اولین تصویر انیمیشن جدید زک اسنایدر و نتفلیکس

منبع: زومجی

1

1403/2/6

16:20


اولین تصویر انیمیشن جدید زک اسنایدر و نتفلیکس

زک اسنایدر درکنار ساخت و ایجاد دنیای فیلم Army of the Dead و فیلم Rebel Moon، در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت یک انیمیشن سریالی براساس اساطیر و خدایان اسکاندیناوی نیز است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر این انیمیشن سریالی منتشر شده است. زک اسنایدر در صفحه خود در توییتر اولین تصویر رسمی انیمیشن Twilight of the Gods را منتشر کرد که در آن شاهد حضور یکی از شخصیت‌های انیمیشن هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انیمیشن Twilight of the Gods

اسنایدر همچنین تایید کرد که انیمیشن Twilight of the Gods در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. اطلاعات زیادی از این انیمیشن در دسترس نیست و اسنایدر پیش از این سابقه کارگردانی انیمیشن Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole را داشته است. گفته می‌شود که انیمیشن Twilight of the Gods با الهام از سبک انیمیشن‌های استودیو کارتون سالون، سازنده انیمیشن Wolfwalkers و انیمیشن Song of the Sea در حال تولید است.

لورن کوهن در نقش Inge، جان نوبل در نقش اودین، پیلو اسبک در نقش ثور، پترسون جوزف در نقش لوکی، سیلفیا هوکس در نقش سیگرید، استوات مارتین در نقش لیف، راهول کولی در نقش Egill، جیمی کلیتون در نقش سید-کونا، کریستوفر هیویو در نقش Andvari، پیتر استورماره در نقش Ulfer، جیمی چانگ در نقش هل و کوری استول در نقش Hrafnkel، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Twilight of the Gods حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

جی اولیوا به‌همراه اسنایدر روی این سریال انیمه‌ای کار می‌کند و او به‌عنوان شورانر، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. همچنین انیمیشن Twilight of the Gods درجه سنی بزرگسال یا TV-MA را دریافت کرده است. اسنایدر پیش از این فیلم Army of the Dead، فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire و اخیرا فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Army of Thieves نقش داشت.


نظرات


تصویری


ویدئو