلند با چین پایین بروید.

خداحافظی با برآمدگی شکم با پیراهن های ساحلی

در صورتی که این مدل پیراهن های ساحلی را از جنس لنین یا تترون تهیه کنید و پیراهن موردنظر شما طرح ساده و تک رنگی داشته باشد، می توانید استایل جذاب و شیکی داشته باشید. در صورتی که قصد خرید پیراهن ساحلی مناسب زیر مانتو را دارید، بهتر است به سراغ پیراهن های ساحلی نخی گلدار و طرحدار به شکل آستین کوتاه و آستین حلقه ای بروید . بهتر است قد پیراهن ساحلی را کمی بالاتر از مچ تا کف پا در نظر بگیرید تا استایل شما تکمیل شوید.

ویژگی های پیراهن ساحلی مناسب بارداری

خداحافظی با برآمدگی شکم با پیراهن های ساحلی

پیراهن ساحلی گزینه مناسبی برای خانم های باردار به حساب می آید و در سایزهای L ,M, XL، XXL معادل سایز 36 تا 52 به فروش می رسند. این مدل پیراهن ها، سایزهای متفاوتی داشته و در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می گردند. امکان استفاده از پیراهن ساحلی مناسب بارداری در تمامی فصول سال به ویژه فصول بهار و تابستان به شکل روزمره وجود دارد. پیراهن های ساحلی مدل های مختلفی داشته؛ برای مثال، یک سری پیراهن های ساحلی، آستین حلقه ای و مدل یقه گرد دارند و در طول 9 ماه بارداری و 2 سال شیردهی و حتی پس از این دوران نیز می توانید پیراهن ساحلی را بپوشید و احساس راحتی کنید. به هنگام شیردهی، بالا زدن رویه پیراهن را فراموش نکنید. سایز شکم پیراهن ساحلی مناسب بارداری، معمولا به گونه ای در نظر گرفته می شود که به مدت نه ماه بتوانید از آن استفاده کنید.

شستشو و نگهداری پیراهن ساحلی مناسب بارداری

پیراهن ساحلی بارداری از ویژگی شستشو با دست و ماشین لباسشویی برخوردار بوده و برای شستشوی آن، تنها کافی است به مدت ده تا پانزده دقیقه آن را درون تشتی از آب سرد بگذارید. استفاده از یک شوینده با فرمولاسیون ملایم نیز برای شستشوی آن کفایت می کند. پیراهن ساحلی باید به آرامی شستشه و آب کشی شود تا آسیب نبیند. بعد از شستشو، پیراهن ساحلی هرگز نباید درون خشک کن لباسشویی گذاشته شود. تنها آن را در سایه قرار دهید تا خشک شود. همچنین این مدل پیراهن ها باید از نور مستقیم خورشید دور باشند. زمانی که پارچه کمی رطوبت دارد، بهتر است اقدام به اتو کشیدن پیراهن با حرارت ملایم کنید.

خرید پیراهن ساحلی زنانه از خانه شلوار

برای خرید پیراهن ساحلی زنانه از خانه شلوار، می توانید به وبسایت این فروشگاه https://khanehshalvar.co مراجعه نمایید و همچنین با شماره تلفن های این فروشگاه 02188882919 تماس گرفته و برای خرید حضوری به آدرس:

· شعبه یک: میدان ونک، خیابان ونک، نبش پاساژ ونک، پلاک 1

· شعبه دوم: میدان ونک، خیابان ونک، پاساژ ونک، پلاک 18

سخن پایانی

پیراهن ساحلی یک مدل لباس راحتی مناسب خانم های باردار بوده که در عین سادگی و راحتی، پوشیدن آن می تواند استایل شیک و جذابی به همراه داشته باشد. امروزه تنوع بسیاری میان پیراهن های ساحلی از نظر طراحی، رنگ، آستین و مدل یقه دیده می شود. این مدل پیراهن های ساحلی، علاوه بر ساحل و منزل، در محیط بیرونی نیز کاربرد داشته و در صورتی که به یک پیراهن ساحلی مناسب زیر مانتو نیاز دارید، می توانید پیراهن های ساحلی نخی گلدار و طرحدار به شکل آستین کوتاه یا آستین حلقه ای را امتحان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو